Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ammm, you lost me... celoletne gume so namenjene vožnji skozi celo leto :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

ammm, you lost me... celoletne gume so namenjene vožnji skozi celo leto :nevem:

Ma nerodno sem napisal vem:zvizga:

Če jih kdo ima oz. kako se obnese taka guma sploh?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po tistem kar vem so ok za zmerna podnebja. Pri nas mogoče za po mestu sem in tja pa še za obalno področje mogoče, če bojo poleti zdržale vročino, drugače pa na netu vse piše :prstgor:

Napisano

A jih ni vozil Mrausk na škodi? Crossclimate od Michelina?Al sem pa zamešal.

 

Če se ne motim so po četrti sezoni (torej po dveh letih) ratale zelo trde.

Jaz sem nekaj časa razmišljal o njih, ker delam malo kilometrov (max10. 000. Na leto), ampak je isti smorn  a dam 200eur za kpl celoletnih in jih zavrzem po dveh letih ali pa dam 2x200eur za zimske in letne in jih zavrzem po 4ih letih. Tistih dobrih 100eur v4ih letih  za menjavo pa pozrem v zameno za varnejšo voznjo. 

 

Cene sem dal zelo čez palec, ampak, je tam - tam. 

 

 

Napisano

Bom probal drugo sezono pa poročam. En avto dela res malo km na leto in je škoda, da vržem dva trda kompleta stran po parih letih. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem vozil na Premacyju celoletne, kar nekaj let, po treh letih sem pa vzel potem spet celoletne, ker so stare postale pretrde in nevarne po snegu. Avto ni bil dirkalnik tako, da tudi poleti ni bilo težav.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Jaz sem vozil na Premacyju celoletne, kar nekaj let, po treh letih sem pa vzel potem spet celoletne, ker so stare postale pretrde in nevarne po snegu. Avto ni bil dirkalnik tako, da tudi poleti ni bilo težav.

No super. Potem tudi za na Forda kupim celoletne.

Katere pa si imel gor?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 urami je FuManchu napisal:

Bom probal drugo sezono pa poročam. En avto dela res malo km na leto in je škoda, da vržem dva trda kompleta stran po parih letih. 

Če že... Potem naredi tako, da daš celoletne gor na začetku zime. In potem po drugem poletju v smeti. Jih boš imel prvo zimo v top formi, ne pa da jih že prvo poletje zapeceš. 

 

Kakor spremljam teste, so crossclimate bolj nagnjene k zimski pnevmatiki.

 

Sicer, pa... Jaz sem našel na bolhi kpl pirelli letnih z pol leta starim DOTom in prevozenimi 30km (ne, ni pomota) za 100eur. Za nove GY ug7 (ali ug8, Nevem točno) z pol leta starin DOTom pa 220eur. Se splača malo pogledati, veliko ljudi kupi nov avto in ga da takoj na zimske gume. 

 

Tako sem dobil za 320eur 2kpl gum, ki se uvrscata v top tretjino testov. 

nokian_weatherproof_008.jpg
WWW.AMZS.SI

Ena za vse letne čase? Brez kompromisa ne gre!

 

Kot kaže sem zafrknil... Michelin je zelo slaba na snegu. Vem da so jo ob prihodu oglaševali kot neizrazito celoletno gumo, ampak bolj kot sezonska z rahlo primesjo kontra sezone. Kot kaže je to bolj letna guma, ki bi lahko bila uporabna tudi pozimi. 

Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Sicer, pa... Jaz sem našel na bolhi kpl pirelli letnih z pol leta starim DOTom in prevozenimi 30km (ne, ni pomota) za 100eur. Za nove GY ug7 (ali ug8, Nevem točno) z pol leta starin DOTom pa 220eur. Se splača malo pogledati, veliko ljudi kupi nov avto in ga da takoj na zimske gume. 

 

Tako sem dobil za 320eur 2kpl gum, ki se uvrscata v top tretjino testov. 

 

emmm, najprej nisem čist zaštekal, kaj hočeš povedat, ker če kupiš avto konec novembra (tako kot sem ga jaz) potem je verjetno logična izbira, da gre takoj na zimske. V tem primeru kot praviš pa bo verjetno kupec za poletje izbral druge (večje) feltne za letne gume in seveda ostanejo skoraj nove letne gume.

 

Je pa res kot praviš, včasih se najdejo tudi malo vožene gume z nekaj tisoč km, ker je nekdo naredil totalko. Sem tako za prejšnjo šestko kupil take "na zalogo" in jih po letu in pol šele zamenjal.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

emmm, najprej nisem čist zaštekal, kaj hočeš povedat, ker če kupiš avto konec novembra (tako kot sem ga jaz) potem je verjetno logična izbira, da gre takoj na zimske. V tem primeru kot praviš pa bo verjetno kupec za poletje izbral druge (večje) feltne za letne gume in seveda ostanejo skoraj nove letne gume.

 

Je pa res kot praviš, včasih se najdejo tudi malo vožene gume z nekaj tisoč km, ker je nekdo naredil totalko. Sem tako za prejšnjo šestko kupil take "na zalogo" in jih po letu in pol šele zamenjal.

Jaz sem dobil letne gume od gospoda, ki je na brncicevi kupil hyundaija i20, v Domžalah šel k vulkanizerju, da ga je dal na zimske (avto, ne vulkanizerja) in letne je dal na bolho. Samo nalepka jim je manjkala. Je rekel da imajo doma 4avte in z vsakim naredijo manj kot 10t/leto in se jim ne da jebat z menjavanjem. 

 

Prejsnji komplet letnih sem podobno dobil od sodelavca, ki je na zimskih razbil corso in so mu v kleti ostale 1sezono rabljene intensa hp. 

 

Marsikaj se najde. 

Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Marsikaj se najde. 

Se strinjam, vprašanje je samo koliko se komu da in koliko ne.....če se malo potrdiš, se velikokrat lahko najde/dobi dobra roba, ki je malo rabljena (jaz recimo, sicer ni primerjava, ampak za otroka do sedaj še nisem kupil novega kolesa, ker ga preraste v 1-2.letih, in se ne splača dati 500€ za novega, če dobim super ohranjenega rabljenega za 100€ :)).....seveda je pa najlažje iti v shoping in potegniti z bančno kartico :), če imaš seveda vedno to  na voljo.....

Napisano

Če komu inf. prov pride...včeraj sem naštelal letne Nexen Nfera SU1 19col. Zaenkrat zadovoljen, gume so tihe, oprijem na suhem dober, na mokrem morem pa še sprobat.

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Se strinjam, vprašanje je samo koliko se komu da in koliko ne.....če se malo potrdiš, se velikokrat lahko najde/dobi dobra roba, ki je malo rabljena (jaz recimo, sicer ni primerjava, ampak za otroka do sedaj še nisem kupil novega kolesa, ker ga preraste v 1-2.letih, in se ne splača dati 500€ za novega, če dobim super ohranjenega rabljenega za 100€ :)).....seveda je pa najlažje iti v shoping in potegniti z bančno kartico :), če imaš seveda vedno to  na voljo.....

Enako razmišljam tudi sam. Recimo  smuči za otroke. Vedno sem jim kupoval na sejmu rabljene. Drugo je sedaj, ko sta odrasla in sem jim kupil nove-najboljše. Pa kitare. V življenju sem kupil samo eno novo kitaro in sicer  v Londonu, ker jih takrat v 80-ih ni bilo nikjer v bližini za dobit in sem bil primoran to storiti. Enako je z mojimi avti. V življenju še nisem kupil novega avta. Se mi zdi proč vržen denar za razliko od eno- dve leti starega, ki ga dobiš za tretjino cenejšega od novega. 

Kar pa se tiče gum so pa pri meni vedno nove in to vedno le top gume. Tu pa ni za eksperimentirati. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Kar pa se tiče gum so pa pri meni vedno nove in to vedno le top gume. Tu pa ni za eksperimentirati. 

Ima se, može se.

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano

Jaz pa sem imel že od top gume do budget gume. Pa niso budget spet tolk slabe. Le kake sezono prej jih vržeš stran. Pa se nisem ne razkopal in nobenega ubil. Je tud veliko od voznika odvisno.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mene so navukli prodajalci edino enkrat, ko sem bil še mlad in neizkušen in sem kupil Fulda. Najslabše gume ever. 🤪

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Mene so navukli prodajalci edino enkrat, ko sem bil še mlad in neizkušen in sem kupil Fulda. Najslabše gume ever. 🤪

 

Ful da-jo najbrž 😂

Napisano
On 4/21/2021 at 10:08 AM, FuManchu said:

Ma nerodno sem napisal vem:zvizga:

Če jih kdo ima oz. kako se obnese taka guma sploh?

Jaz. Michelin Crossclimate +. Mislim, da so ene 2-3 leta zdaj stare.

Meni se zdijo OK, povsem v redu za neko normalno voznjo. Nisem jih pa nekako testiral. Se na Vranskem nisem bil s temi.

Trikrat so po obcutku zgubljale oprijem, ko si tega ne bi zelel, ne vem pa kako bi se takrat obnesle letne oz. zimske gume. Prav tako ne vem kako zlizan je bil tam asfalt. Razmere so bile v vseh treh primerih ne ravno vsakdanje: nespluzen sneg 2x in enkrat nadpovprecna hitrost.

Kako preverim, ce so trde?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Prejle sem šel po enih opravkih  z staro 6-ko.Opazil sem, da so gume od strani precej popokane. 🤔 In ko mislim precej, je to že kar kritično. 

So pa montirane 225/45r17 good year F1 asiymmetric 3, letnik 2017. Čudna stvar, profila je še kar nekaj gor. In so made in germany. Sem vseeno misli, da je to kaj boljša kvaliteta gum. Pa redno sem jih mazal in negoval. 

Sem pa takoj  naročil nove Continental  premium conti 6. 

Bomo videli, ali bo kaj boljše z njimi. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Prejle sem šel po enih opravkih  z staro 6-ko.Opazil sem, da so gume od strani precej popokane. 🤔 In ko mislim precej, je to že kar kritično. 

So pa montirane 225/45r17 good year F1 asiymmetric 3, letnik 2017. Čudna stvar, profila je še kar nekaj gor. In so made in germany. Sem vseeno misli, da je to kaj boljša kvaliteta gum. Pa redno sem jih mazal in negoval. 

Sem pa takoj  naročil nove Continental  premium conti 6. 

Bomo videli, ali bo kaj boljše z njimi. 

tako izkušnjo sem imel tudi jaz z GY, s tem da sem jih jaz imel razpokane z notranje strani, kar je še bolj kritično...in sem videl šele pri menjavi. Od takrat naprej se izogibam GY.....

Napisano
pred 10 minutami je sportman333 napisal:

tako izkušnjo sem imel tudi jaz z GY, s tem da sem jih jaz imel razpokane z notranje strani, kar je še bolj kritično...in sem videl šele pri menjavi. Od takrat naprej se izogibam GY.....

Uf, samo jaz imam tudi na novi 6-ki good year. Upam, da ne bo kaj podobnega. 🤔

 

 

Napisano

Ti maš itak tok navora, da jih boš zlizu prej 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.