ignacij Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 Pred eno uro je Jaka32 napisal: Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Ma isto kot pri meni na vsaki mazdi. Npr. moja M6 ima prevozenih 30k in so mi enkrat že menjali diske, vendar isti k...., sedaj mi bodo se enkrat pod garancijo rihtali ker pac tečnarim da to ni to. Taščina 17let stara Corsa ne trese s privimi zavorami, tale pa z novimi, ne razumem. Pa nisem nek divjak da bi vse to skrivil. 3 1 1 Citiraj
NevLado Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 pred 16 urami je godlike napisal: Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši. Zimmerman al pa Textar. Tako! Pa preveri, da ti ne šteka čeljust ob menjavi 3 Citiraj
Tonček26 Napisano 26. november, 2024 Avtor Prijavi Napisano 26. november, 2024 23 minutes ago, NevLado said: Tako! Pa preveri, da ti ne šteka čeljust ob menjavi S čeljustjo, pestom, podvozjem,... je vse v redu Citiraj
Alex Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 (urejeno) pred 2 urama je Tonček26 napisal: Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar? Sem imel že vse možne kombinacije. Sedaj je pa ta, ki je trenutno na avtu, najboljša do sedaj in sicer diski Textar, ploščice Textar. Popravljeno 26. november, 2024 od Alex Citiraj
godlike Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 (urejeno) Na moji M2 so original Lucas tresli. Dal sem Brembo gor. Osnovno linijo. Držali so 9 let in se je avto z njimi prodal. Tak da vsak ima svoje izkušnje. Kaj te 1x izneveri, se drugič izognemo. Popravljeno 26. november, 2024 od godlike 2 Citiraj
Bini Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. Drugače je pa zelo pomembno, da so ploščice dovolj mehke napram diskom! Amak to že v večini veste... 👍😉 Citiraj
godlike Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 (urejeno) Pred eno uro je Bini napisal: Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. Tu se jaz ne bi strinjal. M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje. Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil. Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči). Popravljeno 26. november, 2024 od godlike Citiraj
Z M A J Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 pred 10 urami je Alex napisal: Jaz šel po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki. Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
ignacij Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 @Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš. Citiraj
Bini Napisano 26. november, 2024 Prijavi Napisano 26. november, 2024 pred 5 urami je godlike napisal: Tu se jaz ne bi strinjal. M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje. Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil. Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči). Dovolj so veliki za težo M2, verjemi. 😉 Citiraj
Brane Napisano 27. november, 2024 Prijavi Napisano 27. november, 2024 pred 10 urami je ignacij napisal: @Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš. Zato ker tašči na opelci ne tresejo zavore 5 Citiraj
Z M A J Napisano 27. november, 2024 Prijavi Napisano 27. november, 2024 pred 12 urami je ignacij napisal: @Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš. V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike" 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Tonček26 Napisano 2. december, 2024 Avtor Prijavi Napisano 2. december, 2024 UPDATE GLEDE ZAVOR: Sprednje diske sem zamenjal, brembo ven, textar not. Sicer je od menjave minilo le nekaj dni, ampak zaenkrat vse štima. Se je pa ugotovilo, da je kar precej verjeten vzrok za skrivljen disk slabo očiščeno pesto pri menjavi (menjal sem sam😬). Lahko, da si brembo le ne zasluži slabe besede, ki sem jim namenil. Draga šola in rahlo poškodovan ego, ampak nimam kaj😅 5 1 Citiraj
ale Napisano ponedeljek ob 17:51 Prijavi Napisano ponedeljek ob 17:51 Pozdravljeni, Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko. Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet. Lp Ale Citiraj
godlike Napisano ponedeljek ob 18:36 Prijavi Napisano ponedeljek ob 18:36 Mazda 2 2010, menjal sklopko na 95k km. Občasno čuden zvok, ko je avto bil hladen, prvo minuto. Mislil sem, da je ventilator ogrevanja. Tudi sklopka, je pri srednjem močnem stisku podrhtela oziroma se kot mičkeno zataknila. Menjal komplet sklopke. Potisni ležaj je imel zvok lokomotive, če si ga v roki zavrtel. Malo je manjkalo, pa bi razletel. Menja se komplet, ker pač če imaš narazen, nima smisla delno menjat. Citiraj
Boss Napisano ponedeljek ob 19:34 Prijavi Napisano ponedeljek ob 19:34 Pri 120kkm sklopka - men je to čist prezgodaj. Sem mel na prejšnjem dizlu od šestke skoraj 300kkm pa tud bliz ni blo problemov s sklopko. Pa kolikor se spomnim tudi drugi niso imel kej velik težav s sklopkami, vsaj pri večjih modelih ne. Citiraj
Jest Napisano ponedeljek ob 20:19 Prijavi Napisano ponedeljek ob 20:19 Koliko bo sklopka zdržala je precej odvisno od režima vožnje in predvsem šoferja… Manjši delež pa je mogoče tudi kakšna konstrukcijska napaka ali napaka v materialu… 3 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
godlike Napisano torek ob 08:15 Prijavi Napisano torek ob 08:15 Tako je. Naša je imela 13 let mestne vožnje. Tukaj pa pač trpi potisni ležaj. Sklopka je imela mesa, kot nova. 1 Citiraj
Freak Napisano sreda ob 19:27 Prijavi Napisano sreda ob 19:27 Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km. Citiraj
Scr3am Napisano sreda ob 23:30 Prijavi Napisano sreda ob 23:30 Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original Citiraj
NevLado Napisano četrtek ob 06:40 Prijavi Napisano četrtek ob 06:40 dne 11. 8. 2025 ob 19:51 je ale napisal: Pozdravljeni, Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko. Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet. Lp Ale Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke? To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo. Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno. 1 Citiraj
samSimon Napisano četrtek ob 10:56 Prijavi Napisano četrtek ob 10:56 Tudi moja včasih najraj ne bi šla v tretjo. Menjal olje lani, pa ni razlike. Po nekaj kilometrih pa potem malo bolj gladko. Verjetno, ko se olje segreje, ali pa kaj drugega in se malenkost raztegne 🤷♂️ Citiraj
scania Napisano pred 19 urami Prijavi Napisano pred 19 urami dne 11. 8. 2025 ob 19:51 je ale napisal: Pozdravljeni, Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko. Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet. Lp Ale Na lameli se naredi vlaga, in ko avto stoji se pojavi površinska rja, tako kot na disku ko peres avto. No pri prvem speljevanju le ta zdrsi, verjetno po prvem in drugem speljevanju zgine, tako je pri meni. Ni druge rešitve kot menjava lamele. Glede zatikanja pa daj v menjalnik redline mtl. Težava s sklopko se pa pojavi v hladnih dneh, v vročih je pa dosti manj opazna, jaz sem en čas delal da sem "obrisal" lamelo z rahlim spuscanjem pedala, dela pa mi to že od 30000km zdaj imam 130000km in čez 14 dni menjam sklopko, ker jo imam doma že od kar je začelo to delai na 30000km. 2 1 Citiraj
ale Napisano pred 16 urami Prijavi Napisano pred 16 urami dne 14. 8. 2025 ob 8:40 je NevLado napisal: Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke? To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo. Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno. Tako je, samo ko hladnega prvič zjutraj na koncu ulice ali na prvem križišču ustavim in speljem, potem izgine, ko je topel. Drugače pa vedno počakam na mestu, da obrati padejo ko avto zalaufam. Lp Ale Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.