Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo.

Ma isto kot pri meni na vsaki mazdi. Npr. moja M6 ima prevozenih 30k in so mi enkrat že menjali diske, vendar isti k...., sedaj mi bodo se enkrat pod garancijo rihtali ker pac tečnarim da to ni to. Taščina 17let stara Corsa ne trese s privimi zavorami, tale pa z novimi, ne razumem. Pa nisem nek divjak da bi vse to skrivil.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.

 

Zimmerman al pa Textar.

Tako!

 

Pa preveri, da ti ne šteka čeljust ob menjavi

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tonček26 napisal:

Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?

Sem imel že vse možne kombinacije. Sedaj je pa ta, ki je trenutno na avtu, najboljša do sedaj in sicer diski Textar, ploščice Textar. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Na moji M2 so original Lucas tresli.

Dal sem Brembo gor. Osnovno linijo. Držali so 9 let in se je avto z njimi prodal.

 

Tak da vsak ima svoje izkušnje. Kaj te 1x izneveri, se drugič izognemo.

Popravljeno od godlike
Napisano

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Drugače je pa zelo pomembno, da so ploščice dovolj mehke napram diskom! Amak to že v večini veste... 👍😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Dovolj so veliki za težo M2, verjemi. 😉

Napisano
pred 10 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

 Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore

Napisano
pred 12 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike" :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

UPDATE GLEDE ZAVOR:

Sprednje diske sem zamenjal, brembo ven, textar not. Sicer je od menjave minilo le nekaj dni, ampak zaenkrat vse štima.

Se je pa ugotovilo, da je kar precej verjeten vzrok za skrivljen disk slabo očiščeno pesto pri menjavi (menjal sem sam😬). Lahko, da si brembo le ne zasluži slabe besede, ki sem jim namenil.

Draga šola in rahlo poškodovan ego, ampak nimam kaj😅

  • Všeč 5
  • Hvala 1
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

 

Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.

 

Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.

 

Lp Ale

Napisano

Mazda 2 2010, menjal sklopko na 95k km.

 

Občasno čuden zvok, ko je avto bil hladen, prvo minuto. Mislil sem, da je ventilator ogrevanja.

 

Tudi sklopka, je pri srednjem močnem stisku podrhtela oziroma se kot mičkeno zataknila.

Menjal komplet sklopke. Potisni ležaj je imel zvok lokomotive, če si ga v roki zavrtel. Malo je manjkalo, pa bi razletel.

 

Menja se komplet, ker pač če imaš narazen, nima smisla delno menjat.

Napisano

Pri 120kkm sklopka - men je to čist prezgodaj. :nevem: Sem mel na prejšnjem dizlu od šestke skoraj 300kkm pa tud bliz ni blo problemov s sklopko. Pa kolikor se spomnim tudi drugi niso imel kej velik težav s sklopkami, vsaj pri večjih modelih ne.

33112_1.png

Napisano

Koliko bo sklopka zdržala je precej odvisno od režima vožnje in predvsem šoferja… Manjši delež pa je mogoče tudi kakšna konstrukcijska napaka ali napaka v materialu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako je. 

Naša je imela 13 let mestne vožnje.

Tukaj pa pač trpi potisni ležaj.

 

Sklopka je imela mesa, kot nova.

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 19:51 je ale napisal:

Pozdravljeni, 

 

Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.

 

Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.

 

Lp Ale

Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?

 

To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.

 

Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil :D 

 

Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.

Napisano

Tudi moja včasih najraj ne bi šla v tretjo. Menjal olje lani, pa ni razlike. Po nekaj kilometrih pa potem malo bolj gladko. Verjetno, ko se olje segreje, ali pa kaj drugega in se malenkost raztegne 🤷‍♂️

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 19:51 je ale napisal:

Pozdravljeni, 

 

Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.

 

Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.

 

Lp Ale

Na lameli se naredi vlaga, in ko avto stoji se pojavi površinska rja, tako kot na disku ko peres avto. No pri prvem speljevanju le ta zdrsi, verjetno po prvem in drugem speljevanju zgine, tako je pri meni. Ni druge rešitve kot menjava lamele. Glede zatikanja pa daj v menjalnik redline mtl. 

Težava s sklopko se pa pojavi v hladnih dneh, v vročih je pa dosti manj opazna, jaz sem en čas delal da sem "obrisal" lamelo z rahlim spuscanjem pedala, dela pa mi to že od 30000km zdaj imam 130000km in čez 14 dni menjam sklopko, ker jo imam doma že od kar je začelo to delai na 30000km.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
dne 14. 8. 2025 ob 8:40 je NevLado napisal:

Kaj pomeni prvo speljevanje? Ko hladnega prvič štartaš al vsakič ko štartaš? Ker na začetku ti avto nabije obrate da se segreje motor in katalizator čim prej, in če takrat spelješ je res mal čudno, če ne zadržiš sklopke?

 

To, da se ti zatika 4. prestava je pa za mazdo povsem normalno. Katerikoli skyactiv motor do sedaj da sem vozil z ročnim menjalnikom je znal zahrskat pri določenih brzinah, cx-3 včasih sploh ni hotla v tretjo.

 

Če se ti zdi, da avto škripa ko je ugasnjen, ti predlagam da greš v salon vozil in se sredi salona vsedeš v nov avto in parkrat še tam poslušaš škripanje, pa se boš bolje počutil :D 

 

Olje v menjalniku pa menjaj za redline, če že moraš, ampak zatikanje bo še vedno prisotno.

Tako je, samo ko hladnega prvič zjutraj na koncu ulice ali na prvem križišču ustavim in speljem, potem izgine, ko je topel.


Drugače pa vedno počakam na mestu, da obrati padejo ko avto zalaufam.


Lp Ale

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, dokler ne boš razkazoval družinskih draguljev na kameri si v redu. 😜   Tole ni izmišljeno in dejansko so imeli v kontaktnem centru enega takega ekshibicionista. Kljub ponavljanju policija ni ukrepala, češ sej to ni kršenje javnega reda in miru. Če bi to naredil na tromostovjo bi ga prijeli, tko pa... 
    • Malo sem pričakoval, da bom danes v Italiji imel kakšen pripetljaj ampak to kar sem danes doživel še nisem nikoli v svoji vozniški karieri.   To, da sta tam med italijanskimi vozniki dva pol je znano. Eni se vozijo počasi med 40-50km/h, na drugi strani pa agresivci, ki ti rineji v prtljažni na manj kot meter distance pa točno vidi, da ne moreš iti naprej zarad mećkača nekaj avtov naprej.   Ampak to nekako sprejmeš ne pa to kar sem doživel na cesti med Pontebo in Trbižem. Spet en bolj počasne sorte spredaj ampak ne tolk ekstremno počasen, cca 10-15km/h pod omejitvijo. Prleti za mano en ogromen ameriški pickup in pribremza tik za mojo ritjo. Ok ajde debil.   Ampak tukaj se ni končalo, neuravnovešenec nato upočasni in naredi razliko na ene 100m in ponovno po gasu in spet bremzanje tik za mojim avtom. Tak manever je ponovil 4x in vsakič me je stisnilo kdaj me bo nabil. Sem iskal kako počivališče, da se mu umaknem, ampak v petem poskusu je pa šel mimo mene. Potem pa nikakor ni prišel mimo ostalih zarad preveč prometa. Šele po 10km vožnje je šel na AC proti Avstriji jaz pa proti Sloveniji.   Sem komaj čakal, da pridem v Slo, ker tole danes v Italiji je na meji norosti. Ok, sej pri nas se je našlo nekaj motoristov, ki so vozili kot bi relkel "v smrt", ampak daleč ne tolk dramatično.    Sej bi naredil video, sam kaj ker se bodo našli spet kakšni pajaci na forumu, ki bodo iskali krivdo pri meni. Tko da dvomim, da se bom trudil.
    • Ne maram ker se moram prej počesat.
    • Mimogrede. Subvencije so že vračunane v ceni. Subvencije tako v resnici ne dobi kupec, ampak kitajec.
    • Aja z mailom si se prijavil in ne z dodeljenim uporabniškim imenom. Ja to pa je malo drugače res. Predno je šel Klik dol iz certifikatov in na prijavo OTP se je razglabljalo na nivoju varnosti ali sploh pustiti prijavo z mail naslovom. Precej nasprotnih mnenj je bilo in potem so naredili kompromis, da zaradi lažje uporabe se dovoli mail prijavo ampak samo za omejene zneske. Žal sem pozabil kolk je bil limit, ampak mislim, da ni visok. Če presežeš moraš pa res potrdit prijavo z uporabniškim imenom.   Video klic uporabi naslednjič... tam boš sigurno dobil nekoga v živo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.