Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Niti slu?ajn ni blo u tem smislu napisano - hotu sm re?t, da se nam ne pi?e ni? dobrga (beri ugodne vo?nje)! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni ni?. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

v italiji zelenc 1.3, a plin 0,65..... :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kje se da najceneje na plin predelat? jaz mam dost tega sranja :(

 

Sama predelava je pocen - sistema pa kukr da?, js pod 1k? neb gledal, skupaj z monta?o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Svoje cajte se je v Nov Sad hodil, tko da ?e odpade al ne, se bo? pa? sam odlo?u, ve? pa naj ti pove uporabnik Sishi, ki se z zadevo fura ?e leto in pol in kokr vem stvar ?PILA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

thanks. pol tista "ze 400e v bosno po plinski sistem" odpade... :D

 

1,2 k? dobi? na?eloma kar ho?e?, uradno z VSEMI papirji in homologacijo, ti samo pelje? in pride? iskat nobenega skakanja levo - desno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

Napisano

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

No ja kukr kdo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Primo? - na?a 323FBA kokr smo ugotovli (ti osebno), celo bolj sko?i na LPG kot benz! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

Men se ne pozna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

 

Js ugotavljam da ga japonski in?inirji preve? pijejo pol pa take lovske streljajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

 

Ja seveda ti ka?ejo enako, ko pa se ti nad 3.000 obratov preklop iz plina na bencin :harhar:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

33112_1.png

Napisano

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

 

To?no to. :bravo:
Napisano

?e pa test naredim na isti relaciji z 2ma testerjema isto?asno(G-Tech in pa DH priklopljen na obd) ni ok, samo da se vidi razlika, ker edino to me zanima ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Gtec je kar kul zadeva saj meri kar natan?no in lahko pomoje razlikuje ?e bo avto enkrat bolje pospe?eval kot drugi?. Ampak pomoje je najbolj realno vseeno na dynotu. Seveda je to le moje mnenje, stestirajte pa kakor ho?ete. :blush:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

Jaz imam 'doma' varianto za 410? (vakumsko) pa mi na LPG gre manj pa ve? ?re <_< je pa cca 40% ceneje kot, ?e bi se vozil na benz :harhar:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

 

Boss ni vse tako ?rno-belo.

 

Te podatke lahko vidi?, ko podatke prenese? na pc ti lepo nari?e grafe tako kot na dynotu( z obrati, konji,navorom, prestavo, hitrostjo,G silo,...) tako da tukaj NI kake bajne razlike.

Je pa res kolikor si natan?en pri vnosu zahtevanih podatkov(?elna povr?ina avta, te?a sta najpomembnej?i) toliko je to?na meritev. Glede na to da bom za drugo meritev pritisnil samo gumb na LPG--ju, tudi ?e falim z podatki bo razlika ?e vedno enaka v +- 1-2%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok zmenen... ?e ti tko pravi?, da se da pol se da... :blush:

33112_1.png

Napisano

Ne da tako pravim to je to. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.