Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Testiral letne gume po snegu na Starmu vrhu, no in zdele tud v Kamniku sne?i, Mazdurina pa ?e na zaslu?enmu po?itku v svojem brlogu.  :wub:

 

(letne gume imam ?e od sredine homologacije gor, pa vidim da jih grem v ponedeljk snet dol in nazaj na konkretne zimske, da ne bo kak?ne neumnosti na cesti). :zvizga:

 

Bo treba spremeniti zakon in uvesti, da so zimske gume obvezne od 15.1. do 15.5....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo treba spremeniti zakon in uvesti, da so zimske gume obvezne od 15.1. do 15.5....

Ja in ker zime zelo verjetno ?e ni konec (a se je sploh za?ela taprava zima?), sem jo preobul nazaj v primerne gojzarje. Zahvala Klemnu - Mazdohistu s foruma za pomo?!  :rispekt:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdurina dobila nove zavorne plo??ice. 

 

Aja pa dobila je fri?en tank LPG-ja, kar se itak dogaja zelo pogosto, pa ne zato ker bi bila tolk ?ejna, pa? pa ...  :zvizga:  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzel si pol ure in na novo vso elektroniko malo po?timal....sedaj coming home ni ve? na xenonkah ampak meglenkah pa take sitnice :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzel si pol ure in na novo vso elektroniko malo po?timal....sedaj coming home ni ve? na xenonkah ampak meglenkah pa take sitnice :)

Pribli?no koliko pa ta funkcija v praksi zmanj?a ?ivljensko dobo akumulatorja ? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pribli?no koliko pa ta funkcija v praksi zmanj?a ?ivljensko dobo akumulatorja ? :)

Ti ne me vprasat ker ne vem....ta avto ima itak start stop z agm ampak avto je stal eno leto in aku je moral biti menjan, vzrok ne vem...

 

Bolj mi je vazno da xenonke ne kurinkar tako. 10 sekund sem pa natavil to mora vzdrzat.....saj ko se start stop vklop na kriziscu pol minute dela celoten strom avta....

 

Pa se en razlog je, meglenke lepse svetijo po tleh ker so tik nad tlemi kot visoke lampe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?io!

 

V?eraj po vsej sili sem moral tamalega peljat pokazat pravo pujso pepo. No, na koncu pa se je cx izkazal za pujso pepo  :blink:

Pot nas je peljala po "poti" kjer ?ivina gre na pa?o... Nekaj sto metrov ?ivega blata... ma 4x4 v prvi prestavi (brez gasa) in brez izklopa tcs-ja je peljal brez problema :rolleyes:

Sledilo je veselo ?i??enje :prstgor:

post-5804-0-58124400-1456993629_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jo zelo detajlno znotraj o?istil, da se sveti kot nova, obenem pa di?i po vijolicah. Dobila je tudi 4 diskretne Mazdaklub.si nalepke.  :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na Kopah po celem snegu je imela MANJ te?av kakor kvazi terenci; Kia Sorento, VW Tiguan, ipd. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ji preveril vse poglavitne tekocine, nobene dolil, kasneje tocil poln rezervoar avtoplina in zabelezil povprecno 9.39l na 100km. Merjenje zajema preko 600km :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi poraba zelo solidna :prstgor:

Zlasti ce upostevamo dejstvo, da gre za 20+ star wagen in to ne z nekim varcnim agregatom pod motornim pokrovom. :D

 

V Italiji imate moznost tocit avtoplin 0.489 za liter

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Namontiral plug in sne?ne verige ter splu?il dvori??e in 200 metrov poti do glavne "ceste". Nato odmontiral plug, verige pa pustil, ker ?e vedno sne?i, pa da jih ne bom zjutraj montiral...

Pa kje ti ?ivi? ? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nakupu neki vrtne opreme in nalozu vanjo, obenem jo pa le se nekaj dni loci od oglasa na avto.net :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oglas sestavit ne more skodvat, obenem je pa 'podarit' vsekakor ne mislim, ker prostora imam na pretek :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kje ti ?ivi? ? :D

?ena pa jamra, da upa da bo kdo skidal....:)

?e dobro da sta na forumu :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.