Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja sej ko menjas menjas itq komplet sklopko s potisnim lezajem in potisno kosaro. Na zalost, bo cifra kar lepa. Jest sem pred leti za bencinarja dal 260? z delom vred :)

Napisano

Ja sej ko menjas menjas itq komplet sklopko s potisnim lezajem in potisno kosaro. Na zalost, bo cifra kar lepa. Jest sem pred leti za bencinarja dal 260? z delom vred :).

To ja, ampak on govori ?e o vztrajniku, ki pa sam prese?e to cifro...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Sem jo peljal k mocniku na pregled.. Bo ostala ene 2 3 dni.. Ker sem nazadnje 3 krat fasal dpf lucko kljub uspesni regeneraciji..in poraba mi je narasla na cca. 9.5l po avtocesti umirjene voznje..

Injektor

Napisano

Mo?no tudi ja. Pri meni je bila pa pri podobnih te?avah ena sonda na DPFu. Samo da ti kuri 3l ve?, ne more bit samo 1 injektor potem fu? :)

Napisano

To ja, ampak on govori ?e o vztrajniku, ki pa sam prese?e to cifro...

Ja sej vem. Vztrajnik je tisti k ti da po p...

Napisano

Ljudje Bo?ji, pamet v glavo!

 

Jaz sem naredil 260.000, ve?inoma po hribih, precej teh kilometrov s po?itni?ko prikolico na kljuki (1400 kg te?e), pa ?e nisem menjal niti lamele, kaj ?ele vztrajnika...

 

Ali ima avto kak?nih 400.000 km ali pa si obupen voznik?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pred novim letom sva dala s pelkotam na tester injektore in vsi so bli ok.. Sumim kak senzor.. Ker cim ga pritisnem mi takoj zaskocijo tiste pm u tri p.m. :) bomo vidl kaj jw narobe

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ljudje Bo?ji, pamet v glavo!

 

Jaz sem naredil 260.000, ve?inoma po hribih, precej teh kilometrov s po?itni?ko prikolico na kljuki (1400 kg te?e), pa ?e nisem menjal niti lamele, kaj ?ele vztrajnika...

 

Ali ima avto kak?nih 400.000 km ali pa si obupen voznik?

Avto ima to?no toliko kilometrov, kot je na ?tevcu. In na 6-kah,kot je meni znano gre okoli 200000 sklopka v maloro.

Pa? tako je.Za samo imam skoraj 40 let vo?nje in ne, nisem slab voznik... vsaj jaz tako pravim. Redno dajem ?migavce, ne izsiljujem, se ne kregam z drugimi vozniki(razen kadar si zaslu?ijo) in redko grem preko 180/uro.To je to. Uredan voznik.

 

 

Napisano

No jaz imam 272000 in sledi menjava Vztrajnika in sklopke, ter ostalega zraven. A je kdo probal ?e vgraditi kit od VALEO 4P se pravi menjava na enomasni komplet? Kake so izku?nje? Razlika v ceni je 180 - 200?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No vidite, s tem pa jaz ne morem imeti problemov :):) 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No to recimo da je, ampak pri 200kkm je pa vseeno nekako zgodaj.

33112_1.png

Napisano

jaz sem jo menjal, ker ocitno prejsnji lastnik ni znal vozit...

sicer pa prejsnja 6ka pri 280.000 je imela se prvo sklopko, ko sem jo prodal in je bla cist ok

ta druga nova kupljena ima zdaj 240.000 in je tudi sklopka bp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ma dejansko je precej odvisno res od re?ima vo?nje. ?e trajba? po mestu verjamem, da je lahko 200kkm maks al pa ?e prej. Ravno tako, ?e si konj. Ampak druga?e pa lahko sklopka zdr?i tudi 400kkm.

33112_1.png

Napisano

Avto ima to?no toliko kilometrov, kot je na ?tevcu. In na 6-kah,kot je meni znano gre okoli 200000 sklopka v maloro.

Pa? tako je.Za samo imam skoraj 40 let vo?nje in ne, nisem slab voznik... vsaj jaz tako pravim. Redno dajem ?migavce, ne izsiljujem, se ne kregam z drugimi vozniki(razen kadar si zaslu?ijo) in redko grem preko 180/uro.To je to. Uredan voznik.

Ne vem, jaz sem svojo M6 letnik 2003 prej?nji mesec prodal naprej s 320k km in je sklopka ?e vedno ok. Edino, kar sva z o?etom parkrat naredila je, da sva jo odzra?ila.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Jaz sem tudi lani prvi? zamenjal diske nekatri jih pa vsakih 60 Kkm. Se pravi, da ne znajo vozit ali kaj?

 

 

Napisano

Evo diagnoza, sobe majo odstopanje zaradi tega se pogosto izvaja regeneracija. Obstaja tudi sum da naj bi bil dpf zabasan ali pa stopljen.. Tako da najboljse je da dpf gre vn. In odlocitev je padla da dpf gre vn. Bomo potem vidl kako se bo avto obnasal. Sporocim drug teden ko dobim avto

www.trziskisladoled.si

Napisano

Evo diagnoza, sobe majo odstopanje zaradi tega se pogosto izvaja regeneracija. Obstaja tudi sum da naj bi bil dpf zabasan ali pa stopljen.. Tako da najboljse je da dpf gre vn. In odlocitev je padla da dpf gre vn. Bomo potem vidl kako se bo avto obnasal. Sporocim drug teden ko dobim avto

Matr glede na to koliko se ti (ne) vozi? te kar nekaj stane ta avto :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.