Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To je recimo ena stvar, katere nebi delal sam. En kup jebarije pa pesto lahko zelo hitro poskodujes ko tolces. Pri mehaniku je drugac k spresa ven lezaj. Pac placas tistih 30e pa je. Je pa res da je lepo, ko nekaj sam naredis tako da :prstgor:

Foter je mehanik, tako da... Moram sam popravljati, on pa nadzoruje  :zvizga:

 

Aja, pa tu se ne pre?a, ker je celotno pesto z le?ajem vred privija?eno na nosilec s 4 vijaki. Na pogled izgleda tak od 30-60 min dela  :P Samo je bilo tako zarostano, da sem 2 uri vse skupaj narazen dobival. ?e pa bi to nekako hotel ven spre?at, bi pa moral celi nosilec dol jemat...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Peljal do Kopra na vpoklic. 20minut za reprogramirat. Lepo po son?ku :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Peljal do Kopra na vpoklic. 20minut za reprogramirat. Lepo po son?ku :D

Si me moral kontaktirat... bi ?la na kako pija?o, medtem ko si ?akal na servisu. :)

 

 

Napisano

Ej nasledni? nisem se zrajtu k sm use tolk na hitro splaniral,.. sem pa profesionalno zapeljal na "tastar servis/salon" me je pol na pultu preusmerila gospa :P

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Sem se zapeljal skozi pralnico... je bila CX-5 ze tako umazana, da jo sedaj komajda prepoznam :D

 

W4cES17rTpu18PjottATcQ_thumb_fc0c_239139

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Upam da ne skozi krtace, ker me ze samo misel na to zaboli :D

To je recept za bru?enje laka in posledi?no poznej?ih problemov. ?e samo to, da pere? avto ro?no mu veliko pomaga?.

 

 

Napisano

Jest imam avto za vozit, ne pa zato, da bom njegov suzenj... Se vedno je pa lepsi za pogledat, ko ga zapeljem skozi avtopralnico, kot pa prej, ko je bil umazan... No saj danes je ze spet umazan, ko sem ze nekaj km naredil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kon?o sem jo danes OPRAL..sonce na obali ..

Napisano

Se strinjam, da je za vozit in da nisi njegov suzenj samo ni razlike ali ga zapeljes v rocno ali v avtomaticno avtopralnico. V vsakem primeru ti ga bo nekdo drug opral medtem, ko bos ti pil kavico. Za avto oz. lak pa to veliko pomeni...sploh temnejse barve so bolj na udaru. Ko je pa govora o mazdi in o njenem obcutljivem "eko" laku je pa sploh pizdarija :D

 

post-7623-0-44204000-1575123853_thumb.png

Napisano

Noja... razlika je gotovo v ceni... za 6? dvomim, da ga kje lahko das rocno oprat... in da si spotoma v parih minutah gotov ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi sam ga ?e nikoli nisem zapeljal med krtace, ker mi je preprosto predrago in vem, da bom finese moral na koncu ?e vedno sam urediti.

 

Za spucati rabim max 3 zetone na samopostrezni in ?e enega za sesalec, skupaj max 6eur...

Napisano

s crno mazdo 900km (z enim tankom), medtem pa karavanko pelko zrihtal kot se sika (nove zadnje zavore in nova sprednja celjust)

@scream - spredaj levo ni blo pomoci, je rekel doktor, da je bil batek ze cist adio tako je menjal komplet celjust

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem slisal ja, je bilo baje notri cisto zarjaveto. Sicer mi je cudno da notri zarjavi, ker notri ne sme priti vlaga... Jest sem v torek narocen pa bomo videli... Edin ce je hotel rect, da je tako zastekal, da ga sploh ni mogel ven spraviti.

Napisano

 ?e samo to, da pere? avto ro?no mu veliko pomaga?.

Neko? pred mnogimi leti sem avto zapeljal v ro?no avtopralnico in imel prilo?nost videt, kako profesionalci tej zadevi stre?ejo. Uglavnem avta se ni niti dotaknil z gobo - samo spral, na?rical z detergentom in ponovno spral in avto je bil opran. Takrat sem se odlo?il da tak?no sranje od kemije lak mojega avta ne vidi ve? ker vpra?anje koliko tak?nih pranj bi prenesel.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V bistvu tudi mene zanima kaj je sploh najbolj priporo?ljivo.

 

?e ga perem doma ga "drgnem" z gobico. ?e ga v avtomatsko ga drgnejo krta?a. ?e ga peljem v samopostre?no (kjer sicer ?e nisem bil) pa mi je spet vpra?anje koliko mo?ni so tisti detergenti, da ja spere brez drgnjenja.

 

Kaj priporo?ate? Nagibam se k samopostre?ni, pa bi bilo fajn ?e bi kdo opisal postopek pranja pa mal izku?nje.

Napisano

Neko? pred mnogimi leti sem avto zapeljal v ro?no avtopralnico in imel prilo?nost videt, kako profesionalci tej zadevi stre?ejo. Uglavnem avta se ni niti dotaknil z gobo - samo spral, na?rical z detergentom in ponovno spral in avto je bil opran. Takrat sem se odlo?il da tak?no sranje od kemije lak mojega avta ne vidi ve? ker vpra?anje koliko tak?nih pranj bi prenesel.

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

 

 

Napisano

Sem slisal ja, je bilo baje notri cisto zarjaveto. Sicer mi je cudno da notri zarjavi, ker notri ne sme priti vlaga... Jest sem v torek narocen pa bomo videli... Edin ce je hotel rect, da je tako zastekal, da ga sploh ni mogel ven spraviti.

v torek pa peljem crno mazdo na menjavo zadnjih zavor...ce se vidiva potem :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V bistvu tudi mene zanima kaj je sploh najbolj priporo?ljivo.

 

?e ga perem doma ga "drgnem" z gobico. ?e ga v avtomatsko ga drgnejo krta?a. ?e ga peljem v samopostre?no (kjer sicer ?e nisem bil) pa mi je spet vpra?anje koliko mo?ni so tisti detergenti, da ja spere brez drgnjenja.

 

Kaj priporo?ate? Nagibam se k samopostre?ni, pa bi bilo fajn ?e bi kdo opisal postopek pranja pa mal izku?nje.

Jaz vozim v samopostrezno. Ce je avto zelo umazan je postopek tak:

 

Najprej z "wapom" sperem vso svinjarijo dol , hkrati zwapiram gumijaste tepihe (imas drzala na steni pralnice), nato z njihovim detergentom naspricam, nato (naj mi bo oprosceno, saj se to naj nebi delalo) s svojo lastno gobo spucam avto (1 goba za pleh in ?ipe, ter druga za ratkape) in nato vse skupaj sperem... ?e ni zelo umazan, preskocim gobiranje z lastno gobo.

 

En zeton je 1,5eur , za to proceduro rabim 3zetone. Nato se odmaknem iz praknice, prebrisem ?ipe in ogledala in na koncu tesnila vrat. Nato posesam avto (?e cetrti zeton), prebrisem armaturko in to je to. Raznih svetlecih zavb za gume, voskov in podobnega ne uporabljam, edino tesnila namazem, da mi pozimi ne primrznejo na vrata.

 

V lj hodim v samostrezno v btc zraven Mazde, tista pri supernovi je cenejsa , ampak se mi zdi, da je krajsi cas delovanja in rabim vec zetonov. Dobra je tudi na teharjah pri celju.

Napisano

Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.

 

Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.

 

post-7623-0-93175000-1575199815_thumb.jpg

Napisano

Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.

Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.

attachicon.gifIMG_20191023_170156.jpg

V bistvu, ?e avto sproti pere? gre umazanija dol s felten tudi samo z avto ?anponom. Druga?e pa ja, uporabi? kajbtakega, kar si napisal.

 

 

Napisano

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

Koliko ?asa pa porabis za tak postopek?

Napisano

Pod ro?no pranje jaz upo?tevam le pravo ro?no pranje.

In sicer gre postopek tako, da avto najprej dobro splahne? z vodo pod pritiskom (najbolje z kakim kerherjem ali podobnim strojem na pritisk). Seveda nastavi? tak pritisk, da ti ne olupi dol barve. :).

S tem odstrani? z barve ve?ino trdih delcev in umazanije, ki bi jih pozneje z gobo lahko vlekel po barvi.S tem bi nastali hologrami kot nastanejo na avtomatski avtopralnici.

Nato cel avto od vrha proti tlem

po?kropi? z ro?no tla?ilko, v kateri je me?anica ?ampona za avto in vode.To peno pusti? delovati par min.,da "zgrize" ?e ostalo ne?isto?o, ki je eventualno ostala na avtu. Med tem ?asom pripravi? v posebnem vedru, ki ima na dnu mre?ico dvignjeno od tal ?ampon. Ta mre?ica slu?i temu, da ko gobo ali rokavico o?me? v tem vedru, eventuelne ne?isto?e padejo na dno in jih ne more? ve? nanesti z gobo na avto.

Nato peno, ki si jonpustil na avtu spere? zopet z pritiskom.

Nato opere? normalno avto z gobo (najprej ?ipe, nato od strehe navzdol) cel avto. Na koncu opere? feltne z gumami vred.

Po pranju je dobro barvo za??ititi z kakim voskom ali pisebnim nano nanosom. To zelo dobro ??iti barvo pred zunanjimi vplivi in umazanijo.Recimo znano je, da pti?ji iztrebki zelo hitro na?nejo lak, zato jih je treba takoj, ko to vidimo odstraniti. Lahko vzamemo samo malo vode in to takoj speremo, tudi ?e ne operemo takoj celega avta.Jaz sem se tako na moji mazdi mk1 "zafrknil" in nisem takoj spral iztrebka galeba.

Tej so ?ele "kisli".Na tistem delu nisem mogel barve ve? niti s poliranjem obnoviti, tako globoko se je takoj v?rlo.

Ne re?em, da morate tako prati avte vsi, a jaz tako prekticiram. To tehniko sem videl pri kolegu, ki ima profi avtopralnico in res ro?no opere avte brez kenije... no, brez kemije ne gre, ker je ?e avto?ampon - kemija. :)

Tako se to dela! Skoraj enako to po?nem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To vsi vemo... 😉
    • Mene ne skrbi to kar bodo jutri sprejeli v parlamentu, skrbi pa mnoge v državi, ki se jim ne ljubi delat, da bi lahko bilo vsem v državi boljše. Ukinitev alko testov je pa res ravno v nepravem času žal! Kdo to danes zagovarja ne ve kaj se lahko zgodi te dni, ko bo martinovo. 🥴 Lahko pa razložiš kaj je policijska država, da te vsak ukrep tako skrbi..... 
    • Jaz imam sicer ročni menjalnik, mislim pa, da imata obe varianti  podobno prestavno razmerje. Od začetka sem poskušal upoštevati indikator za prestave, vendar sem ugotovil, da sem za posledico imel višjo porabo. Včasih je nižja brzina boljša za porabo, da se avto ne matra. Na primer pri 30 v 3ji se je zdelo, kot da se pelješ z "štant gasom". Malo smešen primer je, ko se peljem v četrti pri cca. 1800 obratih v 10-18% hrib in mi svetuje naj dam v peto😁. Druga varianta pa je, ko se po dolgem hribu navzdol v tretji peljem 50-60 in zaviram z motorjem, mi svetuje naj dam v drugo. Za hec se poskusi peljat v ročnem načinu in sam prestavljaj. Meni pa se občasno zgodi, da pri močnejšem pospeševanju noče it takoj v tretjo, dvakrat se mi je pa zgodilo, da pri semaforju ni šel takoj v prvo. Tako, da moraš dat v ler in še enkrat pohodit sklopko. Tako težavo sem imel na Clioto samo z vzvratno prestavo, ki ni sinhronizirana. Drugače pa zmeraj pazim, da sklopko pohodim do konca.Bomo še malo opazovali, če ne pa je garancija.
    • Dans se maw šefa počutm, ker sem odjavu sezonsko vozilo (PO POLDNE) in mi bo ponovno cukal (bencin) enkrat spomladi, do takrat naj pa odpočije, v pričakovanju boljših časov, haha.
    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.