Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Alex koliko piksn si pa porabil?

Niti ene. Po moje ene tri četrt. 

Sem pa opazil, da je dobro držati pisno na soncu, da se barva fajn segreje. In pa, zelo je važno, da je barva ornk premešana s kroglico. Priporočam, da na začetku špricaš pa šusov na kak karton, papir, da gre ven redka barva. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je mazdaman napisal:

Alex koliko piksn si pa porabil?

Piksno barve pa tri piksne piva.

dne 9. 5. 2021 ob 16:57 je Alex napisal:

Nisem uspel slikat, ker sem moral na kosilo.😉

Sedaj razmišljam, da bi še sanke pihnu v črno, ker sekajo ven. 🤔

Maš mojo popolno podporo... sanke v črno, ker to bo dejasnko pomladilo avto in bo bolj v trenutnih trendih. Če pa se bo kdaj spremenilo pa spet lahko vse dol pocufaš.

 

Drugače pa ... great work in sem navdušen nad tem kako avto zgleda kot celota. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Damijani napisal:

Lepo! :)

Če bi bil avto moj se ne bi lotil tega. So mi všeč krom dodatki in mi je avto bolj "živahen" na pogled.

Saj to je point tega dipanja. Sedaj sem v trendu, ker je črno moderno, čez par let pa bo znova moderen krom in samo potegnem barvo dol kot s kače, ki se levi. Pa še srake mi ne skačejo več po avtu, ker imajo rade bleščeče stvari in sedaj so izgubljene, ker se ne šajna več nič na avtu. 🤗

pred 26 minutami je mazdaman napisal:

Sanke bi  res črne bolj pasale, če jih že ne zna dol dati.

Saj bi jih znal nekako demontirati. A sem se odločil, da ostanejo gor samo bodo pa črne. Jih rabim za smučanje pa se mi ne bi dalo skozi gor pa dol montirat. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 5. 2021 ob 15:06 je Alex napisal:

Tudi na moji mazdi srake ne bodo več imele kaj ukrasti, ker sem "odstranil" krom. Se ne šajna več, tako, da ne rabiš imeti obvezno sončnih očal. 🤗Moram povedati, da je potrebno z full dipom malo drugače delati kot z plasti dipom. Pa pri tem full dipu je obvezna maska na nosu pri delu, seveda. Pa ne zaradi Kovida ampak zaradi strupene barve. 😉

Je potrebno tudi veliko bolj zaščititi avto, ker se prime na barvo, kjer je na tanko nanešen, kot hudič. Je pa tudi malenkost manj mat kot plasti dip, bolj svilnato črn. Tako, da nisem dajal čez mat laka kot sem nameraval. Meni sedaj lepše izpade, še posebej zadnji del s tisto letvico mi je šel na živce. Sprednjega dela nisem še slikal,ker je bilo sonce premočno. Slikal sem malo še sam postopek za tiste mogoče, ki ne veste točno, kako se dela s temi stvarmi. 

Najprej moramo dobro oprati avto. 

Nato Izoliramo avto. Z alkoholom ali pa še bolje z razmaščevalcem dobro prebrišemo površino, kjer bomo barvali. Nato na tanko prebarvamo prvo roko. Počakamo 10 min. damo drugo roko, zopet počakamo in tako vsaj 5-6 rok. 

Počakamo 20 min in odvečno barvo(gumo) lepo odtrgamo stran. 

IMG_20210509_102315-01.jpg

IMG_20210509_105532-01.jpeg

IMG_20210509_110208-01.jpeg

IMG_20210509_123056.jpg

IMG_20210509_123339.jpg

IMG_20210509_123421.jpg

IMG_20210509_130248.jpg

IMG_20210509_134654__01.jpg

IMG_20210509_134621.jpg

IMG_20210509_134544__01-02-01.jpg

Kak si pa uspel priti do tablice brez grba? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Nejc1986 napisal:

Kak si pa uspel priti do tablice brez grba? 

Z lahkoto. Ko sem barval s črno barvo sem po pomoti pobarval še tablico. In sem se spomnil, da imam v kleti nitro razredčilo.... 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ocistil sem ji sesalni kolektor, ki je res bil ze kr konkretno zabasan... 😵

Grem stavit, da bi zdej bla se manjsa poraba na izzivu 😂

 

IMG_20210516_143800.thumb.jpg.b4dd6525e5ee7447d5234905fe330619.jpg

 

IMG_20210516_143811.thumb.jpg.f96f8928062f47290d2a0bc6aceda4b6.jpg

 

IMG_20210516_144159.thumb.jpg.8518060e4cfe11bfdefc1191ba9ef6d6.jpg

 

IMG_20210516_144206.thumb.jpg.799fc757a7def650f5eb5c7d84b97666.jpg

 

IMG_20210516_160607.thumb.jpg.2dc91a12f22ee0f36a0a4e66f8fd0b32.jpg

  • Všeč 6
  • Začuden 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Deeyan napisal:

Ocistil sem ji sesalni kolektor, ki je res bil ze kr konkretno zabasan... 😵

Grem stavit, da bi zdej bla se manjsa poraba na izzivu 😂

 

IMG_20210516_143800.thumb.jpg.b4dd6525e5ee7447d5234905fe330619.jpg

 

IMG_20210516_143811.thumb.jpg.f96f8928062f47290d2a0bc6aceda4b6.jpg

 

IMG_20210516_144159.thumb.jpg.8518060e4cfe11bfdefc1191ba9ef6d6.jpg

 

IMG_20210516_144206.thumb.jpg.799fc757a7def650f5eb5c7d84b97666.jpg

 

IMG_20210516_160607.thumb.jpg.2dc91a12f22ee0f36a0a4e66f8fd0b32.jpg

Uh, tole pa res Izgleda zabasano. 🤔 Res, koliko kilometrov imaš prevoženih? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Uh, tole pa res Izgleda zabasano. 🤔 Res, koliko kilometrov imaš prevoženih? 

 

Neki cez 180k 🙂

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Kok dela pa je to? Pa kok prevoženih maš? To bi jaz enkrat dal Pelku, če bom še imel avto nekaj časa.

 

Mater je kr neki razdiranja pa odklapljanja. Ker sm na tem avtu to prvic delu mi je kr vzelo celo popoldne, zacel sm ob cca. 11h zutri, koncal sm pa okrog 19h ure, s tem da sm sou umes se na kosilo 🙂

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Neki cez 180k 🙂

 

Mater je kr neki razdiranja pa odklapljanja. Ker sm na tem avtu to prvic delu mi je kr vzelo celo popoldne, zacel sm ob cca. 11h zutri, koncal sm pa okrog 19h ure, s tem da sm sou umes se na kosilo 🙂

Uh, do tja je še daleč. Pohvalno, da, si se lotil tega opravila sam. Jaz si tega verjetno ne bi upal. 🤔

pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ja, pohvalno. Jaz pomoje do 180 tisoč ne bom prišel, bom že prej na turbo bencinarju :)

... ali pa na kaki električni kosilnici.😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Alex napisal:

Uh, do tja je še daleč. Pohvalno, da, si se lotil tega opravila sam. Jaz si tega verjetno ne bi upal. 🤔

 

 

pa u bistvu sm še kej večjega delal, kot je npr. obnova 2.5 V6 motorja :)
857982_4298405493957_969136459_o.thumb.jpg.7fb2e5d78625a7de641db0aecd8d252a.jpg

 

856564_4314721621850_1789825167_o.thumb.jpg.fc0ccc5133e8ba63909b529a9431aef3.jpg

 

823419_4321103701398_1400220213_o.thumb.jpg.1a6ee84d98382084d2957f13c6842a56.jpg

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo @Deeyan, pravi si majster! 👍Ko tole vidim me spominja na otroštvo, ko je moj stric pred cc50 leti šravfal sebi razne takratne Ople Rekorde in ne vem kaj je še takrat bilo in je prav užival ob takem delu.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Nič takega, to bi znal tudi sam razstaviti, verjamem pa da tudi vsak drugi na tem forumu  🙂

 

Ampak nazaj sestaviti pa zelo verjetno ne 😁

 

Bravo 👍 (škoda, da nisi moj sosed)

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je Janez007 napisal:

 

verjetno pred sestavljanjem temeljito očistiš naležne ploskve in vgradiš nova tesnila?

 

obvezno!

pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Bravo 👍 (škoda, da nisi moj sosed)

 

😆 bi mel biznisa kolk češ :D

 

doma me jebe samo to, ker nimam garaže in sm odvisen od lepega vremena, pa mal tut od službe (lahko delam samo v tistem tednu, ko nimam dežurstva)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

pohvale 👍, sem tudi sam zadevo čistil pred časom, ravno čiščenje samo je najbolj zamudno. Naslednje čiščenje po zagotovo s peskanjem, orehove lupine so že pripravljene :)

 

Naslednji projekt bo verjetno menjava verige, je kdo to že sam menjal oz. mi lahko da kakšen uporaben nasvet, navodila sicer so 😛

 

 

lp, Samo

 

Spodaj je še en yt video, če bi še kdo sam čistil sesalni kolektor

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Sem jo včeraj opral po  sobotnih plohah in špricanja od Boss-ove 6ke.....👍( Ker nima zadnjih zavesc) :nevem:

Obvezno reči Boss-u, da nabavi zavesice na Češkem. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.