Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Zamenjal sem prvi originalni akumulator, 5 let in 4 mesece po prvi registraciji vozila. Opozorilo za akumulator je prvič začelo svetiti oktobra (po 4 1/2 letih), ko sem odprl čepe in dolil nekaj malega destilirane vode v vsako celico, saj je bil vrh elektrod v nekaterih celicah že pod nivojem kisline. Čez zimo je nekako šlo - nekajkrat sem akumulator preventivno nafilal. 

 

Nov akumulator EXIDE EFB EL954 95AH D+ 800A(EN) ima garancijo 2 leti, upam da bo zdržal vsaj 2 x toliko :), če so na mojih prejšnjih avtih originalni zdržali blizu 10 let. 

 

image.png.c66b10f519c4c541267223141ad06caf.png

Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 9. 6. 2021 ob 9:32 je Alex napisal:

Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma. 

Moj je bil izdelan septembra 2020. Ja se strinjam, okrog 1 A porabi elektronika v mirovanju.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

To pa še ni vse. Narejen je bil redni servis :), tokrat pri Pelkotu (olje, filter olja, kabinski filter). Meni sicer dosti oddaljena lokacija, ampak sem ga želel spoznati in izkušnja je bila OK (urejena delavnica, dobil sem občutek, da Simon Pelko pozna svoj posel). Za kakšno zahtevnejše specifično popravilo Mazde, sem bom zelo verjetno odločil zanj.

Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
 

lite3_bt_main_1.jpg
WWW.ORANGEAUDIO.SI

Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 32 minutami je Alex napisal:

Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš. 

Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.

 

Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.

 

Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.

Enako. Tudi sam sem včasih menjaval olje pa tudi zavore sem si rihtal sam. Sedaj se mi tega več ne da delati, da si ne poškodujem slučajno ali umažem nežnih kitarskih rok. 🤗

pred 44 minutami je Scr3am napisal:

Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
 

lite3_bt_main_1.jpg
WWW.ORANGEAUDIO.SI

Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...

 

Hvala. Je not seržer za šest cd - jev in je kar dovolj muzike. Sicer pa avto vozi večino časa sin. 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno. 

 

Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.

Tiste stare po 250eur?....😄

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 minutami je sportman333 napisal:

Tiste stare po 250eur?....😄

Ne more bit toliko. Ali pač? 😬

 

 

Napisano (urejeno)

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov. Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari oziroma skupaj 610 evrov.

Bogato. Ja no, upajmo, da bo sedaj vsaj vse v redu z diski. Ker če ne bo, boš moral priti na naslednji naš road trip, da te naučimo, poleg majhne  porabe seveda, tudi uporabljati pravilno zavore. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov.

 

Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉

Res je, da moramo podpirati naše delavce. A to, da prineseš svoj material ali olje  ni nič nenavadnega. Ti pač zaračuna samo delo. Nič naj ti ne bo nerodno. Le hrabro. 😉

 

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Na M6 mi je danes mehanik namontiral nove ATE diske in ploščice, nacentriral vsa 4 kolesa ter zamenjal mikro jermen, ki je bil nekoliko napokan na površini, preventivno. 

 

Nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra, sprednjih diskov in ploščic, mikrojermena ter centriranje koles na M6 me je v zadnjem tednu olajšalo za dobre 3 turistične bone 😁.

Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.

Napisano
Pravkar je sportman333 napisal:

Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.

Accu je bil njegov,če se ne motim. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Bogato. Kar se pa tice menjave pa ni neke umetnosti. Sem vse ze sam menjal pa nisem niti pod razno iz foha. Se najvecji problem je stare zarustane diske dol dobit.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
8 hours ago, Alex said:

Accu je bil njegov,če se ne motim. 🤔

Saj Janez je napisal, da ga je avto toliko stal zadnji teden, ne da je pri mehaniku toliko pustil. 

Napisano
pred 6 minutami je stonauro napisal:

Saj Janez je napisal, da ga je avto toliko stal zadnji teden, ne da je pri mehaniku toliko pustil. 

Možno. Vsekakor preveč. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.