Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.

emoji16.png

ea418cb19fe909b21c482908374b61ad.jpg

Kot da bi imela isto (ženo). 😂

 

Ne sekiraj se, s takimi platišči meni izgleda avto še bolj športen. 😃

 

Sicer pa sta 2 varianti, ali daš urediti vsa 4 platišča, ali pa kupiš novo platišče, če je poškodovano samo eno, je celo cenejša varianta.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.

emoji16.png

ea418cb19fe909b21c482908374b61ad.jpg

Razlika bo opazna. Oni bodo pobarvali pač z neko metalno sivo /grafitno barvo. Te tvoje so pa hyper Silver. 

Spodaj črna prašna osnovna svetleča barva čez svetlo srebrna (prosojna). 

Skupaj pride tak efekt kot, da je črni crom. Na tvojem mestu bi dal pobarvati vse štiri feltne v nekk lepo, temno grafitno sivo barvo. 

 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.

emoji16.png

ea418cb19fe909b21c482908374b61ad.jpg

Da meni to naredi jaz se ločim.

  • Haha 7
  • Začuden 1
Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Da meni to naredi jaz se ločim.

In ostaneš še brez avta🤣😂, bolje potem popraskana feltna😉

Napisano
pred 1 minuto je sportman333 napisal:

In ostaneš še brez avta🤣😂, bolje potem popraskana feltna😉

Pri nas se striktno ločijo avtomobili. Mazda je stara 5let in do zdaj sem jo vozil samo jaz in moj oče, enkrat me je nekaj štihnilo in je bila doma samo mazda je moja klicala rešilca samo da ni ona peljala mazde. To pa sem jaz zelo načelen, žal 🙂 . Njen yaris pa moram vsake toliko peljat da vidim če kaj ruži, če se pa skupaj peljema v yarisu pa vozim iaz, ker drugače se po 300metrih skregama, vzrok: npr pred sabo imas rdeco luc na semaforju pa se kar gas gas ne da bi gas odvzela in pocasi baterijo polnola do semaforja pa potem normalno dalje, al pa vaganje z gasom in preklaplanje elektrika motor, ne da bi cimprej nabrala npr 50km/h pa potem nezno odvzela gas da preklopi na elektriko in na strom lepo jadras naprej.

Vglavnem zanimivo je 😂😂😂😂

  • Haha 7
  • Žalosten 2
Napisano
pred 14 minutami je scania napisal:

Pri nas se striktno ločijo avtomobili. Mazda je stara 5let in do zdaj sem jo vozil samo jaz in moj oče, enkrat me je nekaj štihnilo in je bila doma samo mazda je moja klicala rešilca samo da ni ona peljala mazde. To pa sem jaz zelo načelen, žal 🙂 . Njen yaris pa moram vsake toliko peljat da vidim če kaj ruži, če se pa skupaj peljema v yarisu pa vozim iaz, ker drugače se po 300metrih skregama, vzrok: npr pred sabo imas rdeco luc na semaforju pa se kar gas gas ne da bi gas odvzela in pocasi baterijo polnola do semaforja pa potem normalno dalje, al pa vaganje z gasom in preklaplanje elektrika motor, ne da bi cimprej nabrala npr 50km/h pa potem nezno odvzela gas da preklopi na elektriko in na strom lepo jadras naprej.

Vglavnem zanimivo je 😂😂😂😂

Pri nas pa vsi vse. Privzeto jaz M3, žena M6, otroka M3 oziroma kaj je na razpolago. Za po vasi Clio.

 

Glede žene in platišč, jaz bi tako divjo Scania oženil, ne pa se od nje ločil. 😂

Napisano

Ja najbolje bi bilo barvati vsa, samo tok me spet ne moti, da bi dal 500 eur .. Mogoče bom šel k Dejanu, on je menda strokovnjak za robove platišč

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Ne, sem se pa pred letom pozanimal. 

 

image.png

Jaz že večkrat-lih špana priporočam👍...imajo enega dečkota,k sam to dela.

In zmeraj,k je mal čohnjeno,dam prec zrihtati.

 

In pazi to-imam na C-Maxu feltne Mak-Fever5R v mat črni barvi...in to svileno-mat!!!...k če je kera barva zajebana za popravljati,po tem je ta!!!

In sem malce označil na gumi,da bi videl,kje in kako je popravil...in "jaz butelj"-seveda je gumo snel😂🤣...jaz pa pol iskal k blesav...ni šanse,da najdeš kje je popravljeno🧐😲-res tip je neverjetni stručko😊👍

Za povrhu,pa sploh ni bilo drago😀 (glede na to,da tudi guma gor-dol+centriranje)...je pa res,da je zmeraj bil le en "čohec"...cca. 1x2-3 cm...a res čisto do "mesa"...k če je le površinsko-tega ne dam rihtati.

 

Res-priporočam Špana če ti je do felten👍

22032013472.jpg

Popravljeno od skritikrt
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je skritikrt napisal:

Jaz že večkrat-lih špana priporočam👍...imajo enega dečkota,k sam to dela.

In zmeraj,k je mal čohnjeno,dam prec zrihtati.

 

In pazi to-imam na C-Maxu feltne Mak-Fever5R v mat črni barvi...in to svileno-mat!!!...k če je kera barva zajebana za popravljati,po tem je ta!!!

In sem malce označil na gumi,da bi videl,kje in kako je popravil...in "jaz butelj"-seveda je gumo snel😂🤣...jaz pa pol iskal k blesav...ni šanse,da najdeš kje je popravljeno🧐😲-res tip je neverjetni stručko😊👍

Za povrhu,pa sploh ni bilo drago😀 (glede na to,da tudi guma gor-dol+centriranje)...je pa res,da je zmeraj bil le en "čohec"...cca. 1x2-3 cm...a res čisto do "mesa"...k če je le površinsko-tega ne dam rihtati.

 

Res-priporočam Špana če ti je do felten👍

Ti si bolj nov na forumu in nisi verjetno seznanjen z problematiko luščenja 19" feltem na mazdah 6. Kot sem že napisal velikokrat, take barve, da bi popravljal ta platišča enostavno ni. To je hyper Silver barva. 

 

"What does hyper silver mean?
 
 
images?q=tbn:ANd9GcS3JTIBh5bM29xJUWoBgpx
Hypersilver is a very complex paint process that uses a translucent metallic outer paint laid over a colored undercoat to give the wheels a deep inner glow. Used effectively it can attract attention to the wheels without the flash of chrome, and without detracting from the beauty of the car"
IMG_20230205_130207.jpg
 
 
 
 
 
Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

H Španu ne grem več. Takrat ko sem skrivil Rayse mi jih niso vredu naravnali. Šel sem sam zato ker mi je skoraj sosed.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 53 minutami je Alex napisal:

Ti si bolj nov na forumu in nisi verjetno seznanjen z problematiko luščenja 19" feltem na mazdah 6. Kot sem že napisal velikokrat, take barve, da bi popravljal ta platišča enostavno ni. To je hyper Silver barva. 

 

"What does hyper silver mean?
 
 
images?q=tbn:ANd9GcS3JTIBh5bM29xJUWoBgpx
Hypersilver is a very complex paint process that uses a translucent metallic outer paint laid over a colored undercoat to give the wheels a deep inner glow. Used effectively it can attract attention to the wheels without the flash of chrome, and without detracting from the beauty of the car"
 
 
 
 
 
 

Če se barva lušči,po tem je to zaradi slabe kvalitete barve ali barvanja itd...in če misliš,da je pri Mak-ovi svileno-mat črni kaj drugače se motiš k ima svetlo belo podlago (in pod njo še temeljno),čez pa še svileno srebrnkaso meglico...in ker je po vrhu groba (kot superfini brusni papir) se vsaka "senca" oz. napakica takoj vidi...pri clearcoatih pa je marsikatera napaka oproščena oz. manj vidna.

Sta sicer dve različne tehnike-vsaka zase posebna in "zajebana"...a če je katera težka za popravljati,bo to lih črna.

Sem pri CX-5 vesel,k je kljub 19" več "gume",in ni take nevarnosti od robnikov....sam gaaaaas😄

 

Je pa res...da ti "baba" kljub zaščitnem profilu na gumi feltno tako "zdela"😲...mora biti res "talent"🤣...no ja-važno,da ima drugje večji talent😊😉

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Pri nas se striktno ločijo avtomobili

 Ti si taprav gospodar, meni ponavadi ostane tisti ki sveti rezerva od benzina

Napisano
pred 2 minutama je Brane napisal:

 Ti si taprav gospodar, meni ponavadi ostane tisti ki sveti rezerva od benzina

Ma saj pri nas pa ko se lucka v yarisu vklopi reče moja da nekaj ruži če se lahko peljem, to se lepše reče da je tank skoraj prazen 😂😂😂

  • Všeč 1
  • Haha 9
Napisano
pred 17 minutami je scania napisal:

Manjka še samo olje za motor in menjalnik.

IMG_20230208_102950.jpg

Kater kombo disk + ploščice imaš?

Jaz si moram tudi pripravit da naročim; a TRW je kdo probal tukaj? Ker so prva vgradnja.

Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

Kater kombo disk + ploščice imaš?

Jaz si moram tudi pripravit da naročim; a TRW je kdo probal tukaj? Ker so prva vgradnja.

Jaz ti jih podarim zdaj jih bom dol dal zadnje. 

Prisegam na komplet zimmerman s tem da spredaj z luknjicami.

 

Napisano

Jaz rabim spredaj, in sicer po vaših prigodah sem se odločil da bom menjal in ploščice in diske nove hkrati.

Napisano

@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?

 

20230208_123132 (1).jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je scania napisal:

Manjka še samo olje za motor in menjalnik.

IMG_20230208_102950.jpg

Hudoooooo. 👍 Človek ima ob pogledu na to sliko kar slabo vest. V našo M6 ne bo pri 100.000 km vloženega niti 20 % tega na sliki. 😀

 

A ti to zase, ali za avto? A prav vidim vmes 2 zobni ščetki? So dovolj "soft"? 😃

 

A tista guma MEYLE so brisalci?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 45 minutami je Janez007 napisal:

@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?

 

20230208_123132 (1).jpg

Eni plehki so za vodila, eni pa za opozorila.

 

A to boš prvič menjal ploščice? Diske boš pustil stare?

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Eni plehki so za vodila, eni pa za opozorila.

 

A to boš prvič menjal ploščice? Diske boš pustil stare?

Ja. Za razliko od Scanie se trudim, da stvari porabim čimbolj do konca. Če se diski prej ne zvijejo, bodo pri meni zdržali 200.000 km.

 

Glede znamke ploščic, pa bi tudi sam dal na prvotne diske čimbolj enake, kot so original (po nakupu Ate sem šele izvedel, da so TRW).

Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Ja. Za razliko od Scanie se trudim, da stvari porabim čimbolj do konca. Če se diski prej ne zvijejo, bodo pri meni zdržali 200.000 km.

 

Glede znamke ploščic, pa bi tudi sam dal na prvotne diske čimbolj enake, kot so original (po nakupu Ate sem šele izvedel, da so TRW).

Ja pri meni imajo diski ogromno mesa ampak se bojim kupit samo ploščice, glede na debate tukaj da so se vam zvili?

 

Iz kje si naročil

Napisano
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Ja pri meni imajo diski ogromno mesa ampak se bojim kupit samo ploščice, glede na debate tukaj da so se vam zvili?

Šibni gor TRW ploščice pa bo špilalo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.