Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Čestitkeeee 😉

Napisano
Pred eno uro je Scr3am napisal:

Čestitke. Imel isto lupinico, vendar z 360 bazo :)

Sva kupovala rabljeno, pa je bilo potem treba naredit par kompromisov - vseeno sem zadovoljen, dobil set z vozičkom vred za pol cene novega. Gospa prodala zato, ker bo imela dvojčke, pa jim nič več ne nuca. Je ponudila tudi Passata :lol:

 

Bom pa stolček verjetno kupil nov, pa da bo tist imel 360 nastavek.

Napisano (urejeno)

Ej 360 baza je res top. Sem na zacetku mislil, da je to krneki, ampak dokler ne probas neves :D. Tamala je sicer ze prerasla lupinico in imam ze nekaj casa otroski stolcek (isto nuna), ampak sem bazo 360 obdrzal, ker je itq kompatibilna in je res zakon, ko dajes otroka notri in ven. Je vredna svojega denarja :).

Sem pa recimo komplet vozicek nuna demi grow riveted + kosara za novorojencka in lupinico + vsi ostali dodatki k pridejo poleg prodal za 700€. Je bil pa res lepo ohranjen.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Čestitke ... zdaj bo pa treba večji avto nabavit :P ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 13 urami je NevLado napisal:

Mazda dobila nekaj dodatne opreme... z njo včeraj domov uspešno pripeljal svojega prvega otroka, malo štručko :dudek:

 

Čestitam!

Podpis.png

 

Napisano
pred 13 urami je NevLado napisal:

Mazda dobila nekaj dodatne opreme... z njo včeraj domov uspešno pripeljal svojega prvega otroka, malo štručko :dudek:

 

 

 

null

 

image.png

Čestitke! 🎉

 

 

Napisano
21 hours ago, NevLado said:

Mazda dobila nekaj dodatne opreme... z njo včeraj domov uspešno pripeljal svojega prvega otroka, malo štručko :dudek:

 

 

Čestitam! 🎉

Napisano

Menjava filtra zraka motorja in kabine:

 

IMG-5089.jpg
 

Filtr zraka motorja, po 1letu, nekaj manj kot 20K kms:

IMG-5091.jpg
 

Pri 20eurih za oba filtra...😅 ma kakšni servisni intervali nekaj, ni kaj tuhtat. Filtr za kabino zamenjam 2x na leto in imam kabino brez pikice praha! ;) Filtr zraka motorja 1x na leto. Pa da se ne menmo kako enostavno in hitro je to na Mazdi zamenjat. Moj nasvet, filtr zraka motorja po dihtungi z obeh strani povsem na tanko namažem s silikonsko mastjo. Tko sm zihr da se pokrov airboxa res lepo/pravilno usede nazaj na nov filtr. Airbox posesam in spucam z mikrokrpo. :)  

 



 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano
pred 19 urami je Scr3am napisal:

Ej 360 baza je res top. Sem na zacetku mislil, da je to krneki, ampak dokler ne probas neves :D. Tamala je sicer ze prerasla lupinico in imam ze nekaj casa otroski stolcek (isto nuna), ampak sem bazo 360 obdrzal, ker je itq kompatibilna in je res zakon, ko dajes otroka notri in ven. Je vredna svojega denarja :).

Sem pa recimo komplet vozicek nuna demi grow riveted + kosara za novorojencka in lupinico + vsi ostali dodatki k pridejo poleg prodal za 700€. Je bil pa res lepo ohranjen.

Evo to je super slišat iz prve roke - je pa tko, da je pri teh stvareh bolš mal drago opazovat kaj dela ob inštalaciji pa pol vidiš kje si :lol:

 

Jajaja sej so take cene, midva sva dala mislim da 640 za mix next? Isto komplet vse z bazo. Top roba. 

Napisano
dne 6. 10. 2024 ob 19:15 je NevLado napisal:

Mazda dobila nekaj dodatne opreme... z njo včeraj domov uspešno pripeljal svojega prvega otroka, malo štručko :dudek:

 

 

 

null

 

image.png

Uuuu-šele sedaj videl😯...čestitke tudi od mene😃👍...in mirne noči ti želim!

Napisano

Preobul M3 v zimsko opravo.

Zakaj? Ker sem imel čas in voljo, mesec gor ali dol.  

Prvič do zdaj bom na kateremkoli avtu imel 5 let stare gume. Michelin alpin PA4, z DOT-om 4919. Ponavadi sem srečen, da gume zdržijo 4 sezone, te Michelinke pa se še kar ne dajo, imajo dovolj profila. Pa da vidimo kako bodo lesene po mokrem...

 

Je pa zanimivo, letne Goodyear imam drugo leto in so pobrane po zunanji strani. Bi rekel, da je optika kriva, ampak Michelinke so po petih letih še vedno enakomerno obrabljene. Goodyear slabša guma (kot Michelin), prevroč asfalt, prehitra vožnja? Drugo leto jih bom še uporabil (zadnje naprej, sprednje pa nazaj), ampak štiri leta pa ne bodo dočakale.

Mogoče je res boljša računica da vsake 2 leti kupim pol cenejše Nexen. Sem jih že imel in so bile dobre za 2 sezoni (25-30.000 km).

Napisano

Goodyerka verjetno nima ojačane bočnice (XL) pa je zato mehkejša in jo pobira po robovih, ponavadi zunanjem.... :nevem:

Dobro je vzeti XL gumo pa ni ponavadi problema. 😉Daš malo več kot za Nexenko in kupiš Falken, Hankook, Kumho ali kaj podobnega za cca 110-120€...😉

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Goodyerka verjetno nima ojačane bočnice (XL) pa je zato mehkejša in jo pobira po robovih, ponavadi zunanjem.... :nevem:

Dobro je vzeti XL gumo pa ni ponavadi problema. 😉Daš malo več kot za Nexenko in kupiš Falken, Hankook, Kumho ali kaj podobnega za cca 110-120€...😉

 

Kot XL oznako misliš "extra load", torej pnevmatika z višjim indeksom nosilnosti? 

Drugače pa hvala za info, vzeto na znanje! 💪

 

Letne Nfera SU4, ki sem jih imel, so imele to oznako. Pa so komaj zvozile dve sezoni oziroma 23-25.000 km.

Te Goodyearke ki jih imam sedaj, res nimajo XL oznake. Pomoje vseeno bolje vsaki dve leti nove Nexen, kot pa 4 leta iste Goodyear.

 

Bom pa malce menjal prihodnjič, imam Hankook in Kleber nagledano že za zimske gume drugo leto. Pa bom verjetno tudi letne vzel isto firmo. Mislim da si ravno ti hvalil zimske in sem si potem napisal v beležko da moram sprobat. Čeprav te Michelin alpin PA4 so res zakon, ampak je zakon tudi cena.

Napisano

Jest imam vedno nexen tako zimske, kot letne pa vedno zdrzijo 4 sezone gladko. Na leto delam 20-25k km.

Napisano
pred 17 minutami je Jaka32 napisal:

Čeprav te Michelin alpin PA4 so res zakon, ampak je zakon tudi cena.

PA5 sem lani dal gor in so tudi svoja kategorija....

Cena tudi ja. Čeprav tem ranku Pirelli Winter 2 ni cenejši, niti Conti.

GY UG P2 pa je do 10€ cenejši.

 

Če sva že v UHP segmentu zimskih gum.

Napisano
pred 21 minutami je Jaka32 napisal:

 

Kot XL oznako misliš "extra load", torej pnevmatika z višjim indeksom nosilnosti? 

Drugače pa hvala za info, vzeto na znanje! 💪

 

Letne Nfera SU4, ki sem jih imel, so imele to oznako. Pa so komaj zvozile dve sezoni oziroma 23-25.000 km.

Te Goodyearke ki jih imam sedaj, res nimajo XL oznake. Pomoje vseeno bolje vsaki dve leti nove Nexen, kot pa 4 leta iste Goodyear.

 

Bom pa malce menjal prihodnjič, imam Hankook in Kleber nagledano že za zimske gume drugo leto. Pa bom verjetno tudi letne vzel isto firmo. Mislim da si ravno ti hvalil zimske in sem si potem napisal v beležko da moram sprobat. Čeprav te Michelin alpin PA4 so res zakon, ampak je zakon tudi cena.

Ja na CX-30 imam Kleberce zimse, na 3ki sem pa imel Falken. Oboje so bile, ene so pa še dobre... 😉

Napisano
pred 17 minutami je Scr3am napisal:

Jest imam vedno nexen tako zimske, kot letne pa vedno zdrzijo 4 sezone gladko. Na leto delam 20-25k km.

Na službenem Passatu sem zimske zlizal po robovih pri 30kkm,so komaj zržale do letnih... :nevem:

Napisano (urejeno)

Katerekoli sem do sedaj imel. Trenutno so gor N'fera sport 18" (letne) in winguard sport 2 WU 7 17" (zimske). Letne so 2 sezoni stare in so letos na tehnicnem namerili 6 mm profila. Boljsa polovica ima pa winguard snow G WH2.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Žena pravi da pri Mazdi CX-5 nekaj škripa oziroma cvili na ovinkih in naj pogledam kaj je narobe. 😳

Po mojih izkušnjah samo z gledanjem v avto ne da rezultatov! 😁

Se gremo peljat par kilometrov - in res enkrat v ovinku nekaj zaškriplje (zdelo se mi je da spredaj desno).

 

Ni drugega kot avto na dvigalo, kolo dol in pogledat zavore in vse okrog koles. 

No, napaka je bila hitro ugotovljena - izrabljene ploščice do "indikatorja ki cvili" 🤣 😂

 

Še dobro da sem imel nove ploščice doma že od marca 2023!!!

 

IMG_20241009_172123.jpg

 

IMG_20241009_172140.jpg

 

IMG_20241009_172213.jpg

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano (urejeno)

Zdaj bo šele cvililo :D Sem montiral tale Bemrbo Prime Line začasno na Nissana, pa mi cvili pri ustavljanju spredaj desno (torej zadnjih 10m pred zaustavitvijo). Ampak ja, vrjetno sem prenežn :D

Popravljeno od 50keda
Napisano
dne 10. 9. 2024 ob 13:57 je TBA napisal:

Menjava akumulatorja 

Kerga si dal notri pa po kakšni ceni?

Napisano
pred 36 minutami je Gregster napisal:

Kerga si dal notri pa po kakšni ceni?

Menjava na uradnem servisu. 

Exide, ~230€

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.