Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Danes sem (z Lojzem v mislih) mal privil makino po AC, da vidim ?e sploh ?e imam GT-jko in ?e kaj da od sebe. :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zjutraj sem jo pogrel predno sem jo pognal po na?i dolini na letnjakih in metal dol dreka?e z zimaki s 95 km/h :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?istil sneg z mazde. Do nadaljnega ostajajo gor letne pnevmatike, bom ?el na zimske ko bo potrebno.

Ej fantje kaj pani?arte saj ?e nismo 15. ^_^

 

To?no to, moje Bridgestone Turanza so se tudi na malo sne?ne podlage odli?no peljale. A folk (predvidevam da ?e kar veliko z zimskimi) vozi kot BI SE JIM SANJAL za volanom. :hudicek:<_<

 

Ulil sem mal benza v ?rnozmaydo, ker je bila ?e kr proti koncu s tem gorivom. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to, moje Bridgestone Turanza so se tudi na malo sne?ne podlage odli?no peljale.

 

To?n tak, bolj ko vle?e? po ro?ni manj drsi :D

 

Ulil sem mal benza v ?rnozmaydo, ker je bila ?e kr proti koncu s tem gorivom. :punk:

 

ti si lisac, si ?aku, da se poceni :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kason postavil obe garnituri sne?nih verig. Ja, nekateri smo bolj v hribih, pa... sramezljiv

 

 

Dedek Mraz, mi smo pripravljen. Po?en! :jezicek:

 

 

 

Ne, Boss, za to ni zaslu?na Pahorjeva vlada.

Ne, Boss, za to ni kriva Jan?eva vlada.

Da te ustavim, ?e preden sploh za?ne?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Pelku opravil redni servis, poleg tega mi je pa ?e o?istil loputo zraka (zaradi katere ti lahko me?e avto v varnostni progam kot mi je tudi majstr sam potrdil) in pa namazali smo le?aje na amortizerjih (nisem niti vedel da ta stvar sploh obstaja). :D

 

Tokrat smo prvi? nalili 10w olje noter, doslej sem vedno vozil 5w (?isto sintetko), ampak mi ga je kar nekaj popila zver, tako da zdej zna bit krepko bolje. Polsintetka naj bi bila za NA benz motorje ?isto zadost kvalitetna. :prstgor:

 

Obisk pri Pelku priporo?am tudi ostalim, dec res nardi kot se zagre, cene pa zelo ugodne. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.