Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

4300K je najbolj optimalna svetloba oz. je naboljsa svetilnost. Na zalost je vizualni izgled malo bolj rumenkast, kot pa pri 5000K ali 6000K k je snop bel. Odvisno kaj zelis, cim boljso svetilnost ali kompromis med svetilnostjo in estetiko. Bolj, ko gres proti modri oz. vijolicni svetlobi slabsa je vidljivost oz. slabse sveti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za mojo M6 nvm ?e so OEM, vem pa za enako M6 ki jo je pred leti imel kolega, je takrat kupil novo in sem ?e takrat gledal da je imel bolj belo svetlobo kot jst na Accordu. ?e se je pa bolj dale? pripeljal po ulici pa se je ?e mal plavkasto ble??alo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Osram night breaker unlimited bo bolj rumenkaste barve kot OEM, se pa zato oddol?i z bolj?o svetilnostjo. Tako je meni povedal prodajalec, ki ?arnice neposredno uva?a.

?e kdo ?eli enak izgled, kot je prvovgradnja, naj vzame standard original. Pri meni je bila prvogradnja Philips.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sem tudi jaz vceraj docakala 250.000 prevozenih kilometrov. In do zdaj brez kakrsnih koli vecjih tezav. Zdej pa sam gasa naprej proti 300 *_*

 

Zoom zoom Mala2308adbdde917646e3c364a6a79ba7d2.jpg

 

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne morete enaciti kupljen rabljen avto z nekom ki je tale km navil iz nule kot Boss naprimer.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, 

 

danes sem tukaj ?isto nov, jutri ve? ne bom.....

 

Upam , da bo lahko kdo pomagal , morda samo z kak?no uporabno informacijo.....

 

Mazda Premacy,2.0 ditd, letnik 2002, zanima me nastavitev ventilov, nekako ne najdem nikjer kak?nega uporabnega podatka...

Prosim, ?e je kdo pri volji potalat kako informacijo....

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, 

 

danes sem tukaj ?isto nov, jutri ve? ne bom.....

 

Upam , da bo lahko kdo pomagal , morda samo z kak?no uporabno informacijo.....

 

Mazda Premacy,2.0 ditd, letnik 2002, zanima me nastavitev ventilov, nekako ne najdem nikjer kak?nega uporabnega podatka...

Prosim, ?e je kdo pri volji potalat kako informacijo....

 

Hvala

 

Vpra?anje nisi napisal v pravo Temo ;)

Ti bom pa dal odgovor, no odvisno kaj to?no te zanima.

Nastavitev ventilov se izvaja pri ?ist mrzlem motorju.

 

Za motor 2.0 diesel RF-T DI (66KW in 74KW)

Razmak Sesalni ventili: 0,12 - 0,18 mm

Razmak Izpu?ni ventili: 0,32 - 0,38 mm

Moment privijanja pokrova ventilov: 8 - 11 Nm

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej, najlep?a hvala za odgovor....

?e vpra?anje ni v pravi temi , se opravi?ujem, sem na hitro pobrskal , pa se mi je nekako zdelo ,da ne bom veliko falil.....

 

Zdaj pa ?e glede nastavitev, gre za 16 ventilski motor, ki ima mosti?ke ?ez oba ventila, se pravi, nastavlja se en ventil in klackalica-- oz. zra?nost je med klackalico ,in mosti?kom, kak?na pa je zra?nost  med mosti?kom in ventilom?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.