Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 21 urami je Alex napisal:

Najbrž ga ni še avta, ki bi mu ustrezal. 😛


Saj ga tudi nikoli ne bo... Se spomnim, koliko je bilo “jamBranja” pred leti, ko je nabavil BTjko ;) ... Preklel je vso plastiko... pa tezave z vitlom... ampak se je potem pocasi navadil ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ravno navadil. Mi je pa počasi vseeno, če avto zgleda kot ciganski voz, ko je vse polomljeno in vse s knipingi privito nazaj... "Težave z vitlom" pa so nastale zaradi nepooblaščene predelave pooblaščenega servisa. Vitlo samo je sicer delalo, ampak so zaradi montaže vitla predelali avto tako, kot Mazda ni predvidela. In so bile težave potem zaradi teh predelav. No, ta pooblaščeni servis, ki je delal nepooblaščene predelave, je kasneje zaprl vrata (če verjamete ali ne, nisem jokal zaradi tega)...

 

Da še ni avta, ki bi mi ustrezal? Kaj veš. Moda se obrača. Mogoče pa ravno zdaj na kakšni risalni deski nastaja kak spodoben, praktičen in uporaben enoprostorec in nas bo javno mnenje čez nekaj let prepričevalo, da je to tisto, kar moramo imeti za srečno življenje in da moramo takoj zamenjati avto z novim... Živi bili pa videli. Če ne, bom pa našo petko restavriral pa vozil naprej. Ker petko preklinjam samo v dveh primerih: ko moram zamenjati pregorelo žarnico in ko moram montirati snežne verige.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, Jest said:


Saj ga tudi nikoli ne bo... Se spomnim, koliko je bilo “jamBranja” pred leti, ko je nabavil BTjko ;) ... Preklel je vso plastiko... pa tezave z vitlom... ampak se je potem pocasi navadil ;) 

Toyota Hilux :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

Jaz pa spucal cel avto od znotraj in zamenjal letne predpražnike v zimske. Niti enga prahca nikjer.

 

Z gumami bom pa še počakal kak teden, ko ne bo drugega za delat ob vikendih. Npr naslednjega, ko ni motogp :D 

Pri nas bo jutri 22°C.Mislim,da je to malce pretoplo za zimske  gume. 😋

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je Alex napisal:

Pri nas bo jutri 22°C.Mislim,da je to malce pretoplo za zimske  gume. 😋

Če bo šlo tako naprej si lahko na letnih do pomladi in potem naprej saj kaže zelo slabo,da bi šel kam na smučarijo ali proti notranjosti Slo.kjer rabiš z.gume.:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Če bo šlo tako naprej si lahko na letnih do pomladi in potem naprej saj kaže zelo slabo,da bi šel kam na smučarijo ali proti notranjosti Slo.kjer rabiš z.gume.:whatever:

Res je... Edino, če ne bo slučajno huda zima in bo tudi na obali sneg. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Tako, se strinjam. Ampak zjutraj pade pod 10 stopinj in če poleg še dodatno pada dež je letna guma takrat na limitu.

Res je. Imam namreč zimske gume z indikatorjem temperature. Ko je točno 7°C celzija ali manj, me v kleti opozorijo, da je cajt za zamenjavo. Z zimskimi  razmerami ni šale. 

  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja zdaj je najbolj zoprno obdobje, ker je treba tud večkrat tedensko zamenjat gume. Recimo zjutri imaš 4-5 stopinj, popoldne pa tud 20. Jaz vozim dvigalko in komplet koles s sabo in popoldne, ko se vračam s šihta samo na hitro zamenjam gume pa pol doma še 1x nazaj, da je avto za zjutraj pripravljen. Pač zjutraj se mi mudi in nimam časa, razmišljam pa da bi si kupil in postavil na dvorišču kar avtodvigalo, da bo bolj priročno za menjavo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Boss napisal:

Ja zdaj je najbolj zoprno obdobje, ker je treba tud večkrat tedensko zamenjat gume. Recimo zjutri imaš 4-5 stopinj, popoldne pa tud 20. Jaz vozim dvigalko in komplet koles s sabo in popoldne, ko se vračam s šihta samo na hitro zamenjam gume pa pol doma še 1x nazaj, da je avto za zjutraj pripravljen. Pač zjutraj se mi mudi in nimam časa, razmišljam pa da bi si kupil in postavil na dvorišču kar avtodvigalo, da bo bolj priročno za menjavo.

A si v hitrosti pri menjavi gum podobni hiter kot v F1 boksih? Včeraj pri Red Bullu 1,8 sekunde :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je SpEkTr napisal:

Before

 

a4874a8743c74fadc70033f5c6fbd6e2.jpg

 

After

 

d7078d1506946962a129aeb07c5153ea.jpg

 

Mal bo še šlo dol prou velik pa ne.

Meni v bistvu izgleda boljše, ko je gor prikolica. Je mal znižana, se mi zdi?🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.