Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je rookiee napisal:

Je pa zanimivo, da v Nemciji se vedno dobis novo 6-tko...

Dobiš.. konfigurator pa deluje samo še informativno

null

image.png

Napisano (urejeno)

Zdravo.  
 

Ve kdo kaj bi bil ta zvok? Klikanje?

Zvoka ni vedno ampak vsake toliko.  Interval vedno drugačen...

Bolj se sliši na zadnjem delu avta. 
2.2 diesel 184. Letnik 2019

Hvala

 

 

Lep pozdrav,

Žiga

 

Popravljeno od Ziga96
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Glede na to da zgolj za 6 predstav je mazda naredila vrhunsko zadevo. Tako motor kot menjalnik sta popolnoma neproblematična. 

 

Poglej ta posnetek, olja v menjalniki ni zamenjal 600.000km.

 

https://youtu.be/d6aNy8HNWmc?si=JWfABQgq7Osd2rK7

 

To seveda ni priporocljivo, ampak zgolj prikaz da je zadeva kvalitetna.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

 

"Moj izbor bi bila pa definitvno M6 z G194 motorjem – meni najboljša Mazda kadarkoli… Mi je kar žal, da jo ni več v ponudbi (krivi ste pa vi, kupci, ker želite samo SUVje)."

 

"Pooblaščeni serviserji priporočajo strankam menjavo med 100.000 in 120.000 kilometrov, je pa to le priporočilo (garancija ni odvisna od te manjave). Približno polovica se odloči za menjavo olja, jaz pa vam lahko povem, da z avtomatskim menjalnikom ni absolutno nobenih težav in je izredno zanesljiv. Osebno bi naredil menjavo olja v kolikor bi nameraval vozilo obdržati zelo dolgo časa in veliko prevoženih kilometrov (tudi zaradi mirne vesti)"
 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

AT v bencinarju 2.5 je dobro uparjen z motorjem in verjetno edina res smiselna izbira AT-ja v Mazda 6 atmosfercih. AT v švohnejših različicah bencinarjev pobira čisto preveč živosti in je za moje pojme mnogo preveč potraten. Isto velja za dizle, saj ta AT res ni dobro stunan v povezavi z motorjem in zato trpi predvsem ugodna poraba. Za dizla bi bil idealen dvosklopčni avtomatik, da bi bil in varčen in ustrezno živahen.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni. Kupil sem lepo ohranjeno Mazdo 6, 2011, 2.0 bencinarja. Ima 233.000 km, vožena večino po AC. Vse je BP razen sklopka je trda in v vzratno prestavo gre težko. Mehanik je rekel, da sklopka še ni za menjat. Zdej me pa zanimajo morebitne izkušnje. Je lahko še kak drug razlog razen strošene sklopke?

Hvala.

 

Popravljeno od Milkožer
Napisano (urejeno)

 

pred 18 urami je Milkožer napisal:

Pozdravljeni. Kupil sem lepo ohranjeno Mazdo 6, 2011, 2.0 bencinarja. Ima 233.000 km, vožena večino po AC. Vse je BP razen sklopka je trda in v vzratno prestavo gre težko. Mehanik je rekel, da sklopka še ni za menjat. Zdej me pa zanimajo morebitne izkušnje. Je lahko še kak drug razlog razen strošene sklopke?

Hvala.

 

 

To da je sklopka trda se menda samo gumijasta cev na cilindru sklopke menja in je potem ok. Vprasaj pelkota. Strosek minimalen.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Milkožer napisal:

Hvala. Ker sem nov na forumu bi vprašal, Pelko je mehanik?

Ha, ha, dobra. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.