Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 minutami je Aless napisal:

 

To je mišljeno na max😉

Se pravi 5 litrov polna kapa. 

pred 41 minutami je Bini napisal:

Ne vem za tvojega ampak v mojo M3  2.0 so natočili 4.2 l.kot piše in je bilo na šipki na max.😉

Tvoj motorček je manjši.🤗 Naše 2,2 zverine pa zahtevajo veliko količino olja. 😋

 

 

Napisano
2 hours ago, Alex said:

In kje dobiš tistega 0,1litra.

Pride Iz nafte 😜

  • Všeč 2
  • Haha 5

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Tisti, ki mate  okrog 150kkm, ce se niste mocno priporocam menjavo sita! 

 

Je pa za ta postopek potrebno snet oljno crpalko, ker je vijak od sita na butastem mestu in se drugace ne da prit zraven. 

 

IMG_20210807_185841.thumb.jpg.e65e9163fc11956aa48233fafd337bac.jpg

 

IMG_20210807_185809.thumb.jpg.4f81c12656bd2ed43f95877b53c068cc.jpg

 

IMG_20210807_185817.thumb.jpg.5d486bd2417100e3db652fa312ae45e5.jpg

 

Popravljeno od Deeyan
Napisano

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 48 minutami je Janez007 napisal:

@Deeyan 👍. Če prav razumem, je to vsaj tako velik poseg, kot pri menjavi ketnice oljne črpalke? Koliko ur dela približno?

 

 

Dve uri- odvisno  od brzine

Napisano
pred 1 minuto je Brane napisal:

Dve uri- odvisno  od brzine

 

Tu nekje ja 🙂

pred 27 minutami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Zgledajo kot klipsne ja, ampak niso. Plastika je zalita skupaj z dveh delov

pred 52 minutami je Janez007 napisal:

@Deeyan 👍. Če prav razumem, je to vsaj tako velik poseg, kot pri menjavi ketnice oljne črpalke? Koliko ur dela približno?

 

 

 

Za menjavo verige mores se stranski pokrov snet

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

A si moral tud pumpo narazen vzet, da si dobil to plastično pizdarijo od sita ven? Če se ne motim je pumpa namreš sešraufana iz dveh kosov in sito je nekje vmes namontirano?

 

Ja res je, 3-je vijaki jo drzijo skup, gre pa narazen tocno na tem delu, da prides do tega vijaka

IMG_20210808_132135_edit_1310759753178639.thumb.jpg.7a692b2ac61f35f62e5e23420447af14.jpg

pred 3 urami je Aless napisal:

@Deeyankaj ne grejo one plastične klipsne narazen od sita? Mam v spominu da sem že videl da je nekdo dal sito narazen. 🤔

Drugače na koliko so bili delani servisni intervali??

Predvidevam na 20kkm, glede na to koliko oljnih usedlin je videt. Priporočam kak engine flush, in krajše intervale, da malo očistiš motor. 

 

Se opravicujem, vidim, da ti nisem vsega odgovoril. 

Pomoje so res bli delani na 20kkm v Italiji, kolker sm pa gledu zgodivino se je delalo po 50kkm letno. 

Pri men se delajo servisi na 10kkm.

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Meni so aprila prečekirali oljno sito pri 155k km in ni bilo zapacano nič, zdej pa bodi pameten

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:

  • si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
  • dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
  • si že zamenjal pogonsko verigo?

Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?

 

ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

Popravljeno od samuel
Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Meni so aprila prečekirali oljno sito pri 155k km in ni bilo zapacano nič, zdej pa bodi pameten

Tok tok, to je super, jaz sem imel pri okoli 110k km kar konkretno zabito. Je možno da je bilo že kdaj prej očiščeno oz. menjano? Lahko pa, da so podložke injektorjev še ok oz. so bile pravočasno zamenjane. Le tako naprej 👌.

Napisano
pred 24 minutami je samuel napisal:

Dejan super, sedaj imaš 1 skrb manj ;). Par informacij:

  • si karter brez problema dobil dol, sam sem se namreč kar zajebaval, ker je tesnilna masa fullll držala. Katero tesnilno maso si uporabil?
  • dosedaj sem sito le čistil, naslednjič, ko bom karter jemal dol, ga zamenjam. S čim si prijel zobnik na oljni pumpi, da si lahko odvil vijak. Mazda priporoča namensko orodje, nekateri pa uporabijo kar nekoliko večje klešče?
  • si že zamenjal pogonsko verigo?

Aless vprašanje zate, zasledil sem, da podobno kot nekateri priporočaš "engine flush". Mogoče napišeš postopek, kako se to najležje izvede. Je pa zanimivo, da nekateri engine flush odsvetujejo?

 

ps. ta vijak je, ki drži oljno sito je res na sila nerodnem mestu. Sem zbrusil ključ in ga odtegnil, vendar ga nikakor nisem spravil ven :(, oljne pumpe si takrat nekako nisem upal sneti :p. Razmišljal sem, da bi ob menjavi ta vijak nekoliko skrajšal, čeprav bi verjetno bil nato prekratek 🤔.

 

Lep dan in lp,

Samo

 

 

Delal mi je mehanik, js pa sm zraven mal pomagu. Bi tut sam, ampak nekak se mi ne da vec pod avto lazit brez dvigala. 

 

1. Ja se je vidlo, da je se cist tovarniska dihtmasa bla gor, ni bil karter se nikol dol. Na zacetku je mal zajebaval, pol je pa kr naenkrat spustila. Potem sma uporabla tesnilko od Victor reinza. 

 

2. Zobnik sma prijela s klescam ja, pa odvijacla s kompresorsko pistolo. 

 

3. Pogonska veriga bo pa na vrsti cez naslenjih 10kkm (se pravi pri 200kkm)

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

@samuelJa postopek je odvisen kateri engine flush uporabiš, imaš namreč bolj "močnega" ki ga naliješ v topel motor pred menjavo olja, motor nato pustiš laufat 10-15min in nato spustiš olje.

Imaš pa še bolj blagi flush, ki ga naliješ v motor in z njim narediš cca 200km in nato spustiš olje.

No imaš pa tudi tretjo varianto, obstajajo tudi Flushing olja, ki jih vliješ namesto motornega olja, in pustitš enako motor laufat in nato spet spustit.

BTW: Tudi Mazda ima Flushing olje ;)

WWW.ONLINE-TEILE.COM

FLUS05OIL Cleaning Oil: weight 0.49 kg

 

P.S.: No ena dobra varianta namesto engine flushov je tudi da za kratek interval vliješ kako mineralno olje in narediš kakih 200-300km. Mineralno olje ima namreč dobre čistilne lastnosti.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 49 minutami je Aless napisal:

@samuelJa postopek je odvisen kateri engine flush uporabiš, imaš namreč bolj "močnega" ki ga naliješ v topel motor pred menjavo olja, motor nato pustiš laufat 10-15min in nato spustiš olje.

Imaš pa še bolj blagi flush, ki ga naliješ v motor in z njim narediš cca 200km in nato spustiš olje.

No imaš pa tudi tretjo varianto, obstajajo tudi Flushing olja, ki jih vliješ namesto motornega olja, in pustitš enako motor laufat in nato spet spustit.

BTW: Tudi Mazda ima Flushing olje ;)

WWW.ONLINE-TEILE.COM

FLUS05OIL Cleaning Oil: weight 0.49 kg

 

P.S.: No ena dobra varianta namesto engine flushov je tudi da za kratek interval vliješ kako mineralno olje in narediš kakih 200-300km. Mineralno olje ima namreč dobre čistilne lastnosti.

 

Hvala, pa vem spet nekaj več. Pa priporočaš drugače ta flush in katerega? A se priporoča tudi nov oljni filter za flush?

pred 59 minutami je dvorjan napisal:

@Deeyan: kje si kupil sito za olje?

 

Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃

Jaz sem ga vzel tukaj

mazda-sh0114240-1595988922928-big.jpg
WWW.AMAYAMA.COM

Genuine Mazda SH0114240 FILTER, OIL. New & genuine Japanese car parts. Fast shipping. Low prices. Request a quote from Amayama...

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Deeyan: kje si kupil sito za olje?

 

Bom dodal še to na seznam opravil za "generalko" na 230k km. 😃

 

Na uradnem servisu, ker ponaredkov zal ni 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
Napisano

@samuelja priporočam če je mašina preveč zapacana (longlife intervali), če so intervali bili krajši in ni videt oljnih usedlin pol ni potrebe po flushu.

Problem je ker olja v novejših avtih ne zdržijo več dolgih servisnih intervalov in s tem ko je olje uničeno več ne opravlja svojega čistilnega dela, zato se tvorijo oljne usedline in če imaš smolo se olje čist prežge. Tako je v motorju polno oljne nesnage ki ne vpliva glih ugodno na sam motor. 

Zato priporočam intervale na max 15kkm, oz., pri bencinarju z ugodnim režimom vožnje tudi do 20kkm, ampak je potrebno spremljat stanje olja, ker tudi bencinarji znajo zasrat olje z kakim bencinom, in takrat olje tudi izgubi svoje sposobnosti. 

Glede firme pa ne priporočam nič posebnega, enostavno kateri flush dobiš ceneje. Po sestavi kolikor sem gledal so več ali manj enaki, tisti ta dražji imajo ponavadi še kaj Estra zraven, ki ima tudi dobre čistilne lastnosti. 

Filtr olja pa se seveda menja ko se spusti ven staro olje z zmešanim flushom. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

to pa itak po vsaki menjavi olja!

Ja to itak, v bistvu me je zanimalo, če naj tudi za flush uporabim nov filter.

pred 54 minutami je Aless napisal:

@samuelja priporočam če je mašina preveč zapacana (longlife intervali), če so intervali bili krajši in ni videt oljnih usedlin pol ni potrebe po flushu.

Problem je ker olja v novejših avtih ne zdržijo več dolgih servisnih intervalov in s tem ko je olje uničeno več ne opravlja svojega čistilnega dela, zato se tvorijo oljne usedline in če imaš smolo se olje čist prežge. Tako je v motorju polno oljne nesnage ki ne vpliva glih ugodno na sam motor. 

Zato priporočam intervale na max 15kkm, oz., pri bencinarju z ugodnim režimom vožnje tudi do 20kkm, ampak je potrebno spremljat stanje olja, ker tudi bencinarji znajo zasrat olje z kakim bencinom, in takrat olje tudi izgubi svoje sposobnosti. 

Glede firme pa ne priporočam nič posebnega, enostavno kateri flush dobiš ceneje. Po sestavi kolikor sem gledal so več ali manj enaki, tisti ta dražji imajo ponavadi še kaj Estra zraven, ki ima tudi dobre čistilne lastnosti. 

Filtr olja pa se seveda menja ko se spusti ven staro olje z zmešanim flushom. 

 

Bom malo bolj potrebno preveril stanje kar se tiče usedlin, ko bo naslednjič karter dol. Drugače pa delam menjave na 10kkm. Uporabljam pa že nekaj časa olje Fuchs Titan 5W-30 Gt1 Pro-C3, naslednjih 10kkm priložim kapljico za analizo :).

Napisano

Glede flusha sem jaz bil zelo velik pristaš do kakšnega leta nazaj in sicer, sem videl da je aditiv odstranil barvo s karterja in posledično zadelal sito (bilo je na citroenu). Drugače super zadeva res sčisti motor vendar kot v citroenovem primeru lahko naredi več sranja. Zdaj lahko je bil kakšen feler na karterju pri barvanju. Drugače mi je pa zelo všeč @Aless ova ideja o minerlnem olju za spiranje.

@Aless sem vzel vzorec na mazdi in sicer je 1 mesec od servisa in 5000km, same dolge ture (Bosna, Bratislava, Makarska) pa bi te prosil za oceno, prilepim slikico jutri ko mine 24h

Napisano (urejeno)

@scaniaNačeloma flush ne bi smel odstraniti barve, večina hitrih flushev je sestavljena iz Kerozina(cca 60-80%), TBN boosterja, in v nekaterih primerih nekaj Kalcija. Kerozin kot tak ne razžere barve v teh 15-20min ko motor laufa z flushom. Možno da je bila napaka pri barvanju, seveda pa dopuščam možnost da je tisti uporabljen flush bil preagresive oz. nekompatibilen z citroenovo barvo.

Mogoče veš kateri Flush se je uporabil??

Pri Flushin olju pa je v bistvu sestava podobna navadnemu olju ponavadi se uporabijo mineralna olja v SAE20 spec, z klasičnimi čistilnimi aditivi Kalcij, Magnezij,v majhnih količinah tudi Bor, nekateri imajo dodan Ester.

BTW.: Da se ni slučajno delal flush z kako DIY varianto z DSMO-jem (Dimetil sulfoksid) ki je izredno učinkovit za čiščenje, vendar je hudo agresiven za barvo in razne gumijaste dele, zato to varianto totalno odsvetujem.

Glede vzorca pa ni panike, bom pogledal (si pa naredil fajn turo v 1mescu) ;)

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.