Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

 

 

 

 Za kuplungo komplet za M2 Valeo sem dal 57€ pri potniku. Vprašaj mehanika, bo tiher 100€ vsaj. Dela ni v ceni.

 

 

 Končni znesek je bil okoli 200 eur tako da si na istem

 

Napisano (urejeno)

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Je treba občasno (močneje) bremzat ...

 

Zdaj pa vedi, kaj je prav? Če preudarno bremzaš, ti zarjavijo zadnji diski, če bremzaš na polno, pa se ti zvijejo sprednji diski. 🙃 😄

 

Saj vemo, s temi diski/kleščami ima Mazda tradicionalno težave. Če imaš srečo, ti jih menjajo v garanciji (meni so jih 1x na prejšnji M6, ko je bil v BTC še sprejemnik, ki se mu je dalo to speljat). Kolegu, ki dela več kot 2x toliko km kot jaz, so zadnje diske na enako stari M3 menjali zaradi rje pri cca. 140.000 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Disk na naležni površini ne sme rjavet. Če kje drugje, naj.

 

Če je rja na naležni površini je problem. Zaštekana čeljust, "glazed" pakne in podobno.

 

Samo da znotraj rjavi, bi prej rekel pregrete bremze in je pakna postala "glazed", pol pa slabo prime.

 

Če vodila zaštekajo zunaj rjavi. Saj znotraj pritiska cilinder in ko znotraj je obloga na disku in še bolj stisneš, se vodilo premakne in se prisloni še zunanja.

 

Če ima avto 4 ali več batne čeljusti, tega ni.

 

Disk se zvije pogosto, ko ga pregrejemo in v lužo. Takrat se warp-ajo. Ali pa res pregreto, pa takoj vgasnit avto pozimi. Potem vroč del ostane med čeljustni, ostalo pa se hladi hitreje.

 

Na Alfi so mi vodila zaroštala, verjetno, ker mi je pozimi zametlo felno in je zmrzal odmaknila zaščitno gumico.

Bolj pa opažam "saturn" diske. Polo pri hiši je imel zadaj kocentrične kroge. Tudi Superb od kolega ima rjast krog sredi zadnjih diskov. To je pol slaba kvaliteta materiala.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Bom kar tukaj vprašal, koliko zdržijo skyactive bencinski motorji z nekim normalnim vzdrževanjem. 

Je ta cifra recimo okoli 400Kkm ali manj/več?

Predvsem me zanima za 2l motor v mazdi 6.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po moje 400000km+ glede na vzdrževanje. Najbolj mu življenjsko dobo pije po moje karbon na sesalnem delu, pcv sistem (tukaj jaz vedno bolj razmisljam o oil catcherju), pa par primerov je bilo na letnikih od 2012 do 2014 z oljnimi črpalkami kjer je tlačni ventil zatajil in spuščal olje nazaj v karter namesto po motorju, menjala se je črpalka). 

Ampak redno vzdrževanje prepreči večino težav, tako da ta motor je kot motor na letalu cessna ki kar gre in gre in greeeee.

Ps: olje se smisel zivljenja motorja. 🙂

Napisano

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Če je redno vzdrževana nima kaj bit. Podvozje preveri glede rje, če je ok pa če se odločiš pa daš krown naret pa mas mir

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Potem lahko brez strahu vzamem tak motor z 200Kkm? Turbine ni, da bi šla v maloro. Še kaj drugega takega, da je šibka točka na M6? Rja mogoče pri avtih starih cca. 20 let? Podvozje zadaj?

Glej o tem smo veliko pisali že tu na forumu.

- Motorčki špeglov.

- Škripajoč zvočnik pri bose opremi (odpreš in zalimaš).

- Težave s ključavnico

- Zvijanje sprednjih diskov

 

Ostalo je bolj kot ne potrošni material

 

Napisano (urejeno)

Glede novejših Mazdinih bencinarjev Skyactive, bi mene motor še najmanj skrbel. Je pa odvisno, v kolikšnem času se bo teh 500.000 km naklepalo. Če v 20-tih letih (povprečno 25.000 km/leto) ob rednih menjavah olja (na max. 20.000 km), potem bodo prej kakšne druge težave zaradi plastike, rje, ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 8. 9. 2023 ob 20:38 je Janez007 napisal:

Servis na 90.000 km M3 narejen. Poleg menjave olja, oljnega filtra, olja menjalnika, sprednjih in zadnjih zavornih ploščic, zavornega olja, filtra zraka, je mehanik po svoji presoji zamenjal še zadnje diske. Po neuspelem poskusu z nakupom zadnjih Zimmermann ploščic (niso bile za električno ročno zavoro), imam pa sedaj Zimmermann zadnje diske. Originalni zadnji diski so bili na notranji strani močno zarjaveli ...😪

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je godlike napisal:

Vedno sem videl samo prvo sliko novih. Ostalih ne.

 

Noro.

Kot da ti je pakna razpadla, pa je samo sredina bremzala.

Samo to bi mogli mojstri na tehničnem videt.

 

Tega niso opazili niti "mojstri" na pooblaščenem Mazda servisu. 😥

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano

Ob vsaki menjavi gum pregledam.

Tudi pri vulkanizerju glavo spodaj tišim.

 

Ne morem čez sebe.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.mov

Popravljeno od amusic
Napisano
pred 42 minutami je amusic napisal:

No da še tukaj probam srečo, če je komu poznan zvok v videu. Posneto na avtocesti pri 10-20 km/h (guzva zaradi nesreče) pri počasni vožnji je zvok tak pri hitrejši tam nekje do 60 je slišen pa je  je podoben ampak bolj kot tisto ko nekaj ruži (podobno tistemu, cče so zavore pri koncu - ampak zavore niso, ker ko zaviram zvok izgine). Avto sta imela dva mehanika na dvigalu pregledala gume in podvozje ni bilo nič zaznati, tudi na kardanu ni videti masti...

gre pa za cx-5 AWD

IMG_5230.mov 23.03 MB · 2 prenosa

To je vožnja z vlakom... 🤔

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

To je vožnja z vlakom... 🤔

Z mazdo 🤬 podn od avta... kupil 5 let staro CX-5 od prvega lastnika z 100k km, sem upal da ob rednem servisiranju ne bo nekih težav, po dveh letih pa sem ugotovil, da je jajce, zadnje pol leta skoz ene lučke (čiščenje sesalnega kolektorja, menjava dušilne lopute, senzor za tlak turbine) pa zdej še to... Razočaran popolnoma nad mazdo

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

In kaj je bilo narobe točno, kar se ropota tiče?

za ropot še nimam diagnoze, je pa zelo motoče, ker vidim da nekaj ni OK, ko grem mehaniku dvigne vozilo vse prešlata nikjer nobenega lufta... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.