Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Če je kaj narobe z pogonom se to ne opazi na dvigalu. Mora biti na tleh in pod obremenitvijo.

No bo treba tudi na tak način pregledati - kot imajo na tehničnem. Ampak, če bi bilo s pogonom potem bi tudi pri večji hitrosti moralo biti izrazito. Sem malo googlal in če je npr. kaj z diferencialom je zvok pri večji hitrosti bolj izrazit... Se je pa smotano voziti s takšnim avtom saj me je na avtocesti kar malo strah, da ne bo kaj samo zablokiralo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).

no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to. 
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba. 
lp

IMG_5232.jpeg

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je amusic napisal:

No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).

no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to. 
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba. 
lp

IMG_5232.jpeg

Ej top, samo da si zrihtou in da je blo to to!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je amusic napisal:

No sem šel do mehanika, na poti tja je ropotalo potem se usedeva in na zacetku tisina (zgledalo nekako tako kot spodaj v sliki 😄 ).

no pol je pa zacelo ropotat, sva prisla pred delavnico je mehanik vzel moment kljuc pa sel pregledat vsa kolesa - ugotovljeno da prednje levo kolo ni bilo do konca zategnjeno oz. se je losalo. Je rekel imas popravljeno pelji... no na poti domov se zvok ni pojavil, upam da bo to. 
preden bi kdo napadel kako nisem to gledal, naj povem da je bil avto dvakrat na dvigalu pri dveh mehanikih in so premikal vse spodaj, tudi sam sem pri parkiranem vozilu gume tresel ce bi se kaj slisalo pa nic... no preventivno pa res nikoli nisem zategoval vijakov, ze 20 let vozim pa mi jih nikoli ni bilo treba. 
lp

IMG_5232.jpeg

Srečo imaš, da se nisi razbil. Zdej pa pokliči tistega, ki ti je zadnji zategoval vijake na avtu in ga skurcaj...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je FuManchu napisal:

Srečo imaš, da se nisi razbil. Zdej pa pokliči tistega, ki ti je zadnji zategoval vijake na avtu in ga skurcaj...

Če bo poklical tistega, ki je zadnji zategoval vijake, ne bo naredil nič

 

Poklicat more tistega, ki jih ni :lol:

 

Šalo na stran, ampak če bi slabo zategnil, bi se mu to zgodilo po par km... 

  • Všeč 1
  • Haha 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je FuManchu napisal:

Srečo imaš, da se nisi razbil. Zdej pa pokliči tistega, ki ti je zadnji zategoval vijake na avtu in ga skurcaj...

Obvezno, da bo za naprej bolj pazljiv.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se je tudi meni že zgodilo, ko je vulkanizer pozabil zategniti dva vijaka.

S tem da se jaz na srečo preveril takoj doma, kot vedno. 

Jebiga se zgodi lahko vsakemu.

Zato pa treba preverjati take zadeve redno. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je FuManchu napisal:

To se je tudi meni že zgodilo, ko je vulkanizer pozabil zategniti dva vijaka.

S tem da se jaz na srečo preveril takoj doma, kot vedno. 

Jebiga se zgodi lahko vsakemu.

Zato pa treba preverjati take zadeve redno. 

Ne, to ni način

 

Nikjer več se ne moreš zanest na strokovnjake, vsapovsod je neka šlamparija, vedno preverjaš vse sorte stvari eno za drugo

 

Ampak ok, mi ni panike, preverim to za avte, stanovanje, restavracije...

 

Ne predstavljam pa si kako bom preveril, če me slučajno infarkt in bo treba do srčnega kirurga :lol:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj tudi ne vem, če je do mehanika, ki mi je spomladi menjal gume, in je bilo 5 mesecev vse OK, je pa vprašanje zakaj so se vijaki odvijačili... na koncu sem res imel še srečo, da se med vožnji ni kaj zgodilo in se je rešilo tako kot se je. 

Bo treba zgleda malo kontrolirat vsake toliko :)  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nočem ti slabih občutkov vzbujat, ampak, če imaš avto ponoči parkiran na javnih mestih je vse možno. Sploh če imaš kakšnega sovražnika. Ker da bi se losale matice kar tako je malo verjetno, tudi to, da si to opazil šele po 5 mesecih od menjave je skoraj nemogoče. Da res niso na delu kaki škodljivci na dveh nogah. Jaz osebno bi vsaj nekaj časa bil precej bolj pozoren.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je mozno... no v zelje nikomur ne hodim, pa mislim, da nimam takih sovraznikov, ki bi mi odvijacili gume, medtem ko sta v avtu dva otroska sedeza.

Mozno pa je, da je kdo zelel ukrasti original feltne 19col za dobrimi gumami, par zelencev lahko dobi...

bom malo bolj pozoren, hvala za nasvete 👍😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Akumulatorja v naših bencinskih Mazdah  Skyactiv G165 in G120 letnik 2018 so sedaj stari že dobrih 5 let in počasi gledam za novimi. Izmeril sem dimenzijo originalnega (verjetno Panasonic 65Ah ... sklepam glede na filmček iz Youtuba) in je cca 23 cm (dolžina) x 17 cm (širina) x 20 cm (višina) ter ima namestitev priključkov D+.

 

Po podatkih iz navodil, naj bi imeli akumulatorji za i-stop oznako Q85.

 

Ko prebiram forume, so vse znamke akumulatorjev zanič, oziroma eni pljuvajo po teh, drugi pa iste zagovarjajo in pljuvajo po drugih ... 🙃

 

Katerega bi človek nabavil, da bo spet vsaj 5 let mir?

 

 

YBX7005 (yuasa.co.uk) Yuasa YBX7005

Akumulator YUASA (7000) 12V 65Ah D+ JIS (carpro.si)

 

 

https://www.varta-automotive.si/sl-si/izdelki/varta-blue-dynamic-efb/565-501-065

 

 

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 (kruno.si) EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604

 

 

"So, why is Mazda not using this type of battery for i-Stop? The main reason is that AGM batteries have a dislike for heat. Most AGM battery manufacturers recommend that the AGM battery stop charging (charging raises battery temperature) when it’s temperature reaches 49 degrees celcius!"

 

 

image.png

 

 

Mazda SkyActiv i-Stop Car Battery Replacement | EFB Car Battery (Q85) - FastFix Car Battery Replacement Service

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Čim bolj svežega, da ne stoji že pri prodajalcu kakšno leto.

 

65 Ah, AGM ali gel.

Ja, to itak. :) Bi pa rad bolj konkretno, kateri model akumulatorja in v kateri prodajalni.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je scania napisal:

Na bivši firmi smo prisegali na exide. Za mazdo bi bil 604 oznaka. Kateri pa so na original servisih?

Exide sem dobil original nadomestnega na Interclassu

 

Jaz mislim, da boljši aku so tisti, ki so težji - logično, imajo notri več materiala. Včasih pred Mazdami sem vedno kupoval Topla - pa še to takšnega, ki je imel tekočino in sem kontroliral vsakoletno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi v moji šestici je bil Exide. Trojka ima pa japonskega Yuasa.

 

Konkreten predlog pa:

WWW.PRO-BAT.SI

Akumulatorji za osebna vozila - širok nabor produktov po odličnih cenah. Preverite našo ponudbo akumulatorjev za osebna vozila in se...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je dvorjan napisal:

Tudi v moji šestici je bil Exide. Trojka ima pa japonskega Yuasa.

 

Konkreten predlog pa:

WWW.PRO-BAT.SI

Akumulatorji za osebna vozila - širok nabor produktov po odličnih cenah. Preverite našo ponudbo akumulatorjev za osebna vozila in se...

 

 

VARTA Silver Dynamic je vrhunski akumulator za vozila brez sistema start-stop. 

 

V 6-ki ni 3-ki sta enaka akumulatorja.

 

Mazda 6

20231101_082746.jpg

 

 

Mazda 3

20231101_082729.jpg

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.