Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jah, tisti, ki še v življenju niso vozili sodobnega avtomatika, pljuvajo po njih. Da bi najprej preizkusili in potem govorili, to pa ne.

 

Jaz imam do vikenda makadamsko cesto, najhujši klanec ima 21 stopinj naklona pa dva 270-stopinjska ovinka sta. Najlepše jo prevozijo vsi avtomatiki, dočim z malodane vsak z ročnim menjalnikom "vse prekoplje".

 

Tudi sam sem se pred 20 leti smejal avtomatikom, danes pa mi ročni menjalnik razen v kakem starodobniku ne pride v poštev. Tako kot težko razumem ljudi, ki kupijo nov "premijski" avto za 30 jurjev in ta ni avtomatik.

Napisano

Kar se avtomatika tiče. Moja najdražja res ni človek za spremembe. Sam je zaljubljena v toyote in si je kupila rabljenega hybrida avtomatik. Sedaj govori, da bo kupovala samo še avtomatike. Tudi jaz si misli, da glede na to, koliko časa preživim v gužvi na AC, z nogo na sklopki, da bi bila vožnja z avtomatikom bolj luksuz :) 

 

Kar se pa CX 60 tiče, če bi jo kupoval, bi počakal leto ali dve, da odpravijo vse morebitne napake, pol pa gasa :)

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Jah, tisti, ki še v življenju niso vozili sodobnega avtomatika, pljuvajo po njih. Da bi najprej preizkusili in potem govorili, to pa ne.

 

Jaz imam do vikenda makadamsko cesto, najhujši klanec ima 21 stopinj naklona pa dva 270-stopinjska ovinka sta. Najlepše jo prevozijo vsi avtomatiki, dočim z malodane vsak z ročnim menjalnikom "vse prekoplje".

 

Tudi sam sem se pred 20 leti smejal avtomatikom, danes pa mi ročni menjalnik razen v kakem starodobniku ne pride v poštev. Tako kot težko razumem ljudi, ki kupijo nov "premijski" avto za 30 jurjev in ta ni avtomatik.

 

Sodobnega avtomatika res še nisem vozil. Sem jih pa zvlačil iz blata in snega nekam do ceste, kjer so jih potem naložili na avtovleko in odpeljali. Zdaj sem se že navadil in čim slišim stavek v smislu: "Včasih sem imel Lado Nivo in je šlo, zdaj imam pa ... ... ...", niti ne poslušam več naprej ampak kar takoj razložim, da najprej hočem 50 evrov, potem gremo pa po avto. In da če bo kje zaje#ana situacija in še kakšno reševanje z motorko, da bo še doplačal. Da mož takoj ve, pri čem je in da ne izgubljamo časa. Saj nekateri se začnejo usajat, da je to preveč in da bodo avto dobili ven za manj denarja, potem pa čez dva dni spet pridejo do mene...

Popravljeno od Slivka
Napisano

@Slivka: To, da ti vlačiš ljudi iz jarkov, nima veze z avtomatskim menjalnikom. Če človek ne zna voziti, vozila preobuti v ustrezne pnevmatike in/ali prilagoditi vožnje razmeram na cesti, pač pristane ob cesti.

 

In sem prepričan, da v težkih razmerah v jarku ali ob njem pristane več vozil z ročnim menjalnikom. Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku nisem uporabil, pa grem tudi pozimi večkrat v hribe. Je pa res, da imam vedno dobre zimske gume.

 

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku

 

Kje pa je ta gumb? :P Jaz imam samo "Sport" 🤔

 

 image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ej ta Sport je za vse potrebe - zimske, blatne, snežene, ledene. Prklopiš pa gasa pa 50€ morš met za Slivko prpravljenih in je to to.

  • Haha 4
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Sem sedel v njej in mi je super, vožnje bodo pa na voljo drug teden predvidoma

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Brez zamere, samo avtomatika zna vsak peljat, ročnega pa ne...

Kaj šele stare nesinhronske menjalnike z dvojno sklopko... 

Napisano

Sicer to ni glih prava tema, ampak ker ravno debatiramo odpiram nov temo pod krneki pa lahko tam nadaljujemo AT vs. MT.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Slivka: To, da ti vlačiš ljudi iz jarkov, nima veze z avtomatskim menjalnikom. Če človek ne zna voziti, vozila preobuti v ustrezne pnevmatike in/ali prilagoditi vožnje razmeram na cesti, pač pristane ob cesti.

 

In sem prepričan, da v težkih razmerah v jarku ali ob njem pristane več vozil z ročnim menjalnikom. Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku nisem uporabil, pa grem tudi pozimi večkrat v hribe. Je pa res, da imam vedno dobre zimske gume.

 

 

Niso bili v jarkih ampak na hribovskih poteh. Čeprav, ja, te naše poti so velikokrat res bolj podobne strugam hudournikov kot pa 'Bundesautobahnu'... O znanju oz. neznanju ne bi, vem samo, da so omenjali pregrevanje. Pa pod marsikaterim je bila tudi lužica olja... 

 

Je pa res, da je tiste z ročnim menjalnikom ponavadi težje reševati, ker tisti pa po navadi ne pridejo zaradi okvare ampak ker letijo s ceste...

 

Ampak to ni več debata o Mazdi CX-60...

Napisano
pred 2 urama je SeekK napisal:

Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.

 

Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.

 

Taka npr.

2022091501_Mazda_cx-60-800x503.jpg

Čeprav je na tej sliki v najlepši barvi, me še vedno ne prepriča. Vse je preveč oglato, podobno ostalim gromozanskim suvom. Ne bo glih plenil pogledov mimoidočih. 🤔

 

 

Napisano

Danes videl v živo na cesti CX-60, ko sem stal na semaforju se je peljala mimo....hm, na hitro sem mislil da je Volvo XC-90, tako na hitro zelo podobno glomazen in velik avto....ne morem reči da ni "lep" všečen, ampak se vidi da je to povsem nov cenovni rang (višji) avtomobila....

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Bil na obisku pri Selmarju in izkoristil priliko za slikanje cx60

20220924_084605.jpg

20220924_084645.jpg

20220924_084705.jpg

Nekako še najbolj normalna je zadaj, ker je podobna cx 30. 😊

Od strani mi deluje kot kak star model bmw x5, spredaj pa kot kakšen volvo. 

Sicer jo je pa potrebno videti v živo. 

Velikokrat so kaki avti nefotogenični v realnosti pa kar v redu. 

 

 

Napisano

Cena je brutalna za moje pojme. Drugače pa v živo je kar ok, spredaj je res malo čudna (mogoče se bomo navadili), zadaj je res najlepša. 

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Cena je brutalna za moje pojme. Drugače pa v živo je kar ok, spredaj je res malo čudna (mogoče se bomo navadili), zadaj je res najlepša. 

Ja AMPAK če malo razmisliš...Mazda6 s primerljivim motorjem in polno opremo košta 40k... Potem dodaj zdravn še električen pogon (par jurjev) in večji avto (par jurjev)...Si takoj na 50k..Potem pa še tistih par jurjev za premijski segment in smo na 60. 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV HOMURA COM CON DRI PAN AT AWD, letnik:2022,66740 EUR :: www.Avto.net ::

 

Oziroma 54 jurjev za nižji paket

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV PRIME-LINE AUTO AWD, letnik:2022,54290 EUR :: www.Avto.net ::

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/pdfs/cenik-za-stranke-1.9.2022v2.pdf?rnd=4a4814

 

Mazdin cenik ima notri tudi D200 in D254, torej novi dizelski motorji z 200 ali 254 konji=

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 3
Napisano

Ja, kar strašno zgleda.. Cena mislim. In pol naj dam 60 jurjev, da se bom zajebaval z zapiranjem stranskih ogledal

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

In dvomim, da so za to ceno porihtali "usnje" volana. 😜

 

Kot že drugi ugotavljate, to s cenami je postalo noro. Evforija potrošnikov, povzročena s helikopterskim denarjem, predvolilnimi darili, včasih nerazumnimi covid dodatki, po mojem občutku že popušča. Kljub temu so trgovci cene še navili, čemur neizbežno sledi krč, ko se bodo avti zataknili v salonih brez kupcev. Spomnim se konec leta 2008, ko je bila podobna zadeva. Japonski avto, ki je bil na ceniku 28.000€, si decembra dobil za 19.000 € + zimske pnevmatike. Zato, da so rešili svojo likvidnost - niso si pa tega upali oglaševati.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

A niso v Ameriki šli celo tako daleč, da si kupil en avto, dobil pa dva. Mogoče bom pa res kmalu kupil nov avto. Če bo kaj pametnega na izbiro...

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.