Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

Jah, tisti, ki še v življenju niso vozili sodobnega avtomatika, pljuvajo po njih. Da bi najprej preizkusili in potem govorili, to pa ne.

 

Jaz imam do vikenda makadamsko cesto, najhujši klanec ima 21 stopinj naklona pa dva 270-stopinjska ovinka sta. Najlepše jo prevozijo vsi avtomatiki, dočim z malodane vsak z ročnim menjalnikom "vse prekoplje".

 

Tudi sam sem se pred 20 leti smejal avtomatikom, danes pa mi ročni menjalnik razen v kakem starodobniku ne pride v poštev. Tako kot težko razumem ljudi, ki kupijo nov "premijski" avto za 30 jurjev in ta ni avtomatik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se avtomatika tiče. Moja najdražja res ni človek za spremembe. Sam je zaljubljena v toyote in si je kupila rabljenega hybrida avtomatik. Sedaj govori, da bo kupovala samo še avtomatike. Tudi jaz si misli, da glede na to, koliko časa preživim v gužvi na AC, z nogo na sklopki, da bi bila vožnja z avtomatikom bolj luksuz :) 

 

Kar se pa CX 60 tiče, če bi jo kupoval, bi počakal leto ali dve, da odpravijo vse morebitne napake, pol pa gasa :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Jah, tisti, ki še v življenju niso vozili sodobnega avtomatika, pljuvajo po njih. Da bi najprej preizkusili in potem govorili, to pa ne.

 

Jaz imam do vikenda makadamsko cesto, najhujši klanec ima 21 stopinj naklona pa dva 270-stopinjska ovinka sta. Najlepše jo prevozijo vsi avtomatiki, dočim z malodane vsak z ročnim menjalnikom "vse prekoplje".

 

Tudi sam sem se pred 20 leti smejal avtomatikom, danes pa mi ročni menjalnik razen v kakem starodobniku ne pride v poštev. Tako kot težko razumem ljudi, ki kupijo nov "premijski" avto za 30 jurjev in ta ni avtomatik.

 

Sodobnega avtomatika res še nisem vozil. Sem jih pa zvlačil iz blata in snega nekam do ceste, kjer so jih potem naložili na avtovleko in odpeljali. Zdaj sem se že navadil in čim slišim stavek v smislu: "Včasih sem imel Lado Nivo in je šlo, zdaj imam pa ... ... ...", niti ne poslušam več naprej ampak kar takoj razložim, da najprej hočem 50 evrov, potem gremo pa po avto. In da če bo kje zaje#ana situacija in še kakšno reševanje z motorko, da bo še doplačal. Da mož takoj ve, pri čem je in da ne izgubljamo časa. Saj nekateri se začnejo usajat, da je to preveč in da bodo avto dobili ven za manj denarja, potem pa čez dva dni spet pridejo do mene...

Popravljeno od Slivka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka: To, da ti vlačiš ljudi iz jarkov, nima veze z avtomatskim menjalnikom. Če človek ne zna voziti, vozila preobuti v ustrezne pnevmatike in/ali prilagoditi vožnje razmeram na cesti, pač pristane ob cesti.

 

In sem prepričan, da v težkih razmerah v jarku ali ob njem pristane več vozil z ročnim menjalnikom. Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku nisem uporabil, pa grem tudi pozimi večkrat v hribe. Je pa res, da imam vedno dobre zimske gume.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku

 

Kje pa je ta gumb? :P Jaz imam samo "Sport" 🤔

 

 image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem sedel v njej in mi je super, vožnje bodo pa na voljo drug teden predvidoma

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Slivka: To, da ti vlačiš ljudi iz jarkov, nima veze z avtomatskim menjalnikom. Če človek ne zna voziti, vozila preobuti v ustrezne pnevmatike in/ali prilagoditi vožnje razmeram na cesti, pač pristane ob cesti.

 

In sem prepričan, da v težkih razmerah v jarku ali ob njem pristane več vozil z ročnim menjalnikom. Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku nisem uporabil, pa grem tudi pozimi večkrat v hribe. Je pa res, da imam vedno dobre zimske gume.

 

 

Niso bili v jarkih ampak na hribovskih poteh. Čeprav, ja, te naše poti so velikokrat res bolj podobne strugam hudournikov kot pa 'Bundesautobahnu'... O znanju oz. neznanju ne bi, vem samo, da so omenjali pregrevanje. Pa pod marsikaterim je bila tudi lužica olja... 

 

Je pa res, da je tiste z ročnim menjalnikom ponavadi težje reševati, ker tisti pa po navadi ne pridejo zaradi okvare ampak ker letijo s ceste...

 

Ampak to ni več debata o Mazdi CX-60...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SeekK napisal:

Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.

 

Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.

 

Taka npr.

2022091501_Mazda_cx-60-800x503.jpg

Čeprav je na tej sliki v najlepši barvi, me še vedno ne prepriča. Vse je preveč oglato, podobno ostalim gromozanskim suvom. Ne bo glih plenil pogledov mimoidočih. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes videl v živo na cesti CX-60, ko sem stal na semaforju se je peljala mimo....hm, na hitro sem mislil da je Volvo XC-90, tako na hitro zelo podobno glomazen in velik avto....ne morem reči da ni "lep" všečen, ampak se vidi da je to povsem nov cenovni rang (višji) avtomobila....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Bil na obisku pri Selmarju in izkoristil priliko za slikanje cx60

20220924_084605.jpg

20220924_084645.jpg

20220924_084705.jpg

Nekako še najbolj normalna je zadaj, ker je podobna cx 30. 😊

Od strani mi deluje kot kak star model bmw x5, spredaj pa kot kakšen volvo. 

Sicer jo je pa potrebno videti v živo. 

Velikokrat so kaki avti nefotogenični v realnosti pa kar v redu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je scania napisal:

Cena je brutalna za moje pojme. Drugače pa v živo je kar ok, spredaj je res malo čudna (mogoče se bomo navadili), zadaj je res najlepša. 

Ja AMPAK če malo razmisliš...Mazda6 s primerljivim motorjem in polno opremo košta 40k... Potem dodaj zdravn še električen pogon (par jurjev) in večji avto (par jurjev)...Si takoj na 50k..Potem pa še tistih par jurjev za premijski segment in smo na 60. 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV HOMURA COM CON DRI PAN AT AWD, letnik:2022,66740 EUR :: www.Avto.net ::

 

Oziroma 54 jurjev za nižji paket

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV PRIME-LINE AUTO AWD, letnik:2022,54290 EUR :: www.Avto.net ::

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/pdfs/cenik-za-stranke-1.9.2022v2.pdf?rnd=4a4814

 

Mazdin cenik ima notri tudi D200 in D254, torej novi dizelski motorji z 200 ali 254 konji=

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In dvomim, da so za to ceno porihtali "usnje" volana. 😜

 

Kot že drugi ugotavljate, to s cenami je postalo noro. Evforija potrošnikov, povzročena s helikopterskim denarjem, predvolilnimi darili, včasih nerazumnimi covid dodatki, po mojem občutku že popušča. Kljub temu so trgovci cene še navili, čemur neizbežno sledi krč, ko se bodo avti zataknili v salonih brez kupcev. Spomnim se konec leta 2008, ko je bila podobna zadeva. Japonski avto, ki je bil na ceniku 28.000€, si decembra dobil za 19.000 € + zimske pnevmatike. Zato, da so rešili svojo likvidnost - niso si pa tega upali oglaševati.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.