Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pomoje e-Skyactive-X Mild hybrid elektromotorja nima… Rekuperirana energija se menda uporablja za napajanje elektricnih sistemov… Nekako tako, kot pri starejsih sistem i-Eloop … le da je tam bil samo kondenzator, tukaj je pa ena majckena dodatna baterija… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V četrtek sem imel cx30 na servisu zaradi vpoklica.

Pregledali so hladilni sistem, motor nadgradili z novim softverjem. Moram priznati, da sedaj motor bolje vleče na nižjih  obratih. Kot, da ima nekaj več navora. 

Zanimivo, jaz do sedaj nisem dobil nobenega vpoklica za mojo X

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 1 uro je GregorK napisal:

Zanimivo, jaz do sedaj nisem dobil nobenega vpoklica za mojo X

Pokliči na servis pa vprašaj, če je tvoja X tudi v naši družbi za vpoklic🤔

Napisano

Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Hvala 2
Napisano
pred 14 urami je Jaka32 napisal:

Meni se tudi isto dogaja na Mazda 3.

Prebere kakšen nepotreben znak, preklicov in križišč itak ne upošteva, čeprav imam novo karto. Večkrat mi tudi na AC kaže omejitev 40 km/h itd. Včasih si tudi izmisli kakšen nov znak, ki ga ni nikjer.

Skratka itak nepotreben dodatek, kot tudi zaviranje v sili (kljub temu sem se enemu zaletel v rit) ipd. Bolj je avto pameten, bolj je butast.

 

A ni bilo nekaj govora, da bodo morali avtomobili sami zmanjšati hitrost na omejitev, da ne bi prehitro vozili?

 

AVTO.FINANCE.SI

Nič več izgovorov, da ste spregledali prometni znak - fordi bodo v prihodnje kar sami upoštevali hitrostne omejitve, chevroleti bodo znali preprečevati vragolije najstnikov, opli pa slediti vašemu pogledu

 

N1INFO.SI

Od poletja najprej bodo morali imeti vsi novi avtomobili vgrajen sistem za inteligentno omejevanje hitrosti (ang. Intelligent Speed Assistance – ISA). Novost je del svežnja sprememb, ki jih uvaja Evropska komisija...

 

Napisano
pred 41 minutami je scania napisal:

Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"

Start stop dela-zaganja motor na alternator, ima drugačen napenjalec(objame jermenico alternatorja,da jermen ne drsi) mislim,da imajo vse 3, cx30 razen bivših dizel.

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Mild hybrid, ima alternator, ki se obnasa kot elektromotor in preko mikro jermena pomaga motorju. Torej pro speljevanju alternator spremeni "namen" in je elektromotor kateri poganja mikro jermen in posledično pomaga glavni gredi. Nekatere verzije pa imajo celo zagon motorja preko "alternatorja"

Točno takšna je ta stvar, zato zdaj  še bolje pelje, ker so mu na tak način povečali moč.... 👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Piterna napisal:

Start stop dela-zaganja motor na alternator, ima drugačen napenjalec(objame jermenico alternatorja,da jermen ne drsi) mislim,da imajo vse 3, cx30 razen bivših dizel.

To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.

Napisano
pred 28 minutami je scania napisal:

To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.

Drži. To se pozna po tem, da spelješ z mesta s ful malo gasa (takrat je poraba le kak liter ali dva) avto kar močno pospešuje. Imaš občutek, kot da ima blagi turbo. In ne pozabimo, da ima cx30 tudi kompresor. Po posegu (nadgradnja softverja) se bolj pozna to moč na začetku in pri hitrostih do 50-60 na uro. In pa poraba je še malo padla. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Matr to pa more bit en super alternator da doseže take brutalne pospeške 🤣🤣 Mislim, da so turbini šteti dnevi in se bo zdej vse gnalo prek alternatorjev haha 🤣😂🙈

 

Zdaj ti pa res ne ostane drugega kot da si prikolico nabaviš, po vsh teh updejtih. A veš kako z lahkoto jo boš vlekel,.. zoom zoom

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 2
  • Haha 2

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Matr to pa more bit en super alternator da doseže take brutalne pospeške 🤣🤣 Mislim, da so turbini šteti dnevi in se bo zdej vse gnalo prek alternatorjev haha 🤣😂🙈

Žuta oz. Izobraževalna minuta:

 

Torej imamo:

Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika

Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena

Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW

Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km

Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)

Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.

 

To je to 😁

  • Všeč 8
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Če bi izbiral,... priključni hibrid 👍

 

Kaj pa imajo Hyundai kone recimo?

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 50 minutami je scania napisal:

Žuta oz. Izobraževalna minuta:

 

Torej imamo:

Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika

Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena

Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW

Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km

Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)

Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.

 

To je to 😁

Super napisano, zdi se mi pa, da ima Mild Hibrid od cx30 le 24v baterijo... 👍

Napisano (urejeno)

image.png

 

Bini ma prav,..uradna stran od cx30

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 59 minutami je scania napisal:

... ... ... ... ...

Torej imamo:

Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika

Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena

Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW

Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km

Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)

Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.

 

To je to 😁

 

To pa je izbira!

Če bi moral izbirat med temi možnostmi, bi se takoj odločil za navadnega dizla. Mogoče bi prišel v igro tudi turbo-dizel. Za karkoli drugega je škoda moje garaže...

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 35 minutami je Bini napisal:

Super napisano, zdi se mi pa, da ima Mild Hibrid od cx30 le 24v baterijo... 👍

Mazda je na 24v v večini pa so ostale znamke že na 48v.

Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Če bi izbiral,... priključni hibrid 👍

 

Kaj pa imajo Hyundai kone recimo?

Jaz bi šel do full hybrida, priključnega še ne. 

Kona je električna, mild hybrid in pa full hybrid.

pred 29 minutami je Slivka napisal:

 

To pa je izbira!

Če bi moral izbirat med temi možnostmi, bi se takoj odločil za navadnega dizla. Mogoče bi prišel v igro tudi turbo-dizel. Za karkoli drugega je škoda moje garaže...

Na premog 😉

  • Haha 1
  • Hvala 2
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Na premog 😉

 

To ravno ne, na polena pa.

 

Samo je presneto težko dobit mojstra, ki bi znal to naredit...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Ja hudič bodo te hibride kateri crkujejo kot po tekočem traku, saj pri nas rekdokateri obvlada popravilo in je potrebno čakati na rezervne dele. Mislim pa da nikoli ne bodo dosegli popularnosti v ostalih segmetnih kot so pravi terenci, dirkalniki in vozila za daljša potovanja, ampak bo to ostalo le med urbanimi oziroma mestnimi vozički. 

 

Pa vprašanje koliko je ta CX30 kaj praktična pri vleki prikolice, saj današnji SUV in podobni križanci niso več delovni konji. 

Napisano
pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Ja hudič bodo te hibride kateri crkujejo kot po tekočem traku, saj pri nas rekdokateri obvlada popravilo in je potrebno čakati na rezervne dele. Mislim pa da nikoli ne bodo dosegli popularnosti v ostalih segmetnih kot so pravi terenci, dirkalniki in vozila za daljša potovanja, ampak bo to ostalo le med urbanimi oziroma mestnimi vozički. 

 

Pa vprašanje koliko je ta CX30 kaj praktična pri vleki prikolice, saj današnji SUV in podobni križanci niso več delovni konji. 

Kateri hybridi pa crkujejo?

Napisano

Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.

 

Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Kateri hybridi pa crkujejo?

Toyota Prius, za ostale boš pa videl čez par let ko jih bodo polni odpadi. 

Znanec prodaja Hondo Insight ker bo v kratkem potrebna zamenjava kompletnega sklopa pa čeprav ima vozilo le blizu 200.000km

Napisano
pred 18 minutami je Boss napisal:

Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.

 

Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.

Eeee, zato ga moreš pa kupit, da to izveš..... 😜

Zato pa lastniki x186tk vemo, drugi pa lahko samo ugibate in dvomite... 😉

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Nimate samo lastniki X186 mild hybrid sistema ... Je vgrajen ze tudi v najsibkejsem modelu CX-30 e-SkyActive-G 122 in tudi ostali, cenejsi modeli kot so Mazda2, Mazda3 ...

 

In tudi, ko si kupil tako Mazdo, ne ves tega, kar je @Boss spraseval... kako velika je baterija :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Toyota Prius, za ostale boš pa videl čez par let ko jih bodo polni odpadi. 

Znanec prodaja Hondo Insight ker bo v kratkem potrebna zamenjava kompletnega sklopa pa čeprav ima vozilo le blizu 200.000km

Honda Insight, ki je še iz prazgodovine :), daj povej resen primer avta.....ravno zadnjič sem na uradnem servisu pri Seliču preverjal malo, in pravi, da so imeli oni res v svoji zgodovini celo 1.okvaro pri Insight.u, torej ima pač tvoj kolega smolo, kot mnogokdo pri nakupu novega, starega ali kakega drugega vozila.....na enem primeru delati dramo je brez veze.....

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Toyota Prius, za ostale boš pa videl čez par let ko jih bodo polni odpadi. 

Znanec prodaja Hondo Insight ker bo v kratkem potrebna zamenjava kompletnega sklopa pa čeprav ima vozilo le blizu 200.000km

Kaj točno crkuje na toyoti prius? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.