Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Pa sej moteče je samo to opozorilo na prekoračitev hitrosti ali se motim? O katerih sistemih govoriš?

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Na Fordu me ne moti. Na podeželjski cesti ala Dravski dolini vgasnem.

Tudi popravek je nežen.

 

Na i20n imam samo piskanje, vibriranja nima, cukne pa grdo.

pred 51 minutami je Jest napisal:

 

 

Pri tvoji ja... pri tistih, ki so letnik 2024 od nekje junija dalje, pa se ne da vec tako enostavno za stalno izklopit... zaradi EU uredbe ... 

Hvala bogu, da sem tak norel avto kupit pred 2024.

Napisano

Eee, fantje moji, da bi vi videli, kako je asistenca ohranjanja smeri pri FucksWagnu...

 

Pozno popoldan, ob cesti odbojna ograja, od ograje senca na cesti in FucksWagen rine čez črto na sredo ceste... Nič ne piska, nič ne vibrira, samo obrne volan. Praviloma se takoj nato sproži še alarm "možnost trka", ker zazna nasprotni promet. Saj, če volan potegneš nazaj, popusti in imaš nadzor nad vozilom, poskrbi pa za adrenalin, da ne zaspiš za volanom...

 

Pa bodi dovolj, da ne smetimo teme...

  • Začuden 1
  • Žalosten 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 urami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Glede na to, da gledaš tudi Karoq, Qashqai, Tucson sklepam, da ti je ena od prioritet tudi prostornost. Pri CX-30 te ne boš našel. Čeprav sta Captur in T-Roc na zunaj manjša, nista zato nič manj prostorna od CX-30.  

Prtljažnik v moji CX-30 je recimo manjši od prtlajžnika v ženinem T-Cross-u. Tudi vstop in izstop iz avtomomobila je zaradi bolj športnega dizajna problematičen, predvsem zadaj. Sicer meni ne povzroča nekih posebnih težav, ampak oče se komaj izvleče iz njega zaradi nizke strehe in zelo položnega A-stebrička.

 

Imam sicer 2.0 G150 mildhibrid in motor lahko samo pohvalim. Me pa zanima, koliko navora k tej krivulji doda še elektrika. Ker avto skoči in leti nenormalno.

  • Všeč 4
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 7 urami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Ferk je nam ponudil 1500eur več za CX30,kot nekateri prodajalci v MB,plus 4000eur popusta pri novem samo ne Mazdo.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

Meni je 2019, 2012 bilo rečeno niti centa.

Tudi poznam nekoga, ki je bil prepričan, da bo dobil, ker zna, pa je kupil M6 2018 polni opremo tamočni bencin brez centa skonto.

 

Mogoče so pa se spremenili.

pred 7 urami je GregorV napisal:

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 

 

... in če pokličeš v naslednje pol ure dobiš drugo za pol cene... in to še ni vse...

  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Samo nasvet : drži se daleč od Quashquai, če nočeš dobiti živčnega zloma. 

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Puma je draga ima pa dobro podvozje.

Iz zgornjega seznama Tuscona.

 

Samo ne VAG 🙃

 

pred 1 uro je Stinica napisal:

Dejstva,da ostali ne dobimo živčnega zloma

Pumo sem vozil in imam pri hiši Focusa.

 

Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.

Seveda če ne vzameš Mazde 😉

 

VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....

 

Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.

Napisano
pred 8 urami je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

To se izklopi samo skozi osrednji meni ali je kakšen gumb npr. na volanu? 

Napisano (urejeno)

Na levi strani med volanom in vrati so 4 gumbi. Eden je TCS. Ampak mislim, da izklopi samo traction control. Tako da si obsojen na menu. Po vsakem zagonu motorja.

Popravljeno od etcho
Napisano

To pa se ne sliši dobro 😟, govorim o tem, da se z enim pritiskom na gumb ne da izklopiti vse asistence.

V meni pa res ne bi rad hodil vsakič ko se vsedem v avto.

 

Captur ima npr. odlično urejeno. Ima osebni meni, kjer se samo izbriše kljukice za sisteme, ki jih nočeš imeti, shraniš in to je to.

Ta meni je povezan z tipko na armaturki. Stisneš tipko in vse je izkopljeno.

 

Ja, to vem da CX-30 ni ravno najbolj prostorna in je malo bolj športne oblike. Ali mi lahko kdo prosim pove kakšne so mere prtljažnika, dolžina in širina.

 

Hvala

 

LP

 

Napisano (urejeno)

Tudi mene samodejno obračanje volana izredno moti, se tega ustrašim in imam občutek, da vozila nimam pod kontrolo. Skratka, v mojem primeru je ta opcije nevarna in lahko povzroči več nesreč, kot jih prepreči. Na srečo se jo da pri Mazdi 6 izklopit (imam nastavljeno na brnenje).

 

Po nekaj različnih avtov različnih znamk sklepam, da se opcije trajnega izklapljanja z leti vedno bolj izklapljajo. Upam, da bodo čez čas prišle rešitve - konec koncev je le programska oprema. Vozil sem leto staro Kio Sportage -  glede tega za popenit, ne vem, če je lahko še slabše.

image.png

 

Mazda CX-30 2.5 e-SKYACTIV-G M Hybrid 140hp, 2024

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Hm, kaj pa je to za ena verzija Mazde? (CX-50?) Sem slučajo naletel na YT. Za ameriško tržišče, zgleda.

 

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

zmagata pa ti dve navedbi, a si jim ti @Alex sugeriral za članek :), sploh ta druga :):)

  • Ni povsem na ravni najbolj dovršenih
  • Avtomobilski dinozaver
  • Všeč 1
  • Haha 6
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

zmagata pa ti dve navedbi, a si jim ti @Alex sugeriral za članek :), sploh ta druga :):)

  • Ni povsem na ravni najbolj dovršenih
  • Avtomobilski dinozaver

Kaj pa, če je vse res? 😉

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

To samo pomeni, da je avtor članka bral ta forum. 😃 #dinozaverrulz

Lepo, da smo pripomogli k temu. 😊

 

 

Napisano

Dinozavri so izumrli vretenčarji, ki so na Zemlji kraljevali več kot 100 milijonov let. In še danes napajajo sodobni svet z energijo. Karkoli je prišlo za njimi, ni trajalo tako dolgo, da pa je obstajalo, vemo samo od fosilov, druge koristi ni. Zato jaz zelo spoštujem dinozavre in prav bi bilo, da se tudi drugi bolj spoštljivo obnašate do njih - ker vaša super tehnika brez ostankov dinozavrov ne bi bila vredna kaj več kot 0,30€ na kilogram...

 

In glede na to, kako dolgo so vladali, so bili zelo "trpežni" in jih ni pobral majhen dvig temperature, tudi niso nasmetili plastike vsepovsod, niso naredili radioaktivnega sevanja, ... ... ... Skratka, kar je ostalo za njimi, nam še zdaj koristi, kar je pa najsodobnejšega, je pa krhko in občutljivo...

 

Zato je naziv "dinozaver" najboljša reklama in priporočilo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Imam občutek, da je avtor tega testa res bral ta forum, ali je celo član.

 

Ta novica bo pa verjetno deal breaker za mene:

 

Citat

Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu je skrit v meniju infozabavnega sistema.

😪

 

Glede velikosti prtljažnika, je torej 81 x 103 cm, Captur ima 73 x 100 ( to sem sam izmeril). 8 cm v dolžino pa se že kar pozna.

 

LP

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Dinozavri so izumrli vretenčarji, ki so na Zemlji kraljevali več kot 100 milijonov let. In še danes napajajo sodobni svet z energijo. Karkoli je prišlo za njimi, ni trajalo tako dolgo, da pa je obstajalo, vemo samo od fosilov, druge koristi ni. Zato jaz zelo spoštujem dinozavre in prav bi bilo, da se tudi drugi bolj spoštljivo obnašate do njih - ker vaša super tehnika brez ostankov dinozavrov ne bi bila vredna kaj več kot 0,30€ na kilogram...

 

In glede na to, kako dolgo so vladali, so bili zelo "trpežni" in jih ni pobral majhen dvig temperature, tudi niso nasmetili plastike vsepovsod, niso naredili radioaktivnega sevanja, ... ... ... Skratka, kar je ostalo za njimi, nam še zdaj koristi, kar je pa najsodobnejšega, je pa krhko in občutljivo...

 

Zato je naziv "dinozaver" najboljša reklama in priporočilo.

 

Pa od kje hudiča ste nekateri pobrali, da je nafta iz dinozavrov? :whatever:

 

Nafta nastane iz mikroorganizmov (največ plankton=, ki ga je bilo v prazgodovinskih morjih res veliko in je največ odmiral kar sam in se nabiral na dnu cv obliki sedimentov. Zaradi premikanja zemeljskega površja, dodatnih usedlin ga je s časoma "pokopalo" globje pod površje, kjer je bil izpostavljen visokim tlakom in temperaturam. Kemijska reakcija, ki se je pri tem sprostila je dejasnko naredila surovo nafto. Večino se je to dogajalo še predno so prvi dinozavri zakorakali na zemlji.

 

Noben dinozaver danes ne napaja ničesar in če bi koga morali spoštovati je le plankton in drugi mikroorganizmi, kot so recimo alge.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Imam občutek, da je avtor tega testa res bral ta forum, ali je celo član.

 

Ta novica bo pa verjetno deal breaker za mene:

 

😪

 

Glede velikosti prtljažnika, je torej 81 x 103 cm, Captur ima 73 x 100 ( to sem sam izmeril). 8 cm v dolžino pa se že kar pozna.

 

LP

 

Ja, 8 cm se pozna....pa ne v dolžin prtljažnika.😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.