Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 12 minutami je Bini napisal:

...... in dizlaši so obmolknili.... :ouje:

Dizel je tudi zakon. Včeraj za domov sem ga malo spihal. Upam, da ne bo prišlo kaj za menoj. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je tommaazz napisal:

A je že kdo mogoče nabavljal filter notranjega zraka? Kje ste ga kupili? Jaz sem ga naročil na AUTODOC pa ni bil pravi pa čeprav piše, da je za CX-30 😠...na škatli pa je pisalo CX-3...

Vrni, narobe so ti poslali. Ti ga niso menjali na servisu? 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem vrnil ja, na servisu se mi zdi, da ga menjajo na 2 leti, tako piše v knjigi 🙄, pa ne dam jim 40 eur za ta filter, ko ga dobim za 15...servis mam čez slab mesec

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je tommaazz napisal:

Sem vrnil ja, na servisu se mi zdi, da ga menjajo na 2 leti, tako piše v knjigi 🙄, pa ne dam jim 40 eur za ta filter, ko ga dobim za 15...servis mam čez slab mesec

Bodi pozoren, da na servisu menjaš prvih 5 let vse, kar oni predlagajo glede na zahteve Mazde. Na ta način si zagotoviš garancijo!

 

Filter pa lahko menjaš sam - tisto leto, ko ga po knjigi ne rabiš.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

11 hours ago, NevLado said:

Bodi pozoren, da na servisu menjaš prvih 5 let vse, kar oni predlagajo glede na zahteve Mazde. Na ta način si zagotoviš garancijo!

 

Filter pa lahko menjaš sam - tisto leto, ko ga po knjigi ne rabiš.

 

Ja, čeprav on ima filter notranjega zraka. Za olje pa filter olja bi se strinjal ja, da bi nekako lahko kdo kompliciral. Čeprav pa, tisti ki prinesejo svoje olje na servis, a so potem upravičeni do garancije ali ne? :) Pa recimo, da je to od Mazde olje, ali pa pač olje identičnih specifikacij. Pomoje je odvisno na koga naletiš.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ja, čeprav on ima filter notranjega zraka. Za olje pa filter olja bi se strinjal ja, da bi nekako lahko kdo kompliciral. Čeprav pa, tisti ki prinesejo svoje olje na servis, a so potem upravičeni do garancije ali ne? :) Pa recimo, da je to od Mazde olje, ali pa pač olje identičnih specifikacij. Pomoje je odvisno na koga naletiš.

Kar se tiče olja je takole pri mojem serviserju; olje mora biti enake znamke in specifikacij kot je predpisano na servisu in potem ni nobenih problemov z garancijo 👍

To debato smo že enkrat obdelali 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 7. 2022 ob 20:08 je Alex napisal:

Evola, to smo nekako rešili. 👍

Sedaj pa me zanima, kako imate kaj rešeno z nosilci za kovček? 

Moja nima sani montiranih.

Obstajata dva sistema :

1. Da kupiš dodatno te sani, ki stanejo 530€ in jih imaš stalno montirane gor. Nato kupiš še prečne nosilce, ki pašejo na te sani in stanejo 240€.

2. Da se voziš brez teh sani in kupiš take nosilce, ki jih montiraš direkt v že pripravljene navoje (drugi nosilci + druge lajštice) in jih uporabljaš le tedaj, ko rabiš kovček na strehi. 

Jaz se bolj nagibam k tej ta drugi varianti, ki je cenejša pa končno se bom znebil teh sani na strehi. 😊

JAz imam drugo verzijo. dobiš pa an Amazonu ali Aliex te sanke (verzija 1 ) malo ceneje kaokor pri mazdi.

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je mazdaman napisal:

JAz imam drugo verzijo. dobiš pa an Amazonu ali Aliex te sanke (verzija 1 ) malo ceneje kaokor pri mazdi.

Sem naročil kar to drugo verzijo. Vse skupaj z letvami pride 280€.

pred 4 urami je Bini napisal:

@Alex, kdaj dobiš makino🤔

:zoom-zoom:

Enkrat drugi teden, da vse pripravijo. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Janez007 napisal:

Alex, povzetek prosim. :) Model (X186 MT?),barva (kristalno rdeča), oprema, cena?

Si že skoraj vse napisal. 😊 Oprema, GT plus, barvo si itak zadel, cena okroglo 30K€. 🙂

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Si že skoraj vse napisal. 😊 Oprema, GT plus, barvo si itak zadel, cena okroglo 30K€. 🙂

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus NA ZALOGI - DOBAVA TAKOJ, letnik:2022,30340 EUR :: www.Avto.net ::

Tale? Bom čestital za nakup, ko boš dal ti slike gor :ouje:

 

Uglaunem vesel sem zate da mi boš končno lahko sledil po AC :vesel:

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus NA ZALOGI - DOBAVA TAKOJ, letnik:2022,30340 EUR :: www.Avto.net ::

Tale? Bom čestital za nakup, ko boš dal ti slike gor :ouje:

 

Uglaunem vesel sem zate da mi boš končno lahko sledil po AC :vesel:

 

He, He, verjemi, da bi me ti sledil sedaj, ko ima  moja 6- ka "odprta pljuča". 😉

  • Všeč 2
  • Haha 3

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Alex napisal:

He, He, verjemi, da bi me ti sledil sedaj, ko ima  moja 6- ka "odprta pljuča". 😉

Ne morem verjet da ti že 2 leti razlagam, kako tvoja rdečka ne bo šla nikoli pod 8 sekund do 100 :D 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je NevLado napisal:

 :D

 

 

pred 56 minutami je NevLado napisal:

Ne morem verjet da ti že 2 leti razlagam, kako tvoja rdečka ne bo šla nikoli pod 8 sekund do 100 :D 

 

 

Eno je pospešek do 100,drugo je hitra vožnja in - klanci. 🙂

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je NevLado napisal:

Ne morem verjet da ti že 2 leti razlagam, kako tvoja rdečka ne bo šla nikoli pod 8 sekund do 100 :D

 

Ko sem bil najstnik al pa na začetku dvajsetih mi je bil pospešek do 100 najbolj pomemben podatek. Je pa to čist overrated podatek, ko enkrat voziš več avtov. Praktično ni nikjer uporaben razen na drag race-ih, kjer pa verjetno s temi našimi avti ne zahajamo.

 

Skozi leta sem dejasnko uvidel kaj pomeni navor in kaj krivulja navora in moči in kako se to odrazi v vožnji. Na evo pa sem dal kost za glodat in da vidim, kdo se bo prvil javil in se delal norca, ko sem spet omenil krivuljo navora... 🤣

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

 

Ko sem bil najstnik al pa na začetku dvajsetih mi je bil pospešek do 100 najbolj pomemben podatek. Je pa to čist overrated podatek, ko enkrat voziš več avtov. Praktično ni nikjer uporaben razen na drag race-ih, kjer pa verjetno s temi našimi avti ne zahajamo.

 

Skozi leta sem dejasnko uvidel kaj pomeni navor in kaj krivulja navora in moči in kako se to odrazi v vožnji. Na evo pa sem dal kost za glodat in da vidim, kdo se bo prvil javil in se delal norca, ko sem spet omenil krivuljo navora... 🤣

Vem vem, smo že večkrat debatirali o tem. Ampak če se z bencinarjem ne cijažiš 120kmh na AC prav tako ne rabiš mučkat :prstgor:

 

..in pa da bo Alex končno imel konkurenčen motor našim bencinarkam :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Boss napisal:

 

Ko sem bil najstnik al pa na začetku dvajsetih mi je bil pospešek do 100 najbolj pomemben podatek. Je pa to čist overrated podatek, ko enkrat voziš več avtov. Praktično ni nikjer uporaben razen na drag race-ih, kjer pa verjetno s temi našimi avti ne zahajamo.

 

Skozi leta sem dejasnko uvidel kaj pomeni navor in kaj krivulja navora in moči in kako se to odrazi v vožnji. Na evo pa sem dal kost za glodat in da vidim, kdo se bo prvil javil in se delal norca, ko sem spet omenil krivuljo navora... 🤣

Kljub temu je pa vseno nekaj narobe in se mi nekam čudno zdi, da F1 še gre pa vedno na "bencin" :nevem::rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.