Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo.

Ma isto kot pri meni na vsaki mazdi. Npr. moja M6 ima prevozenih 30k in so mi enkrat že menjali diske, vendar isti k...., sedaj mi bodo se enkrat pod garancijo rihtali ker pac tečnarim da to ni to. Taščina 17let stara Corsa ne trese s privimi zavorami, tale pa z novimi, ne razumem. Pa nisem nek divjak da bi vse to skrivil.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.

 

Zimmerman al pa Textar.

Tako!

 

Pa preveri, da ti ne šteka čeljust ob menjavi

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tonček26 napisal:

Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?

Sem imel že vse možne kombinacije. Sedaj je pa ta, ki je trenutno na avtu, najboljša do sedaj in sicer diski Textar, ploščice Textar. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Na moji M2 so original Lucas tresli.

Dal sem Brembo gor. Osnovno linijo. Držali so 9 let in se je avto z njimi prodal.

 

Tak da vsak ima svoje izkušnje. Kaj te 1x izneveri, se drugič izognemo.

Popravljeno od godlike
Napisano

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Drugače je pa zelo pomembno, da so ploščice dovolj mehke napram diskom! Amak to že v večini veste... 👍😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Dovolj so veliki za težo M2, verjemi. 😉

Napisano
pred 10 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

 Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore

Napisano
pred 12 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike" :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

UPDATE GLEDE ZAVOR:

Sprednje diske sem zamenjal, brembo ven, textar not. Sicer je od menjave minilo le nekaj dni, ampak zaenkrat vse štima.

Se je pa ugotovilo, da je kar precej verjeten vzrok za skrivljen disk slabo očiščeno pesto pri menjavi (menjal sem sam😬). Lahko, da si brembo le ne zasluži slabe besede, ki sem jim namenil.

Draga šola in rahlo poškodovan ego, ampak nimam kaj😅

  • Všeč 5
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.