Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 15 minutami je NevLado napisal:

Kdaj si boš dal dopovedat, da tvoj dizel ni bil stit motor kot skyactiv-d, ki imajo pri visokih km ob pomanjkljivem vzdrževanju težave? :D 

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Jaz sem imel 5 cilinderski 2.4l dizel,..to je vleklo uff

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Organiziram oz. koordiniram zimsko službo za MNZ objekte in je kar konkreten projekt tole danes.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene tarif za dobavo električne energije po Rednem ceniku električne energije za gospodinjske odjemalce znašajo za VT: 0,16290 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,19874 €/kWh (cena z 22% DDV), MT: 0,14490 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,17678 €/kWh (cena z 22% DDV) in ET: 0,15390 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,18776 €/kWh (cena z 22% DDV), in sicer od 1. 1. 2024 do preklica/spremembe.

 

Sedaj je bila moja cena:

- VT 0,118 brez DDV (+38%)

- MT 0,082 brez DDV (+76 %)

 

MT se je tako podražala za skoraj 2x. 

Povejte, kam se splača prestavit? Nimam električnega avta, niti toplotne črpalke, niti sončnice na strehi (so mi zavrnili). Ne rabim nobenega paketa ali drugega natega, samo nižje tarife VT, MT, ali pa ET.

Ampak takole sem šel računat po stari porabi, pa bi bilo 60-80 eur več, če ostanem na gen-i.

Popravljeno od Jaka32
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

A je v garanciji? Najbrž ni edini poblaščeni serviser.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

 

Ce je v garanciji majo 40dni od prijave napake. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem imel pa res smolo, nabasal na zastoj na štarjerski avtocesti, verjetno kmalu po zdrsu kamionov.

 

Epilog: vožnja LJ-MB je trajala 6 ur in 40 minut.

 

Po tem, ko smo obtičali v zastoju, so prvi policisti prišli po cca. 2 urah, vojska po 3h 15 min in vlačilec za kamione po cca. 4 urah.

  • Začuden 2
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Sej jih voz :D

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

LOL.

 

Bil sem z Mazdo ... Je bil pa v istem zastoju znanec s Teslo Y Performance. In ni na večerji nič pojamral glede mraza ali baterije. Itak ima toplotno črpalko, torej pri stanju v koloni porablja 1 kWh, kar je manjši strošek od dizlov in bencinarjev. Pa še kWh v bateriji ima tak EV več kot ima povprečen osebni avtomobil velik rezervoar za gorivo, torej bi ob predpostavki, da so vsi šli na pot s polnim "tankom", tisti v EV pozneje začeli zmrzovati. In ja, vozniki EV gremo/gredo na daljše poti vedno s polno baterijo.

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.