Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Niti slu?ajn ni blo u tem smislu napisano - hotu sm re?t, da se nam ne pi?e ni? dobrga (beri ugodne vo?nje)! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni ni?. :harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

v italiji zelenc 1.3, a plin 0,65..... :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kje se da najceneje na plin predelat? jaz mam dost tega sranja :(

 

Sama predelava je pocen - sistema pa kukr da?, js pod 1k? neb gledal, skupaj z monta?o.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Svoje cajte se je v Nov Sad hodil, tko da ?e odpade al ne, se bo? pa? sam odlo?u, ve? pa naj ti pove uporabnik Sishi, ki se z zadevo fura ?e leto in pol in kokr vem stvar ?PILA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

thanks. pol tista "ze 400e v bosno po plinski sistem" odpade... :D

 

1,2 k? dobi? na?eloma kar ho?e?, uradno z VSEMI papirji in homologacijo, ti samo pelje? in pride? iskat nobenega skakanja levo - desno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

Napisano

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

No ja kukr kdo. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Primo? - na?a 323FBA kokr smo ugotovli (ti osebno), celo bolj sko?i na LPG kot benz! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

cca 400 ? stane tudi pri nas, sistem na podlak in 1 ?obo - venturi

 

pri sekven?nih sistemih je pa tako; od - do nekje pla?a? znamko, nekje provizijo, nekje pa recimo temu kvaliteto. No pa ?e nekje preve? delo.....

 

druga?e pa noben avtoplin sistem ni tako prfekten kot je bencinski, vendar se je potrebnu tudi kak?nemo konji?u pri 40% ? odre?t....

 

lp

 

Men se ne pozna :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

 

Js ugotavljam da ga japonski in?inirji preve? pijejo pol pa take lovske streljajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

lepo sli?at, mogo?e pa res :jupiii:

 

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz nimam 'doma' imam Tartarini :whatever: in pospe?ki do 100 ka?ejo z Dyno SW popolnoma enako krivuljo....

 

Res pa da spet gre za druga?en sistem za direct injection.....ti ?e ve? :)

 

Ja seveda ti ka?ejo enako, ko pa se ti nad 3.000 obratov preklop iz plina na bencin :harhar:

 

Moja xxxhitrost je vi?ja za 4km/h na lpg, ista relacija mogo?e temp +-2 stopinji druga?e.

Bom pa v kratkem naredu test B vs LPG isti avto ista ?pura 402m.

 

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

33112_1.png

Napisano

A sem lohk zraven ko bo? to testiral :ouje: . Po moje bi to najla?je primerjali na kakem dyno merjenju, kjer bo ?ist to?no pokazalo kolk KM in kolk navora je z enim in z drugim gorivom.

 

To?no to. :bravo:
Napisano

?e pa test naredim na isti relaciji z 2ma testerjema isto?asno(G-Tech in pa DH priklopljen na obd) ni ok, samo da se vidi razlika, ker edino to me zanima ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Gtec je kar kul zadeva saj meri kar natan?no in lahko pomoje razlikuje ?e bo avto enkrat bolje pospe?eval kot drugi?. Ampak pomoje je najbolj realno vseeno na dynotu. Seveda je to le moje mnenje, stestirajte pa kakor ho?ete. :blush:

Napisano

potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....

 

Jaz imam 'doma' varianto za 410? (vakumsko) pa mi na LPG gre manj pa ve? ?re <_< je pa cca 40% ceneje kot, ?e bi se vozil na benz :harhar:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ne ni dovolj dobro, ker ne more? ugotovit kolk se spremeni mo? in navor pri posameznih obratih. To lahko nardi? sam na dynotu, ?e seveda ho?emo biti ekzaktni. Kot osnova, da vidimo a gre za razliko pa verjetno je dovolj dobro :ne vem:

 

Boss ni vse tako ?rno-belo.

 

Te podatke lahko vidi?, ko podatke prenese? na pc ti lepo nari?e grafe tako kot na dynotu( z obrati, konji,navorom, prestavo, hitrostjo,G silo,...) tako da tukaj NI kake bajne razlike.

Je pa res kolikor si natan?en pri vnosu zahtevanih podatkov(?elna povr?ina avta, te?a sta najpomembnej?i) toliko je to?na meritev. Glede na to da bom za drugo meritev pritisnil samo gumb na LPG--ju, tudi ?e falim z podatki bo razlika ?e vedno enaka v +- 1-2%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok zmenen... ?e ti tko pravi?, da se da pol se da... :blush:

33112_1.png

Napisano

Ne da tako pravim to je to. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.