Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Oglas sestavit ne more skodvat, obenem je pa 'podarit' vsekakor ne mislim, ker prostora imam na pretek :)

 

Seveda ne :) Sej kul, mora? probat...morda bom tudi jaz za svojo spesnil, pa lahko mazdam vrednost dvigneva :P

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ena pa jamra, da upa da bo kdo skidal.... :)

?e dobro da sta na forumu :):)

 

Ja, upanje se ji je uresni?ilo... Na koncu sem spet kidal jaz...

 

Ker je najmlaj?i dobil vnetje u?es, je petko opremila z verigami, nalo?ila malega in pri?la v Gorico. Nato pri?la pred bolnico, zapeljala BTjko ven, na parkirni prostor postavila petko in se odpeljala nazaj v hribe. Na BTjko ji nazaj grede ni bilo potrebno montirat verige, jaz pa sem jih na pol vzpona med ?epovanom in Lokovcem. Kljub verigam smo zadnjih 200 metrov petko vlekli z BTjko. Ker je bilo popoldne lepo son?no in je sonce ?galo na polno, sem kidal sneg vse do son?nega zahoda... No, samo po stopnicah in tik pred gara?o, kjer ne morem s plugom. Ostalo je oddelala BTjka. Ki pa ji pri takem delu mo?no manjka blokada diferencialov...

 

Sicer pa je za jutri napovedano lepo vreme.

 

In ravno zato sem BTjki danes nekaj naredil:

 

V keson sem ji nalo?il ?tiri pare smu?i. Za jutri sem napisal starej?ima dvema opravi?ilo za ?olo, jaz imam dopust in gremo izkoristit dan. Ra?unam, da med tednom ne bo take gu?ve kot bo ?ez vikend...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a to pomeni, da si bil pirjen :P

To pomen, da se niti mal ne sekiram in sem zadovoljn z dosezkom, ker nisem ozenjen z njo, pa s kako drugo tudi ne, eto :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nalil ji 10l bencina in to naj bi predvidoma zado??alo za vsaj 1 mesec, pa opazil, da ima 5.prestava pri 180kmh 5.200 motornih obratov.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobila je letne pnevmatike in plati??a, obenem pa tudi svoj oglas na avto.net, kjer se nahaja kot edina predstavnica mazda?ke podvrste.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je par deci proti 500-600? za 18 feltne in gume? Tega jaz nikoli ne bom razumel....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdurina je rahlo odpo?ila in nardila dans le 80 km ter je na sankanje peljala znamenita Clio - Katrca.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.