Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je SpEkTr napisal:

6ka zadnji fl, je imela izdatno izolacijo, je bilo tudi v oglasih Oz prospektih. Tako da me ne čudi, da je tam tam s Cx30. 

Torej to v bistvu pomeni, da je res  @Alex-ova  6tka pre FL dosti glasnejša od cx30 👍

Napisano
pred 12 urami je Carot napisal:

Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.

CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)

6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)

Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...

Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.

Lp 

 

Zanimiv test, kar pokaže da sta M6 in CX30 enako tiha oz.glasna :)

Povprečje  na M6 ti je verjetno malo dvignilo ker si imel tudi max glasnost višjo (vožnja preko dilatacije), kar je pričakovano zaradi nižjeprofilnih gum na M6 in trše nastavljeno vzmetenje, s tem se pač jame na cesti povzročijo večji hrup.

Sem za foro šel malo brskat avtomagazinove teste M6 in pri njihovem testiranju ni bilo neke razlike v decibelih med prefacelift in facelift M6.

Npr.

zadnji FL Limuzina M6 CD184 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   58dB

FL Karavan M6 CD150 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   59dB

pred FL Limuzina CD150 -Trušč pri 90km/h v 6. prestavi   58dB

 

Tukaj imaš pa še njihove meritve hrupa  pred FL Limuzina CD150 v različnih prestavah in hitrostih:

Trušč pri 50km/h v 3. prestavi 60dB

Trušč pri 50km/h v 4. prestavi 58dB

Trušč pri 50km/h v 5 prestavi 56dB

Trušč pri 50km/h v 6. prestavi 55dB

Trušč pri 90km/h v 4. prestavi 60dB

Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 59dB

Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB

Trušč pri 130km/h v 4. prestavi 63dB

Trušč pri 130km/h v 5. prestavi 62dB

Trušč pri 130km/h v 6. prestavi 60dB

Trušč v prostem teku: 39dB

 

Bi pa bilo dobro izbrskat kake uradne Mazdine podatke o hrupu, za primerjavo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.

Napisano
pred 11 minutami je Carot napisal:

Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.

 

Se strinjam tvoja primerjava je ok, ker si vozil po isti cesti, isti voznik, isti telefon.

Daj če se ti bo dalo poskusi naredit še take meritve z različnimi prestavami (recimo 4.,5,.6.) in hitrostmi (kot je naredil avtomagazin).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bemtiš, ja, dobro, da si me spomnil. Naša petka ima tudi še originalne diske zadaj. Bo treba malo preverit, v kakšnem stanju so.

Napisano
dne 23. 7. 2022 ob 13:56 je Bini napisal:

Opral sem jo in natankal, da bo pripravljena za natovarjenje za jutrišnji odhod na aktivni dopost na gorenjsko, severno Primorsko in šlo.obalo.....😉

Vsak dan se bo dogajalo.... :jupiii:

IMG_20220723_100759.jpg

IMG_20220723_132329.jpg

 

V Mazdo 3 HB prejšnji model gresta 2 cela :)

 

image.png

Napisano

Uradne meritve na testu pri 130 km/h:

Mazda 6 - 2015-2018 68,7 dB

Mazda 6 - 2018- 67,7 dB

Mazda CX 30 - 66,9 dB

 

image.png

image.png

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 25 minutami je Carot napisal:

Uradne meritve na testu pri 130 km/h:

Mazda 6 - 2015-2018 68,7 dB

Mazda 6 - 2018- 67,7 dB

Mazda CX 30 - 66,9 dB

 

image.png

image.png

image.png

Pri 150kmh pa verjetno kontra, ker je CX-30 višja od 6ke :D 

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

 

V Mazdo 3 HB prejšnji model gresta 2 cela :)

 

image.png

To imaš 26". 

28"ti ne grejo, brez da prednja kolesa snameš ampak grejo to je važno.... 👍

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

To imaš 26". 

28"ti ne grejo, brez da prednja kolesa snameš ampak grejo to je važno.... 👍

Spodnji je bil 26", zgornji 28", ... verjetno je odvisno tudi od velikosti okvirja. :)

Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Spodnji je bil 26", zgornji 28", ... verjetno je odvisno tudi od velikosti okvirja. :)

js svojga 29'' brez da bi kolo odšraufu vrjetno ne spravim not, pa če se na glavo postavm

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Spodnji je bil 26", zgornji 28", ... verjetno je odvisno tudi od velikosti okvirja. :)

Verjetno ja.... 🤔V 3ko z 4mi vrati, ki je daljša za 20 cm nisem spravil, če nisem dal dol prednjega kolesa a to vzame minutko.... 👍

V cx30 pa ista kolesa jedva spravim notri, ker je krajši od 3ke lim. 🥴😟

Napisano

Po eno tedenski vožnji po prašni,blatni in slani cesti si je zaslužila eno eko pranje.....:prstgor:

IMG_20220730_210739~3.jpg

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Po eno tedenski vožnji po prašni,blatni in slani cesti si je zaslužila eno eko pranje.....:prstgor:

IMG_20220730_210739~3.jpg

so nice & shiny . si jo hiter pospravu da se ne umaže :) 

Napisano
dne 29. 7. 2022 ob 20:06 je Jaka32 napisal:

Naredil nic, vas pa sprasujem, ce bi mogoce moral? 

Opazil sem namrec na zadnjih sipah tole "odstopanje" ki je tovarnisko, ali pa je dejansko odstopanje?

IMG_20220729_200442.jpg

IMG_20220801_191821.jpg

Napisano

Hmh, samo ta guma zgleda prav šlampasto, vse neki na pol zvito (premium?). 

Ma moji stari 2.gen M6, zgleda ta guma lepo ravno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pravkar je Aless napisal:

Hmh, samo ta guma zgleda prav šlampasto, vse neki na pol zvito (premium?). 

Ma moji stari 2.gen M6, zgleda ta guma lepo ravno. 

Ta je izgleda namenoma taka, samo na Mazdi 3 in na levih zadnjih vratih ???

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na obeh zadnjih šipah to.

@Jaka32, imaš vsaj simetrijo. :) Pri naši je na desni naravnost. Mazda kakovost kdaj kar preseneča. 🙄

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.