Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Zvrhal tank, popil kaffé in sedaj še oprat, zglancal pa je pripravljena za eno bolj dolgo vožnjo..... 😊👍

IMG_20220910_102034.jpg

srečno do Korčule in nazaj ;) 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Zvrhal tank, popil kaffé in sedaj še oprat, zglancal pa je pripravljena za eno bolj dolgo vožnjo..... 😊👍

IMG_20220910_102034.jpg

Korčula?😉👍...nekaj km bo....

Napisano

Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.

 

Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.

 

V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.

 

Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.

 

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Enako se mi je zgodilo že večkrat (tudi pri Hondi). Če se ne motim, je začel "spravljeni" čez nekaj časa delat, se je zbudil iz spanja. Kot da bi bili notri kondenzatorji, ki se nafilajo po nekajkratnem pritisku na gumb.  😀

 

Saj kakšen voltmeter je doma, da za vsa slučaj pomeriš napetost baterije?

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kolikor sem jaz bral je poraba ista ne glede na to ali je v uporabi v avtu ali ne. Namreč enako oddaja signal tudi v predalu.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 minutami je mazdaman napisal:

Kolikor sem jaz bral je poraba ista ne glede na to ali je v uporabi v avtu ali ne. Namreč enako oddaja signal tudi v predalu.

Jao, potem sevajo  😮

Napisano

To mi je jasno, da tud spravljeni porablja energijo, ampak vseeno je tist operativni dal več skozi pa je že deloval normalno le na armaturki je začelo javljat low battery. Spravljeni je bil pa čist mrtev pa sem iz for probaval ga zbudit. OK, po menjavi obeh baterij spet delata oba. Tole je mogoče dobr vedet za tiste, ki recimo pozabijo na ključ v predalu pol ga pa na vrat na nos rabijo takoj.

Pravkar je Janez007 napisal:

Jao, potem sevajo  😮

 

Ojoj, a zato mi desna moda sveti v temi? 😝

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Jaz menjam vsako leto na obeh baterijo ko delam servis in pa sam kljuc tako da je eno leto eden v uporabi drugo leto pa drugi, pol pa spet menjam.

Napisano

Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.

 

The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh. On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.

Napisano

Tisti kljuc, ki ga ne uporabljas, lahko das v nekaksen "sleep mode" ...

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz mam še tastar ključ, kjer pa mislim, da se ne da to narest. Vsaj videa nisem našel nobenega.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.

 

The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh. On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.

Jaz dam vedno not to baterijo. Vsekakor zdrži dlje. 

 

 

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.

 

Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.

 

V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.

 

Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.

 

 

Ravno pred tednom dni zamenjal baterijo v rezervnem ključu, ki ga nikoli nisem uporabljal. Imam pa enak avto kot ti in isti letnik. 

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Jaz mam še tastar ključ, kjer pa mislim, da se ne da to narest. Vsaj videa nisem našel nobenega.

nimaš dovolj premijskega vozila :)🤣 (p.s. joke)

Napisano

Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela :) je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.

Napisano
pred 8 minutami je SeekK napisal:

Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela :) je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

nimaš dovolj premijskega vozila :)🤣 (p.s. joke)

 

Ti tud ne pa...:hudicek: Na tem forumu ima premijca le ena oseba in to ni eden od naju - se je pač treba sprijaznit. 😂

  • Všeč 1
  • Haha 5

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).

 

Da bi pred kupcem naredil vtis :D, sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. :vskalo: Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔 😂

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Tale dolgi ključ me spomni na 626, kjer se je z odklepanjem lomil postopoma. Smo jih morali menjat redno.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).

 

Da bi pred kupcem naredil vtis :D, sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. :vskalo: Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔 😂

 

image.png

 

to je bilo še na old school hondah, enako sem imel jaz na Preludki....tega sedaj ni več (naj bi bil to neke vrste varnostni ključ, če bi vse izgubil, si potem na podlagi tega rdečega naredil kopijo). In v osnovi bi moral imeti 2 črna in tega rdečega :)👍

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.