Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Agerg napisal:

Torej 100€ peskanje in 68€ prašno barvanje. Kar pomeni 25€ po komadu za peskanje in 17€ po komadu za prašno barvanje. So pa 19" col, ja. Plus davek, če ni na keš ali pa firma. Pa demontaža in montaža potem pri vulkanizerju, to pa sami veste kakšne so cene. Pa nekaj logistike sem in tja.

 

Peskati sem dal v Preboldu, firma LM projekti. Kar imam za peskati nosim tja. Barval mi je pa Štorman v Žalcu, ki ima že nekaj preizkušene prakse s felgami. Peskanje so malo mučkali, pobarvano je bilo pa še isti dan. Pa celo prirobnice, ki nasedajo pri vijačenju na avto, zaščitijo in jih ne pobarvajo. Jim nisem nič rekel, pa so sami tako uredili. Pohvalno.

Meni se zdi top cena😃👍

Napisano
dne 27. 5. 2025 ob 17:02 je Tilen5 napisal:

Pobral stvari ven in jo pripravil na spust v Sočo.

 

Daleč jo boš peljal. A ti ni bližje reka Vipava? Ali pa Hubelj?

 

Sem ti ponujal, da jo brezplačno odpeljem in te odrešim težav, pa nisi hotel nič slišat na tisto uho...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 31 minutami je Slivka napisal:

 

Daleč jo boš peljal. A ti ni bližje reka Vipava? Ali pa Hubelj?

 

Sem ti ponujal, da jo brezplačno odpeljem in te odrešim težav, pa nisi hotel nič slišat na tisto uho...

Takrat se še ni vedlo za počeno glavo motorja.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je godlike napisal:

Meni niso in je potem prvo leto felne niso hotle dol iz avta.

 

To je en problem. Drugi je pa, da se barva posede s časom in potem je večja možnost, da vijaki spustijo. Sem videl v realnosti takšne probleme, sicer na bolj težkih strojih, ampak vseeno.

Najboljše tu je očiščena peskana površina.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

😳

 

Ja kaj si pa počel z njo?

Kaj sm počel? Zgleda jo sam mal postran pogledam al pa kaj napačno rečem, ko se not vsedem pa je že 15stvari narobe...na neki me spominja,..ne morem točno določiti na kaj

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Kaj sm počel? Zgleda jo sam mal postran pogledam al pa kaj napačno rečem, ko se not vsedem pa je že 15stvari narobe...na neki me spominja,..ne morem točno določiti na kaj

Samo vzvratna ogledala pa še vedno lepo zapira ne?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 22 minutami je x-layer napisal:

Samo vzvratna ogledala pa še vedno lepo zapira ne?

Ne moreš vrjet, edina stvar, ki se ni nikoli pokvarila in še vedno dela! Pa poklapljam vedno že 9 let.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 10 urami je Agerg napisal:

 

To je en problem. Drugi je pa, da se barva posede s časom in potem je večja možnost, da vijaki spustijo. Sem videl v realnosti takšne probleme, sicer na bolj težkih strojih, ampak vseeno.

Najboljše tu je očiščena peskana površina.

To je kar orng problem. Na splošno bi vulkanizerji morali zategovati na predpisan navor,in po nekaj kilometrih...ne vem...recimo od oka 20-50km spet zategniti.

Jaz zmeraj ko menjam zategujem na predpisani navor...se zapeljem na cesto v moji bližini...Zalog-Laze-Zalog, (cca.15-20km🤔)...zelo ovinkasta cesta,in na določenih odsekih ga lahko pikaš tudi 100na uro čez ovinke...gas/bremza/levo/desno čez ovinke...res na "ostro"...

In doma spet zategnem. Se zgodi,da se tako "vsede",da lahko obrneš tudi  do 1/4 obrata😲.

Večinoma je veliko manj...recimo 1/10-1/8 obrata...a se zgodi tudi več.

To je en od razlogov,za kaj vulkanizerji večinoma zategujejo na višji navor od predpisanega...ker pač nihce ne pride nazaj na dotegovanje,in gredo "na ziher"...samo-bolj je umazano,zarustano,barva itd...slabše je...

Pač "takle imamo"....

Ajd-za druge me "boli pimpek"...k že pri sinu vidim,da se mu ne da...je samo premontiral,zategnil in "saj bo ok".....pa sem lih zadnjič,k je po dveh tednih prišel spet domov...in sem mu dal moment-ključ,da zategne....in je seveda debeeeelo gledal.

To je najboljša "šola"!!!

Napisano

Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.

Napisano

Zelo pomembno je kako začneš zategovat, sicer to že verjetno vsi veste ampak mogoče še komu pride prav. Zateguješ jih križno v cca treh krogih do končne zategnjenosti, da se feltna lepo vleže in je do jeseni bp, 1000x in več preizkušeno.... 👍😉

Napisano (urejeno)

@Bini če si pa ti že 1000x to naredu, pol si pa vulkanizer :D Šalo na stran, js delam na 130 Nm plošno na Mazdi in Nissanu, ne peljem se 10 km ampak samo par 10 m toliko da se zasuče vse pa še enkrat.

 

No pa še k dotični temi, peljal sem jo zamenjati ogledalo. Po enem mesecu in pol se je rešil škodni primer, neverjetno. Konec leta najbrž kasko skinem, preplačaš 1k+ € na let in potem, ko imaš škodni primer (kjer kaska niti ne uveljavljaš, ker ni tvoja krivda) ti že skoraj letno zavarovanje prej poteče preden oni to rešijo, da se ne pogovarjamo o cenitvi, kjer trobiš cenilcu, da pol ogledala ni pa da ima kamero, mrtvi kot in na koncu ugotoviš, da na zapisniku ni niti novega pokrova ogledala, kljub temu da je počen. Kamere seveda ni nihče dopisal, še sreča, da je stara ostala cela >_> U glavnem razočaranje, res.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Tako se reče 1000x.....😊 Delam pa to več kot 30 let na dveh avtih 2x letno in do sedaj vedno vse bp🤗😉

Katera zavarovalnica.... 🤔

Napisano

Si predstavljam, da nima veze katera zavarovalnica, po mojem bi povsod bil isti šmorn, kar se tiče trajanja, ker druga stran ni prišla na zavarovalnico prijavit škodnega primera kljub pozivom zavarovalnice (tuji državljan brez znanja slovenščine), pošlejo 3 pozive (tedensko baje) in čakajo ... in če po tretjem ni odziva se postopek spelje z podanimi dokazili. To vse skupaj traja mesec dni, potem še dodatna cenitev zarad šlamparije in si na mescu dni in pol, s staro kamero xD Si sploh ne upam preverit, če gretje ogledala dela ... :D

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Ja žal, če si mel bliznje srečanje s tujcem je to jeba. Če maš kasko poravnaš iz njega pa pol zavarovalnica dela tako kot imajo predpisano. Če pa kaska nimaš... ja pol pa dva meseca je kr normalno al pa da sam popravljaš.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Če maš kasko poravnaš iz njega pa pol zavarovalnica dela tako kot imajo predpisano.

Hja. Pa fašeš odbitno, ker jo imamo skoraj vsi.

Napisano

Ampak v drugo smer pa to ne gre. Mislim, ko moraš pa ti zavarovalnici plačat premijo, je treba pa takoj, se ne čaka dva meseca...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Lahko na obroke, če želiš. Mene vedno vprašajo. Zaenkrat plačam vse takoj, je pa opcija, ki jo lahko koristim v prihodnosti, če gre kdaj bolj na tesno par mesecev.

Napisano

Odvisno od pogojev, ki so napisani na pogodbi-računu. Pri meni je dostikrat, da velja polica od danes, plačati pa moram v roku nekaj dni.

Napisano

Zamenjani zadnji diski +ploščice, Textar, olje motul 5-30 x clran +vsi filtri. Sproti preverjen še kolektor, ki je kot nov, nič zabit. 

Cena 350€ z delom. Fer cena. 

Textar imajo zaščito proti rjavenju. 

1000008646-01.jpeg

  • Všeč 8
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

A nimajo vsi diski v današnjem času zaščite proti rjavenju, po mojem da vse ki sem jih gledal so meli.

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 7 urami je 50keda napisal:

A nimajo vsi diski v današnjem času zaščite proti rjavenju, po mojem da vse ki sem jih gledal so meli.

Tako je. Cez par let bo isto, kot da je nima.

Napisano
pred 5 minutami je Scr3am napisal:

Tako je. Cez par let bo isto, kot da je nima.

Ne bo. Spredaj imam sedaj že četrto leto in ni sledi o rji. Medtem, ko so bili na moji in od gelipterja že takoj drugo leto ritni (Ate prvovgradni). Že na daleč se jim vidi, da nimajo nobene zaščite. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Zamenjani zadnji diski +ploščice, Textar, olje motul 5-30 x clran +vsi filtri. Sproti preverjen še kolektor, ki je kot nov, nič zabit. 

Cena 350€ z delom. Fer cena. 

Textar imajo zaščito proti rjavenju. 

1000008646-01.jpeg

Dober ta naš mehanik 😉👍👍👍

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Hja. Pa fašeš odbitno, ker jo imamo skoraj vsi.

 Vse ti povrnejo, ko končajo postopek in če nisi kriv gre iz njegove police. Ta kasko je le premostitev, da lahko takoj popravljaš. Sem mel tak primer in sem lahko takoj popravljal, če ne bi pa čakal, ker se je povzročiteljeva zavarovalnica nekaj kurčila in delala ekspertizo, ker ni verjela uradnemu policijskemu zapisniku.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.