Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 13 urami je Boss napisal:

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

 

Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.

 

PHYSICS.STACKEXCHANGE.COM

Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...

 

In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa. :) 

 

 

ROAD.CC

You just pump them up as hard as you can right? It's not quite that simple

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Posluša Goloba,da je potrebno varčevanje na vseh področjih....😁😉

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Alex napisal:

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

V paralelnem vesolju, kjer je trenutno Janša na oblasti in je dal enako navodilo, je tamkajšni Alex hudo jezen na izjavo tukajšnjega Alexa in ga je zmerjal z antivarčnežem. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Bini napisal:

Dobro očuvane gume 👍 Ampak mislim,da se  @Boss bolj po polžje vozi in še to samo "naravnost"...:hudicek:

 

Tud jaz mislim, da je tako in bom še nadgradil misel, da ima po moje avto celo na klocnih in da vrti kolesa v zraku ter nabira kilometre, tukaj se pa hvali, kako zna delati z gumami. Je lump tale Boss in prefrigan za povrh. 🤪

pred 16 urami je FuManchu napisal:

Te gume niso videle hitrih ovinkov. 

Seveda ne, ker ovinki sploh niso hitri in tam stojijo na mir za čist brezveze.😉

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Itak. Pri hitri vožnji pobere robove. 

Zato pa ima Boss tako majhno porabo, ko se vozi kot DeSUS. 😉

 

Ok, bom tokrat malo bolj resno odgovoril. Nekaj je res, v ovinke se res ne zaletavam kot kozliček, gume ne škripljejo pri vožnji skozi, ker takrat, ko že škripljejo nisi več hiter, saj si že čez optimalno najhitrejšo linijo. Tudi v motošportu imamo enako hitre voznike a eni uničijo gume nenormalno drugi pa ne. recimo Nascar je en tak tipičen primer al pa Indycar, kjer obvladovanje vožnje in hranjenje gum dostikrat odločajo kdo zmaga.

 

Mi je pa zanimivo, ker imam sodelavca, ki je resnično hiter voznik in to v kapelci od S-maxa pa sva zadnjič gledala gume na njegovem avtu in ni nikjer pobranih robov, še več, tako enakomerne porabe redko vidiš, ampak model pumpa na 3.0 😜

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih
    • In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉
    • Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
    • No, takole je - po 18 dneh sem končno dobil papirje, da lahko menjam sprednji odbijač in masko. Zaznamek je tudi na "poglej pokrov motorja", ker je očitno masko malce nabilo na pokrov in je nad eno lučjo malce manj prostora kot na drugi strani. Me zanima če bo kdo kaj popravil to, ali bodo spet palamudili in se delali norca kot Carglass s kitajskim steklom takrat.   Odbijač sem nekako potisnil nazaj na te čepe, tako da ne štrli več ven in ni videti da bi kaj bilo poškodovano. Vozil sem se pa seveda brez tablice 18 dni, pa še se bom kak dan, preden ličar naroči dele. Nosilec tablice, Mazda znakec, srebrn "lip" verjetno tudi dobim zraven, kajne? Ker na cenilnem listku imam označeno samo odbijač, maska in preveri pokrov motorja. Tudi en senzor mi je razbilo spodaj pri tablici, ne vem kateri je. Ampak v avtu ni nobene lučke.   Ubistvu sedaj ko gledam, niti ni tako hudo za videt. Z 90 km/h direktno v sredino avta...          Odbitne imam 1%, torej plačati bom moral 203,9 €.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.