Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 13 urami je Boss napisal:

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

 

Tale izračun-zaključki so tudi zanimivi ... pritisk je potrebno prilagajati naloženosti avta.

 

PHYSICS.STACKEXCHANGE.COM

Does tire pressure measured by a meter on tire gauge change with load? (I am not interested in pressure produced by car tires onto the road). Car spec usually says "inflate to 220kPa normal load, ...

 

In tole, kako teža vpliva na pritisk v gumah kolesa kolesa. :) 

 

 

ROAD.CC

You just pump them up as hard as you can right? It's not quite that simple

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Posluša Goloba,da je potrebno varčevanje na vseh področjih....😁😉

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Alex napisal:

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

V paralelnem vesolju, kjer je trenutno Janša na oblasti in je dal enako navodilo, je tamkajšni Alex hudo jezen na izjavo tukajšnjega Alexa in ga je zmerjal z antivarčnežem. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Bini napisal:

Dobro očuvane gume 👍 Ampak mislim,da se  @Boss bolj po polžje vozi in še to samo "naravnost"...:hudicek:

 

Tud jaz mislim, da je tako in bom še nadgradil misel, da ima po moje avto celo na klocnih in da vrti kolesa v zraku ter nabira kilometre, tukaj se pa hvali, kako zna delati z gumami. Je lump tale Boss in prefrigan za povrh. 🤪

pred 16 urami je FuManchu napisal:

Te gume niso videle hitrih ovinkov. 

Seveda ne, ker ovinki sploh niso hitri in tam stojijo na mir za čist brezveze.😉

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Itak. Pri hitri vožnji pobere robove. 

Zato pa ima Boss tako majhno porabo, ko se vozi kot DeSUS. 😉

 

Ok, bom tokrat malo bolj resno odgovoril. Nekaj je res, v ovinke se res ne zaletavam kot kozliček, gume ne škripljejo pri vožnji skozi, ker takrat, ko že škripljejo nisi več hiter, saj si že čez optimalno najhitrejšo linijo. Tudi v motošportu imamo enako hitre voznike a eni uničijo gume nenormalno drugi pa ne. recimo Nascar je en tak tipičen primer al pa Indycar, kjer obvladovanje vožnje in hranjenje gum dostikrat odločajo kdo zmaga.

 

Mi je pa zanimivo, ker imam sodelavca, ki je resnično hiter voznik in to v kapelci od S-maxa pa sva zadnjič gledala gume na njegovem avtu in ni nikjer pobranih robov, še več, tako enakomerne porabe redko vidiš, ampak model pumpa na 3.0 😜

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉
    • Upam da je šla pol v golaž...njamsi
    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.