Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.

Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga. 

Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice). 

Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko. 

  • Všeč 14
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je scania napisal:

Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.

Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga. 

Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice). 

Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko. 

torej pod črto..... -> bencinar (pogojeno dizel) je zakon.....ampak EU tega ne omogoča več za vse znamke, tako da....bomo slej ko prej prisiljeni v te kvazi eko hibride oz. kakorkoli se jih že imenuje....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

torej pod črto..... -> bencinar (pogojeno dizel) je zakon.....ampak EU tega ne omogoča več za vse znamke, tako da....bomo slej ko prej prisiljeni v te kvazi eko hibride oz. kakorkoli se jih že imenuje....

Jaz podpiram zadevo do priključnega hibrida, čistega štroma definitivno ne. Še vedno pa imam upanje na klasiko s sintetičnimi gorivi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.

Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga. 

Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice). 

Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko. 

Kot razumem, bi morale tudi naše mazde imeti regeneracije vsakih 400+kilometrov 🤔 Ampak takega na forumu ni. Se pravi, da ima skoraj vsaka mazda nek problem z izgorevanjem ali kako? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Alex napisal:

Kot razumem, bi morale tudi naše mazde imeti regeneracije vsakih 400+kilometrov 🤔 Ampak takega na forumu ni. Se pravi, da ima skoraj vsaka mazda nek problem z izgorevanjem ali kako? 🤔

Na koliko pa imate v povprecju regeneracijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je scania napisal:

Te regeneracije pri mazdi so zelooo čudne. Ajde 350 ok, tam pod 200 pa ziher ni normalno, ni čudno da je poraba visoka pa gorivo v olju.

Ampak, tudi uradno naj bi imeli skayactiv dizel motorji narejeno tako, da je regen. nekje na vsakih 250 km, kar bi bilo po njihovem popolnoma normalno. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 21. 4. 2023 ob 20:39 je godlike napisal:

Končno dočakal termin menjave sklopke.

 

Ne samo, da je takrat bila diagnoza peresa imajo zrak, tudi druklager je bil kar glasen, ko ga je zavrtel v roki.

Aja, še ena zanimivost.

 

Na škatli je pisalo Mazda Xedos in sem raziskoval. Ta model sklopke je šel v Xedos, 323, in na koncu še v 1.5 M2 (DE). Druge M2 (DE), so imele tako ali tako Ford mašine.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je scania napisal:

Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.

Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga. 

Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice). 

Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko. 

MX-30 ima tudi na 180kkm predvideno menjavo baterije kolikor sem slišal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je NevLado napisal:

MX-30 ima tudi na 180kkm predvideno menjavo baterije kolikor sem slišal

Pri mercedesu ni omejeno s kilometri ampak s števili vklopov avtomobila. Tako kot je imel mercedes w211 sbc električne zavore, ki je štel število pritiskov na zavoro.

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Boss napisal:

Se pravi, če plačaš ti pa spet odklenejo baterijo in bremze? :nevem:

 

Če ne plačaš pa izklop avta pa se jebi pol.

Pri sbc je tako da moraš enoto menjat, to je varnostno ker ko se krtačke na elektromotrju obrabijo več ne delujejo zavore. Pri električnem avtu pa je bilo omenjeno, da sledi menjava baterije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sej, to je to. Pri bateriji torej, ko si pri kilometrih, ko si končno začel biti bolj ekološki od ICE in ko bi se že poznala razlika v stroških goriva moraš baterijo za 15k€ zamenjat. Cela zmaga je tole z elektrifiakcijo res.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

Sej sej, to je to. Pri bateriji torej, ko si pri kilometrih, ko si končno začel biti bolj ekološki od ICE in ko bi se že poznala razlika v stroških goriva moraš baterijo za 15k€ zamenjat. Cela zmaga je tole z elektrifiakcijo res.

15000€ si zelo omilil ceno. Drugace pa ja imas prav. Jaz vozim mazdo naprej in ce bo potrebno na njej naredit 5 generalk jih bom in ce bom za sintetucni liter dal 4€ pa bom. Na štrom negrem, zdaj ko sem pa na konferenci marsikaj slisal sem se toliko bolj preprican.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je scania napisal:

15000€ si zelo omilil ceno. Drugace pa ja imas prav. Jaz vozim mazdo naprej in ce bo potrebno na njej naredit 5 generalk jih bom in ce bom za sintetucni liter dal 4€ pa bom. Na štrom negrem, zdaj ko sem pa na konferenci marsikaj slisal sem se toliko bolj preprican.

 

Scania vidim, da se spoznaš na zadevo. Kakšno pa je tvoje mnenje o CX 60 PHEV. Zanima me izključno baterija, polnjenje, elektro motor.... Kakšen je strošek menjave npr. 17kw baterije? Kako je z elektromotorji, a so podvrženi popravilom? Kako pada kapaciteta baterije s polnjenjem? Sej sem prebral nekaj na internetu, pa me zanima še kakšno drugo mnenje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je ignacij napisal:

 

Scania vidim, da se spoznaš na zadevo. Kakšno pa je tvoje mnenje o CX 60 PHEV. Zanima me izključno baterija, polnjenje, elektro motor.... Kakšen je strošek menjave npr. 17kw baterije? Kako je z elektromotorji, a so podvrženi popravilom? Kako pada kapaciteta baterije s polnjenjem? Sej sem prebral nekaj na internetu, pa me zanima še kakšno drugo mnenje.

Ne poznam glih cx60. Na splošno gledano so težave v kakšnih senzorjih in posameznih celicah v bateriji. Na konferenci je bil zanimiv del ko je z Metrona predstavnik povedal da ni navodil za popravilo elektricnih avtov ampak se menjujejo celotne komponente, tako kot pri avtomatskem menjalniku ni celotni menjalnik v okvari ko se kaj zgodi ampak nek del v menjalniku. No pri elektricnih avtih je faza kjer se teh majhnih napak ne odkriva ampak se menjujeo komponente in to je dragooo. Vsec mi je bil izraz da so zdajsnji uporabniki poskusni zajcki, ker ta z Metrona je probal stopit v stik z bmw mercedes .... glede popravil in navodil in je bil odgovor zmerja nimajo servisnega suporta in tudi tovarna ne obnavlja. Glede cx60 odkrito moje mnenje prikljucni hibrid je plafon kaj bi kupil od elektrike pa se to res zadnje, prej bi kupil klasice  hybrid ki omogoca voznjo na strom max 3-5km. Zato ker je baterija manjsa in cenejsa, npr za novega yarisa je okoli 2000€. Glede znamk bi hybrida definitivno kupil toyoto, prikazano je bilo da je bilo glede na prodane toyote hybrid bilo do sedaj popravil 0,5% na hybridnem sistemu (podatek na konferenci). Mazdi zaenkrat se nebi zaupal glede phev, tako kot pri toyoti ne zaupam prevec novim motorjem, bi pa definitivno kupil ce bi bila mazdina oblika, mazdin g motor in toyotin hybridni sistem. 

Glede napak najvec napak se pojavlja na polnilnih sistemih (sploh pri hitrem polnjenju) sledi izolacija elektromotorja, vdor hladilne tekocine v elektromotor, vdor vode v baterijo, te napake so bile izpostavljene.

Aja pa se glede popravil elektromotorjev, omenjeno je bilo da jih uradno prakticno ni, ev clinica v Zagrebu poskusa kot ena izmed prvih v Eu s popravilo, ampak je rekel da so v povojih glede tega mogoce cez par let, za zdaj pa menjujejo, popravljajo samo baterije, polnilne postaje, bms battery management system.

Nwm kako ima cx60, ampak mercedes hybrid ima elektromotor v avtomatskem menjalniku tam ko je wandler. Tako npr ko laufa motor poganja elektromotor in posledicno ustvarja elektriko in polni baterijo. Ko vozi samo na strom prihaja elektrika iz baterije na elektromotor ki je namesto wandlerja in vrti vstopno gred v navaden tiptronic (oljna crpalka je elektricna) in deluje normalno le da gred poganja elwktromotor. Ko pa rabis moc delujeta oba. Mislim da ima cx60 tak princip, ne me drzat za besedo. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima zelo podoben zato je zanimivo, ker prestavlja tudi v samo EV načinu delovanja. Se pravi šalta tud zgolj na elektriko, kar nekako oddalji od uporabe elektromotorjev pri ostalih EV-jih, kjer prestav ni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

Ima zelo podoben zato je zanimivo, ker prestavlja tudi v samo EV načinu delovanja. Se pravi šalta tud zgolj na elektriko, kar nekako oddalji od uporabe elektromotorjev pri ostalih EV-jih, kjer prestav ni.

To je klasicen tiptronic, deluje enako kot tiptronic z bencinarjem ali dizlom. Razlika je samo ali vstopno gred v menjalnik poganja motor z notranjim izgorevanjem ali elektromotor. V menjalniku enako tece olje je crpalka (elektricna), zgradba znotraj je enaka. Obcutek je definitivno boljsi, ker vidis padc vrtljajev in "cutis" prestavo. Pri ecvt je pa vbistvu planetno gonilo, kjer je na "sonce" vezan motor generator 1 ki zazene motor z notranjim izgorevanjem in polni baterijo, na "planete" vezan motor generator 2 ki poganja kolesa in na "ring" vezan motor z notranjim izgorevanjem, pol pa so kombinacije. Vbistvu imas teoreticno gledano dve prestavi in to je to, mg2 se pa lahko vrti z 17000 vrtljaji, obcutka ni samo slisi se vrtljaje v nebo :-). 

Obcutek tiptronic definitivno boljsi, ampak glede moznosti okvar je pa ecvt v prednosti kar pa je tudi vse. Ceprav vemo da je tiptronic ob rednem vzdrzevanju zeloooo trpezen.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se primer vleke vozila. Na sliki se vidi, kako je v tem primeru ecvt planetni menjalnik povezan z mg1 (motorgenerator 1) mg2 in ice (motor z notranjim izgorevanjem). Vido se da ice miruje torej motor ne laufa, mg2 je povezan z ringom od planetnega gonila (oranzno) ki ga poganjajo kolesa med vleko. Zdaj v planetnem gonilu se prense vrtenje samo tako da ena komponenta stoji in v tem primeru je to ice ker je vgasnjen, za posledico pa ima vrtenje mg1 ki je povezano s soncem planetnega gonola ki se zaradi prestavnega razmerja vrti dosti hitteje v tem primeru s -7700 vrtljajo v kontr smer in s tem regenerira elektricno energijo in polni, kar poskodije baterino in bms. 

IMG_20230424_204315.jpg

Kar dosti vas ima ful interesa tukaj, bi vas kar imel pri pouku v razredu 😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem samo vedno sem pričakoval elektromotor za menjalnikom. Me res zanima kako to zgleda v EV načinu, ker če ne prilagaja pravilno prestavljanju se vožnja v EV načinu verjetno čuti, kot nehotno pospeševanje al pa zaviranje tud v primeru, ko je enakomerna hitrost.

 

Bo @Jest  povedal kako zgleda, recimo pri prestavljanju iz 2. v 3. pa pol v 4. Takrat bi se to moralo najbolj čutit, če se. Če pa je smooth like a butter pol so pa inženirji res naredili odlično delo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Boss napisal:

Ne vem samo vedno sem pričakoval elektromotor za menjalnikom. Me res zanima kako to zgleda v EV načinu, ker če ne prilagaja pravilno prestavljanju se vožnja v EV načinu verjetno čuti, kot nehotno pospeševanje al pa zaviranje tud v primeru, ko je enakomerna hitrost.

 

Bo @Jest  povedal kako zgleda, recimo pri prestavljanju iz 2. v 3. pa pol v 4. Takrat bi se to moralo najbolj čutit, če se. Če pa je smooth like a butter pol so pa inženirji res naredili odlično delo.

Za menjalnikom nima funkcije, pol je najbolje elektromotor v koli, nimas toliko izgub. Saj vrtljaje elektromotrja lahko korigiras s potenciometrom, torej lahko imas konstantne vrtljaje, menjalnik pa deluje enako, saj mu je vseeno kaj poganja glavno gred, informacije ki jih potrebuje kot so vrtlnaji koles, temperatura olja, naklon, pozicija pedala pa tako dobi s senzorjev.

Evo slika za lazje razumevanje. Ima enako wandler plus se elektromotor, in ko deluje ice poganja wndler, ko pa elektromotor pa direkt poganja vstopno gred. 

IMG_20230424_210124.jpg

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.