Jump to content

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Recommended Posts

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

  • Like 1

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar je TiEn napisal:

Jaz ga bom tudi pred zimo zamenjal, bom tokrat dal enega 80 oz 85ah, čeprav sem gledal cene so kar poskočile

14 dni nazaj menjal 95Ah ,redna cena 200€ 🙈, z rabatom preko kolega ki ima delavnico 123€. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je TiEn napisal:

Ne potrebujem 95ah za tega dizelčka sploh,.. pa še AGM oz EFB al karkol je že ni

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

  • Like 3

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eni pretiravajo pa dajejo neke močne baterije noter. Nič ni bolš samo dražji je.

 

Jaz imam že drugo toplo in sem zadovoljen zelo. Pa tud ugodno sem jo dobil. 

  • Like 2

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem pred dvemi meseci na BTjki menjal akumulator. BTjka je letnik 2009 in ta je bil še 'prva vgradnja'. Me je pa kar pošteno olupilo. Za BTjko se priporoča zagonski tok 900A... Zadeva ima pa spodobnih 25 kg...

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami je Jest napisal:

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

Prej bo crknil poleti kot pozimi. Tako so meni govorili in ekola, res je bilo sredi poletja. Naj ti izmerijo ob naslednjem servisu.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

  • Like 1
  • Haha 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami je Martin Cufer napisal:

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

Preveč žveplanega vina:D

  • Like 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Link to comment
Share on other sites

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

  • Like 6

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Alex napisal:

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

In za koliko časa je sedaj mir? 

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 43 minutami je SpEkTr napisal:

A to si jih zdej prvič menjal al kako? Koliko km imaš?

Ja, prvič. Imam pa 71000 km. 

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

In za koliko časa je sedaj mir? 

Kakih 60-70 Kkm. 🤔

Edited by Alex

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami je FuManchu napisal:

Te podložke in tesnila od injektorjev imam v mislih.

Ja, po moje  vsakih 70-80 tisoč. 

Mogoče tesnila niti ne, podložke pa vsekakor. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 34 minutami je Boss napisal:

Ne vem, jaz se s tem nisem obremenjeval, sem pa vprašal na servisu pa so mi takrat rekli, da je to bil problem v prvi generaciji Mazde 6 CD.

O, boš zamenjal boš. 😉Ali pa tudi ne. Kakor želiš. Verjetno ne veš natančno, čemu služijo in kaj se zgodi, če se izrabijo. 🤗

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pravkar je Slivka napisal:

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

Jaz to delam iz preventive, ne kurative. 😉 V bistvu, da mazdi ne bi bilo dolgčas, jo vsake toliko malo popedenam. Pa da imamo tukaj na forumu za pisati neumnosti. Da ne govorimo samo o generatorjih in lopatah. 😉

  • Haha 7

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.