Jump to content

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Recommended Posts

Najprej napišeš, da je sikalo, nato, da si jih menjal iz preventive. Bi se ti mogoče najprej zmenil sam s seboj, kaj je na stvari?

 

In če si jih menjal iz preventive, potem napiši, da je tvoja želja menjat te podložke na vsakih 70.000 km, ne pa da je to zapoved, da se mora. Ker jaz sem prevozil štirikrat toliko pa še ni bilo nujno, ampak iz preventive, ker so nekateri tu strašili s tem...

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami je SpEkTr napisal:

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.

 

Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.

 

Lahko so pa podložke.

Link to comment
Share on other sites

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Link to comment
Share on other sites

Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Podložke so bile poskus slabe šale v duhu trenutnega dogajanja :D

 

Kaj pa tista "zaščita" med motorjem in kabinskim delom

Naj žena na mestu stisne po gasu, pa lahko opazuješ, mogoče bolj natančno slišiš

Link to comment
Share on other sites

Bl težko med vožnjo. Tisto sem že gledal, itak se ne spomnim točno kako je s temi zračnimi filtri - to je pomoje majhna verjetnost daj e to. Lahko bi ga dal ven, in naredil 20m pa videl če je to to

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Prvič slišim to, pa servisiram kar nekaj avt.

Glih z robo od autodoc-a nisem imel nobenih težav. Razen mogoče če si naročil kšne čudne znamke filtrov.

Jaz sem imel težavo z diski. Ne kup nič več tam. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, a bi bilo možno da bi zračni filter notri opletal v airboxu - ker roba je iz autodoc-a :)

Če misliš da je filter, ga vzami ven in stisni na mestu po gasu. Boš hitro slišal kako in kaj. Saj je resonanca tudi v leru, ane?

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Zakaj nisem presenečen?

 

Nekaterih se pa res smola drži...

Ampak jaz vsaj lopate ne vihtim okoli za vsako stvar. Nekateri to počno za vsako malenkost. In teh malenkosti se čez dan kar nabere, a ne? 😉

  • Haha 4

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 😜

 

Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.

 

Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.

 

Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 

 

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

če se samo med vožnjo sliši poglej zaščito diskov če je zaščita kaj zvita al pa disk. lahk tud da je na premzah kaj. sam k si omenu da prihaja izpod haube...

Link to comment
Share on other sites

Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 
 
Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.
 
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
 
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 
 
 
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure emoji848.png

Se je pojavilo po kakšnem servisu, ali po kakšnem drugem dogodku (recimo menjavi akumulatorja), kjer se je kaj brkljalo po mašini? Kakšni glodalci, sedaj, ko postaja bolj mrzlo?

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Nič posebnega v zadnjem mesecu. Sej se bo našlo, upam. Razen če še ne. Zihr je kaka budalastina

Po moje je najboljše, da prižgeš motor kje na samem, kjer je tiho, odpreš havbo in pazljivo poslušaš. Lociraš s katere strani zvok prihaja. Nato se osredotočiš na ta del bolj podrobno in z roko ali kakim predmetom potolčeš po teh predmetih. Preveriš vse objemke, spoje, vijake, plastične stike. 

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
    • Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.