Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je MazdaBoy napisal:

Kake težave je pa imel s Teslo? Ni mogu nafilat avta, se je tresel, da mu bo zmanjkalo baterije...?

 

S Teslo ni imel prav nobenih težav. Razen tega da je Tesla električen avto.

 

Če v špici rabiš čakat več kot 2 uri + še čas za polnjenje, potem se bi tudi meni zazdeli avti na dinozavre precej privlačnejši.

 

pred 14 minutami je Slivka napisal:

Ne samo, da ne bomo parkirali poleg električnih, ker baje nekateri nasprotniki trdijo, da električna vozila rada gorijo, še ko bomo šli na avtobus, bomo prej pogledali, da ni morda električni in bomo raje zamudili kot pa, da bi šli nanj in zamudili...

 

Baje da električna vozila zaradi mase bistveno bolje držijo smer. Neglede na ostino zavoja.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 10 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Baje da električna vozila zaradi mase bistveno bolje držijo smer. Neglede na ostino zavoja.

 

 

To je sicer res, ker je težišče baje nižje.

 

Ampak, ko je pa enkrat le preveč in ta masa štarta po zakonih Isaca Newtona, pa ni lepo biti v bližini...

Napisano

Pa dajmo to crknjeno kljuse še malo "jahati"😂 

 

 

Mislim,da ima John Cadogan tudi podobno mnenje...pa poglejmo.

 

 

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Narod pa slep kot Baba Vanga...

 

Ma nevem, kjerkoli pride debata, povsod so kontra elektriki zaradi tega ali drugega razloga, v Sloveniji se jih od novih vozil proda manj kot 10%.

 

Tko da nasprotniki niso neka manjšina v elitnem klubu, ampak kar večina.. 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Narod pa slep kot Baba Vanga...

Pozabil si Klepet ob kavi z Jasmino, Vedeževanje z Blažem, Ples z Murkotom in ostalo svinjarijo katero nam servirajo zadnjih 20 let!

Priporočam ti da vzameš Grošljevo Špelo ter se zapeljati skupaj z Legebitrino ekipo v najnovejšem VW Kombiju ali enoprostorski Tesli, samo garancije če eksplodira ne dajemo,

 

Vsi se hvalisajo s prodajnimi številkami, v resnici pa se omenjena EV samo posojajo in preprodajajo oziroma se z njimi dela promocija oziroma je vse skupaj metanja peska v oči. 

Popravljeno od DonFelipe
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Če bodo spustili cene, sem prepričan bo nasprotnikov kar naenkrat bistveno manj.

 

Vsak rad prišpara in ko bo cena na enakem nivoju kot ostala ponudba, bo marsikdo hitro pozabil na vse slabosti in kar je govoril, ko bo preračunal da bo imel 2k eur konec leta v žepu extra.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 13 urami je Slivka napisal:

 

To je sicer res, ker je težišče baje nižje.

 

Ampak, ko je pa enkrat le preveč in ta masa štarta po zakonih Isaca Newtona, pa ni lepo biti v bližini...

 

To nima nobene veze z nizkim težiščem. Smer drži bolje, ker zaradi najmanj 50% večje centrifugalne sile v primerjavi s klasičnim avtom na spolzki podlagi pelje v ovinku naravnost tam, kjer klasičnemu uspe ovinek zvozit. Ja tisti Isac je kriv.:bravo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Danes sem ob malici na hitro pregledal Avto Fokus in je bilo notri nekaj statistike.

 

Vglavnem v letošnjem letu se je na slovenskem trgu prodalo cca:

- 60% bencinarjev

- 16% dizlov

- 16% hibridov

- 8% električarjev

 

Zanimiv mi je bil podatek zelo nizke prodaje dizlov, ki dejansko kaže na izpodrivanje tega segmenta.

 

Prav tako sam se danes pogovarjal z enim, ki je 2 leti živel v Pekingu. Je rekel, da je cca. 25% električnih avotomobilov, v Shanghaju pa cca. 75% električarjev.

Napisano

Zakaj je tako malo dizlov? Pojdi pa poskusi kakšnega novega kupit, ti bo hitro jasno. Začneš lahko kar pri Suzukiju, nadaljuj pri Mitsubishiju. Pa poročaj, koliko dizlov imaš na razpolago in koliko ne-dizlov...

Napisano
pred 34 minutami je sportman333 napisal:

Big playerji imajo še vsi dizle😉

V slo top 5 po statistiki:

- VW 

- Škoda

- Renault

- Hyundai

- Toyota

 

Samo Toyota nima več tukaj dizla... letno proda cca 3k vozil

 

AMPAK

 

Mazda+Suzuki+Nissan+Honda skupaj prodajo cca 2,2k vozil -> papa dizli

 

Podatki: https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/avto-moto/2023-01-30-slovenski-avtomobilski-trg-v-letu-2022-najmanjsa-prodaja-v-tem-stoletju

 

Napisano

Verjetno ne bodo samo papa dizli ampak bo šlo še kaj druzga papa. Tud kak VW koncern zna it papa.

33112_1.png

Napisano
pred 17 urami je dvorjan napisal:

Popravek - prodajajo dizle - Hiluxe ...

 

pred 16 urami je sportman333 napisal:

tako je, Toyota Hilux je še vedno dizel power :)

Uf, to je pa res avto za masovno prodajo v sloveniji :D 

 

1 od 15ih modelov je dizel, cmmon, dobro veste kaj sem hotel povedat

Napisano

To je zacaran krog… prodajajo tisto, kar folk najvec isce… in dejstvo je, da vecina kupuje avte z bencinskim motorjem (ce primerjamo samo vozila na notranje izgorevanje)… Po drugi strani pa potem tisti, ki bi raje kupili dizla, jamrajo, da v ponudbi ni dizlov… oz. je ponudba omejena… Tako kot recimo SUV vs. “neSUV” ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

 

Uf, to je pa res avto za masovno prodajo v sloveniji :D 

 

1 od 15ih modelov je dizel, cmmon, dobro veste kaj sem hotel povedat

Ampak je pa T Hilux relativno poceni, vsaj vstopni model, pod 40k, kogar taki modeli zanimajo....

Napisano
pred 6 urami je Jest napisal:

To je zacaran krog… prodajajo tisto, kar folk najvec isce… in dejstvo je, da vecina kupuje avte z bencinskim motorjem (ce primerjamo samo vozila na notranje izgorevanje)…

 

Potem pride en povprečen kupec, povprečno razgledan kar se plehovja tiče (beri: nima pojma), pa bi rad kupil avto in ne SUV-a. In trgovec začne obkladat z lažmi, kot je ta, da je SUV v primerjavi z avtom bolj udoben... in podobne bedarije. Potem se ta povprečno razgledan kupec odloči za SUV-a namesto za avto. 

 

Zaradi česa trgovci turijo kupcem določeno plehovje? Ker je recimo pri SUV zaslužek po prodanem komadu večji kot če bi za isti denar prodali avto. Isto zna biti pri bencin vs dizel.

 

Še mnogo večja razlika v profitu je pa med ice in električarji. In zato nam poizkušajo električarje uturit na silo.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Še mnogo večja razlika v profitu je pa med ice in električarji. In zato nam poizkušajo električarje uturit na silo.


To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV… Konec koncev je tako… tisti, ki je orisel kupit EV, ima lahko problem, ker jih za testne voznje enostavno ni za dobit…  Bi rekel, da je pri nas to vpse vseeno exotika… in tisti, ki kupuje EV, to jasno pove ob vstopu v salon… Je pa odvisno od prodajlca oz. verjetno tudi od same stranke… Ko sem enkrat cakal na Interclassu, da bo moj avto poservisiran, je prodajalec paru, ki je prisel kupovat avto, EV (in tudi PHEV) dobesedno odsvetoval ;) … Pa se ne spomnim, ali je bilo v salonu Hyundai, Volvo ali Mazda… ker imajo tam vse to…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Največja nebuloza, kar jih lahko srečaš je to, da mi prodajalec v avto salonu, ki ima kvečjemu 5.stopnjo izobrazbe (pa se vsem opravičujem, ki imajo to stopnjo in delajo dobro delo 👍) nabija eno in drugo, poleg tega se obnaša kod da je on bog, jaz pa en kmet s 10let starim avtom, ki je za njega "samo še za na odpad" (in žal je to v večini salonov), nosijo pač univerzalno srajco in kvazi kravato za 10€ in so kao full pomembni....ko jih vprašaš za kakšne podrobnosti nimajo pojma, da ne rečem, da ko se vpraša za kakšen popust, ugodnosti, kot da si prišel z drugega planeta....nimajo pojma kaj je to B2B odnos in razmerje, ker pač očitno jim je zadosti, da prodajo tistih 5-20 kos avtomobilov na mesec....kr neki...

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.