Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 11 urami je Alenh napisal:

Posavje,dolenska lahko se zapelje tudi dlje..

Kontaktiraj uporabnika miha20 (okolica Trebnjega), ti bo sigurno znal svetovati.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19912462&display=Mazda Mazda6

 

Tele 6ke so mi čedalje bolj všeč. Sam delam dobrih 20 000km/letno in tudi 4x4 mi diši. In mislim, da za tak denar ni boljšega. Zdej samo, kako se tile dizlii obnesejo? Baje so boljši od prejšnjih. Sam kaj to pomeni v praksi? Bi šlo čez še 1x tolk km, brez večjih težav?

 

A tele cd 184 so bile vse AWD?

Popravljeno od Freak
Napisano

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 9:01 je miha20 napisal:

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.

 

sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Napisano
pred 50 minutami je igi napisal:

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Če nisi iz povsem drugih koncev lahko kontaktiraš njega, kar sem urejal z njim je bila pozitivna izkušnja -> 

WWW.AVTO-JEVSEK.SI

Avtoelektrika Jevšek se ukvarja s popravilom električne napeljave vozil, alternatorjev, zaganjačev, polnjenjem klimatskih naprav, polnjenjem akumulatorjev, ...

 

Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 0:00 je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 5 minutami je Balki napisal:

Je šel mogoče kdo pogledat to Mazdo?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20576622&display=Mazda Mazda6

 

Vsa mnenja dobrodošla.

 


 

To je pomoje največkrat polinkana šestica iz oglasov zadnjih nekaj mesecev (ali mogoče celo let)

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

Napisano
pred 10 urami je rookiee napisal:

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

 

 

Sestica ima vec prostora v dolzino (globino) ... CX-5 pa v visino ... Ima pa CX-5 malo manjsi prtljaznik, ker je tudi krajsi avto ... (Mazda 6 = 4,80m, Mazda CX-5 = 4.55m)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Malo se zafrkavam. Naj bo Mazda ali Škoda, važno da je lastniku všeč. 

 

Mazda 6 karavan je kar praktična, ni pa to tako prostoren karavan, kot sta Passat, Superb. 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Malo se zafrkavam. Naj bo Mazda ali Škoda, važno da je lastniku všeč. 

 

Mazda 6 karavan je kar praktična, ni pa to tako prostoren karavan, kot sta Passat, Superb. 

Je po lepša za oko, čeprav je že kar v letih in veliko bolj športna vožnja kot pri  škodilaku. 

pred 10 urami je rookiee napisal:

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

Ko pridem domov ti izmerim prtljažnik. 

 

 

Napisano

A pri nas ne? Lani tak čas je bil pri Selmarju še katalog na pultu. Samo po naročilu iz Japonske kakor vem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.