Skoči na vsebino

Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 11 urami je Alenh napisal:

Posavje,dolenska lahko se zapelje tudi dlje..

Kontaktiraj uporabnika miha20 (okolica Trebnjega), ti bo sigurno znal svetovati.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19912462&display=Mazda Mazda6

 

Tele 6ke so mi čedalje bolj všeč. Sam delam dobrih 20 000km/letno in tudi 4x4 mi diši. In mislim, da za tak denar ni boljšega. Zdej samo, kako se tile dizlii obnesejo? Baje so boljši od prejšnjih. Sam kaj to pomeni v praksi? Bi šlo čez še 1x tolk km, brez večjih težav?

 

A tele cd 184 so bile vse AWD?

Popravljeno od Freak
Napisano

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 9:01 je miha20 napisal:

Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.

Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.

 

sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Napisano
pred 50 minutami je igi napisal:

Ziv.mene zanima ce kdo pozna kaksega mehanika ali elektr.. za popravilo računalnika za maz.6.2.2 let.2009.136kw.

Hvala

Če nisi iz povsem drugih koncev lahko kontaktiraš njega, kar sem urejal z njim je bila pozitivna izkušnja -> 

WWW.AVTO-JEVSEK.SI

Avtoelektrika Jevšek se ukvarja s popravilom električne napeljave vozil, alternatorjev, zaganjačev, polnjenjem klimatskih naprav, polnjenjem akumulatorjev, ...

 

Napisano
dne 19. 10. 2024 ob 0:00 je Boss napisal:

Ne, niso vse 184KM AWD, ampak bolj redke so AWD, Je pa res, da so vse AWD s tamočnejšim dizlom. Ta sklop dizla z vsemi popravki, AdBlue sistemom in drugačnim DPF je šele od konca leta 2018 oziroma od zadnjega FL-ja. Tko, da kej dost velik uporabnikov v tem času ni naredilo več kot 150.000km in tako ni odgovora ali bo motor zdržal 300kkm. Načeloma bi moral.

 

Je pa en velik minus pri tem avtu in to je močnejši motor, avtomatik in še v kombinaciji z AWD. Žal tole pač ni šparovček in verjetno se vozi nekje nad 7 litrov/100km. Recimo 150KM FWD z MT pa pod 6 litrov.

Js sm mel rekord na 175 awd na relacijo 6,7l/100km

  • 2 meseca kasneje...
Napisano
pred 5 minutami je Balki napisal:

Je šel mogoče kdo pogledat to Mazdo?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20576622&display=Mazda Mazda6

 

Vsa mnenja dobrodošla.

 


 

To je pomoje največkrat polinkana šestica iz oglasov zadnjih nekaj mesecev (ali mogoče celo let)

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

Napisano
pred 10 urami je rookiee napisal:

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

 

 

Sestica ima vec prostora v dolzino (globino) ... CX-5 pa v visino ... Ima pa CX-5 malo manjsi prtljaznik, ker je tudi krajsi avto ... (Mazda 6 = 4,80m, Mazda CX-5 = 4.55m)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Malo se zafrkavam. Naj bo Mazda ali Škoda, važno da je lastniku všeč. 

 

Mazda 6 karavan je kar praktična, ni pa to tako prostoren karavan, kot sta Passat, Superb. 

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Malo se zafrkavam. Naj bo Mazda ali Škoda, važno da je lastniku všeč. 

 

Mazda 6 karavan je kar praktična, ni pa to tako prostoren karavan, kot sta Passat, Superb. 

Je po lepša za oko, čeprav je že kar v letih in veliko bolj športna vožnja kot pri  škodilaku. 

pred 10 urami je rookiee napisal:

Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...

Ko pridem domov ti izmerim prtljažnik. 

 

 

Napisano

A pri nas ne? Lani tak čas je bil pri Selmarju še katalog na pultu. Samo po naročilu iz Japonske kakor vem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.