Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Jaz imam sedaj nekje 8,5Kkm od menjave. Še kak mesec in bo potrebna zamenjava olja. 

Hkrati moram pa še zadnje bremze( komplet) zamenjati z boljšimi. To bo to ob tem servisu vse. 😊

 

pred 16 minutami je Bini napisal:

Pri bencincu je ravno na 15kkm zadnji cajt, če hočeš da motorček dolgo živi.... 😊😀😂

V bistvu je skoraj zadnji vlak za menjavo. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Nova scania ima servisni interval med 120000 in 140000km. Drugače novi daf ki je zdaj prišel ven pa med 150000 in 200000km

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, kot je tudi razlika v tem, če 10kkm naštepaš z autom po mestu ali 10kkm po avtocesti.

 

Dvomim, da je olje isto znucano ;)

 

Zato mi te debate "olje je pri 15kkm zanič" segrejejo živce.

 

Pa samo v razmislek, sem vozil 1.4 dizel aurisa pa menjaval olje pri 6/7/8 kkm, takoj ko se je obrnilo 1 leto (ker je bilo tistih 6/7/8 kkm narejenih po mestu).

 

Trenutno imam na šestici po 6kkm prevoženih še vedno olje na 80% glede na računalnik. In komaj čakam, da naredim analizo vzorca pri 10kkm. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 1. 2022 ob 16:14 je Deeyan napisal:

 

Sam mormo pa vedet, da je konstrukcija tovornjakarskih motorjev mal drugacna

Seveda, primer scania ima na prejšnji seriji in tej zadnji enako olje s tem da prejšnja serija ima servisne intervale na 70000km ta nova pa skoraj krat 2. Je pa res obrati so nižji okoli 1100-1300, kar je slabo za dpf filter ampak imajo rešeno tako da se menja samo vložek in piči dalje, cena vložka je pa okoli 280€. Pri nas se je menjaval vložek na 300000km, servisi so se delali na 60000km na 300000km se je pa preventivno menjavala turbina, alternator, zaganjač, vodna črpalka, sklopke, kolesni ležaji in kompresor zraka. Kamioni so vzdrževani v nulo in brez težav naredijo 1500000km, kar za tiste ki upoštevajo servisni interval nemorem trdit imajo kar nekaj izpada na cesti ampak mi smo si izračunali da se ta preventiva izplača saj je šlepanje in popravilo na cesti dooostii dražje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Bini napisal:

Ne hecaj se preveč s tako nizkimi obrati pri bencinarju...😲 Pod 1700 ali 1500 nikar......🥴

Žal avtomatik sam tako dela, ga pa brez skrbi poženem tudi na 5k ko je razgret :)

 

Obožujem drugače da imam na 6ki končno!!! (v primerjavi z cx-3) pravi števček za temperaturo motorja :wub:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je amusic napisal:

Pozdravljeni!

Fantje prosim za priporočilo serviserja za menjavo olja v avtomatskem menjalniku CX-5 2.2D AWD 175km l.2016.

 

Na FB so mi že svetovali Pelka - sem ga klical in mi je rekel, da se filtra pri tem avtu ne menja in servis traja 4 ure. Pozna še kdo koga Gorenjska regija do LJ. 

 

 

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

pa lih s filtrom največ nardiš 🤦‍♂️ pa še najcenejši je od vsega skup (cca.25€), pa samo dva šravfa ga držita, cca 3min več dela

sem klical tudi menjalniki.si pa sem dobil enak odgovor oz., da se pri nekaterih modelih menja pri drugih pa ne, ker je potrebno razdreti menjalnik, da bi se prišlo do filtra. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pa dobro no, a prvič šraufajo mazde?

 

Filter je pokrov, da se ga dol in zamenja

 

točno tak, karter menjalnika se sname, pa dva vijaka pa je dol

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, samo to se jim očitno ne da delati ... Ne verjamem, da bi sicer govorili, da se filtra ne menja. Posebej, če gre za "resno" kilometrino ...

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je amusic napisal:

Pelko je rekel da ne menja, pri avtomatski-menjalniki, ko dela s tim eckart metodo pa tudi dvomim, da karter dol vzame... sem kar v dilemi komu peljati avto 🥴🤔

 

nekomu, ki mu zaupaš :)

 

js sm mel to srečo, da sm lahk celo zravn bil :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.