Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Takrat enkrat se je malo lomilo , so bili FL-ji in so se nekatere zadeve že poštimale. SIgurno bi moralo biti ok tisti vpoklici z gredjo in turbino. Ostane pa še loputa na turbini, ki bi šla lahko tudi v sklop garancije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ponovno zjutraj po včerajšnjem dežju napake tokrat brez napake na motorju, ampak tudi zadnjič je bilo sprva tako. 
Mehanik sicer ne pozna mazde, ima pa tester in je izpisalo sledeče napake (slika v prilogi). Je mogoče imel kdo kaj podobnega? Mehanik je svetoval naj grem na mazdo, mogoče so tam imeli kaj  takega.

hvala in lp

IMG_3257.jpeg

IMG_3258.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 5. 2023 ob 16:53 je dvorjan napisal:

Čim je tako morje napak, je ponavadi res akumulator, ker se sistemom začne blesti ob prenizki napetosti ...

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je amusic napisal:

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

To bo pa verjetno res - sem se vozil s slabim akumulatorjem CD175, da je komaj vžgal, pa samo lučka za akumulator.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je amusic napisal:

Moram danes ali jutri peljati in izmeriti akumulator. Ampak cudno mi je, da teh napak ne prikaze takoj ob zagonu ampak sele kako minuto kasneje, ali ni takrat ze vse bolj kot ne preko alternatorja? 

 

Prej si napisal, da je avto letnik 2016. Je bil akumulator ze kdaj menjan? Ce ni bil, je verjetno res problem akumulator

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

45 minutes ago, amusic said:

Sem peljal avto na Mazda servis v Britof k avto Močnik. Rekel je da glede na protokol in izkušnje, ki jih imajo je vzrok v sesalnem kolektorju. Tako da bo očistil kolektor in EGR cena pa med 250 in 380 eur. To naj bi rešilo težave... Bomo videli 🙂 upam da ja. Sicer pa vseeno ni neka stvar, ki bo storjena in recimo temu, da ni potrebna, ker slej ko prej bi se najbrž tudi tega moral lotiti, glede na prevožene kilometre pa je pravi čas, saj ima avto 131k km. 

Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.

Popravljeno od vzupan3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

pred 6 urami je vzupan3 napisal:

Ja, jaz sem moral pri enakih kilometrih dat očistiti. Mogoče se lahko še pozanimaš kakšen bi bil strošek mejave verige oljne črpalke.

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

21 minutes ago, amusic said:

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je SpEkTr napisal:

TO je sicer blazno poceni tarifa 270eur, v lj bi dal okol 500eur. Ampak zabasano pa ni kaj dosti, smo videli že tudi kaj hujšega :)

Je rekel, da ni bilo tako hudo in so bili ze bolj zabasani.

 

pred 20 minutami je vzupan3 napisal:

Super, zdaj bo lažje dihala. O kakšnem jermenu je govora?

jermen, ki poganja 3 zadeve (mislim da kompresor klime, alternator pa se nekaj...) 

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je godlike napisal:

Kupi kvaliteten nachbau, bo ceneje.

 

Ina, Continental, Gates ali Dayco.

To najbrz bom v kolikor bo menjal kaksen popoldan ali mehanik. Kaj pa cena uradnega 110€ (material+delo) je drago? Dvomim, da me bo tudi pri kakem popoldancu ful ceneje prislo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh. Težko rečem.

Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.

 

Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.

Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je godlike napisal:

Huh. Težko rečem.

Jaz samo težje zadeve dam okoli delat. Uradno pa sploh ne več, kaj ne plača zavarovalnica.

 

Jaz sem menjaval to ene 5 let nazaj, pa letos španer. Ca. 0.5-1h uro dela, za laika na na moji M2. Tako da popoldanc več kot uro, ne sme računat.

Tudi 110€ bi razbil na 60€ del + 1h (50€ na uro). Tak da cena za uradnega je normalna.

Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je amusic napisal:

Ja saj tako nekako najbrz pride, samo se ki zdi cena za jermen mocno navita na autodoc so danes ko majo 45% popusta 15€ dayco, ghates pa conti pa celo pod 11€

Original deli so dragi. Da te molzejo med garancijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je amusic napisal:

Evo popravilo opravljeno očistili kolektor in vse kar spada zraven. Čiščenje z orehovimi luščinami pa priklop na tester 270€. 
Mi je pa všeč, da so si vzeli čas in pregledali vozilo in svetovali menjavo jermene, ki naj bi bil napokan, opazili so tudi, da je potrebna menjava diskov (ki jih imam že, le menjavo bom izvedel pri popoldancu). Ta pregled nekak pogresam pri lokalnih mehanikih in popoldancih, vecinoma zamenjajo kar se naroči ni pa nekega temeljitega pregleda kot to delajo na uradnih servisih (izkusnja s vw in sedaj mazda) - ali pa nimam dobrega mehanika 😊
 

 Sem vprašal glede verige oljne črpalke pri njih je menjava 800€, Pelko mi je zadnjič rekel pri njemu dobrih 600€. 
Sem vprašal še za strošek menjave jermena pa je rekel 110€ z menjavo, jermen naj bi bil okoli 60€.  

image000000.jpeg

image000001.jpeg

image000002.jpeg

image000003.jpeg

Pa so lučke zdaj izginile? :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.