Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Če je dilema, pa denar ne predstavlja bistvene težave, potem x186. Ta motor izberejo tudi sorodniki zaposlenih na Mazda servisu, torej je OK.  🙂

 

Za Mazdo 6 G165 se avtomatik ne priporoča, glede na malenkost nižjo težo CX-30 bi bilo potem podobno za CX-30 in motor G150.

 

"Ta motor izberejo tudi sorodniki zaposlenih na mazda servisu." Ta izjava je pa malo smešna. 😊

 

 

Napisano

Vcer opravljen 1. redni servis. Narejen je bil pri 18600 km, cena dobrih 220 eur.

 

Zaenkrat brez tezav ... upam da bo tako tudi v naprej.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ja moj x186 res včasih malo cukne (opazim mogoče dvakrat do trikrat na 100km 🙂 ) . Je malo opazno ni pa jasno to ob vsakem preklopu režima delovanja. Na servisu so rekli naj bi to bilo normalno. Moj prvi servis je bil pa še malo dražji. Ja so kar zlatarji napram kakim servisem Citroenov.

Popravljeno od mito3000
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Sicer pa se za ta motor slišijo pohvale, le ena malenkost menda obstaja, da malo cukne pri spremembi režima delovanja svečke-kompresija. Je to res, zelo opazno?

Jaz nisem opazil NIČ! 😊 Pri meni je vse OK.... :jupiii:

Je bilo rečeno, da je to bilo na x180 ker je bila večja kompresija, na X186 so zmanjšali kompresija zato tega naj nebi bilo..... 😊

Malo se pa čuti na G150 ko izklaplja dva cilindra, toda ni moteče.... 👍

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Sicer pa se za ta motor slišijo pohvale, le ena malenkost menda obstaja, da malo cukne pri spremembi režima delovanja svečke-kompresija. Je to res, zelo opazno?

 

Mal večkrat ga po gasu stisni, pa bo še tebi kdaj cuknil :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

To je zdaj malo dvoumno.

Lahko mu cuka... ... A moram biti bolj natančen?

 

Ne sme mu pa cukat npr.: denarja iz denarnice...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
10 hours ago, Janez007 said:

👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁

Interclass LJ (dolgi most)

 

Na racunu je:

tesnilo AL, filter olja, olje, delo, potrosni material, odstranitev odpadkov - najvec je olje in delo

 

To cukanje obcasno opazim toda nisem preprican ali je menjalnik ali motor. Jaz sicer to opazim ce recimo pocasi speljujem iz krizisca. Nekako kar pospesi, potem prestavi in potem se zmede in malo cukne in potem je ok. Ce speljes z malo vec gasa tega ni.

Napisano

Pa si prepričan, da cuka avto. Da niso to samo zapozneli občutki prejšnjega večera...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

Interclass LJ (dolgi most)

 

Na racunu je:

tesnilo AL, filter olja, olje, delo, potrosni material, odstranitev odpadkov - najvec je olje in delo

 

To cukanje obcasno opazim toda nisem preprican ali je menjalnik ali motor. Jaz sicer to opazim ce recimo pocasi speljujem iz krizisca. Nekako kar pospesi, potem prestavi in potem se zmede in malo cukne in potem je ok. Ce speljes z malo vec gasa tega ni.

To je sigurno menjalnik,mi je na testni vožnji z avt.menjalnikom x180 isto počela...👍To je normalno,če je to kar sem občutil jaz.....👌😊

Sicer ga pa cuka zato,ker ga potegnat ne more....🙈

Napisano

Se pravi, da ta avto ni za mencače.

 

Če si se odločil, da se pelješ, stisni in bo lepo odpeljal.

Če pa sam ne veš, kaj bi, kako naj ti potem avto naredi to, kar bi ti rad?

 

Sem prav razumel?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
42 minutes ago, Slivka said:

Se pravi, da ta avto ni za mencače.

 

Če si se odločil, da se pelješ, stisni in bo lepo odpeljal.

Če pa sam ne veš, kaj bi, kako naj ti potem avto naredi to, kar bi ti rad?

 

Sem prav razumel?

 

Nisi.

 

Jaz vem kaj bi, ampak bi tokrat nezno pa pocas. Navajena je pa, da jo skoz gonim. In pol se mal zmede 🤷‍♂️

Napisano
pred 6 urami je Bossek napisal:

Jaz vem kaj bi, ampak bi tokrat nezno pa pocas. Navajena je pa, da jo skoz gonim. In pol se mal zmede 🤷‍♂️

 

čaki mal, a smo mi še zmer pri isti tematiki? 🤔

Napisano

Kakšne pa kaj imate porabe z avtomatiki? Sem zadnjič vozil G150 AT in se mi je poraba zdela ogromna. Prvih 30 kilometrov z hladnim motorjem, večinoma umirjenje, na trenutke pa divje vožnje (kratko pospeševanje na polno) je poraba prilezla do 9,5. Po postanku se je števec porabe ponastavil in sem naredil še 50 kilometrov bolj umirjene vožnje. Tedaj pa je poraba prilezla do 7,8.

Sem totalno razočaran, saj sem mislil, da bom avto kupil, ker drugače je ergonomija in položaj za volanom odličen, pa tudi pelje se lepo. Samo tako visoka poraba, pa mi je totalno nesprejemljiva, saj imam do službe 5 km in glede na prvih 30 km testne, vožnje lahko pričakujem porabo vsaj 9+. Na takih kratkih vožnjah v službo, pa s svojim trenutnim avtom brez težav dosegam porabo pod 7l in preiti zdaj na avto z tako veliko porabo, se mi zdi nesmisel.

Druga pomanjkljivost pa je zelo počasno pospeševanje. Recimo v manualnem načinu v 3. prestavi pohodiš plin in avto zelo počasi pospešuje, ko pa plin pritsneš do konca (kick-down), pa obrati skočijo na 5k+ rpm in avto malo ne znori.

Za tako visoko porabo, dopuščam možnost, da motor še ni bil čisto utečen, saj je imel prevoženih slabih 5.000 km. Ali pa je morebiti bilo z avtom kaj narobe?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Po izkušnjah vsi mrzli bencinarji bencin dobesedno žrejo, sorazmerno s kubaturo motorja. In motor G150 ni prav posrečen za avtomatski menjalnik (premalo navora pri nizkih obratih), če že, potem X186. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz imam ročnega in nisem med počasnimi, pač omejitve ali pa nekaj nad in imam okoli 6 porabe. Imam pa do službe 33 km. Je pa sigurno pri kratkih vožnjah in neogretem motorju bistveno večja poraba. Za kratke relacije je recimo Toyota HIBRID, kjer je situacija ravno obrnjena...kratke relacije zelo malo pije na avtocesti pa velika poraba oz. predvsem tam kjer ga pohodiš. HIBRID se ti oddolži z umirjeno vožnjo...Jaz osebno sem s porabo CX-30 G150 manual zelo zadovoljen😎.

Napisano (urejeno)

Se strinjam glede Toyotinega hibrida. Bi Corolla TS Hybrid 2.0 že zdavnaj stala doma, če avto nebi bil tako nizek. Čakati na jesen, ko pride ven Corolla Cross Hybrid, pa vprašanje kakšna bo cena. Solidno opremljen verjetno 35k€+

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Pa saj če imaš kratke vožnje po 5 km poraba ni (oziroma ne bi smela biti) v prvem planu?

Tako ali tako ne delaš 30.000 ali več km letno ... Zakaj torej ne bi kupil vozila, ki ti je všeč?

 

Se pa strinjam, da bi bila Toyota Corolla Cross Hybrid za tvoje pogoje boljša izbira, a glede na trenutne Toyotine cenike mislim, da jo bodo oglaševali že od 29.990€ dalje ... To pa je razlika "ohoho" litrčkov goriva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
    • Se ti takoj opravičim, ko te vidim na sliki poleg tega škart avta.... 
    • Se pravi ukinit vojsko, policijo, sodišča, šolstvo, zdravstvo in vse ostalo kar je potrebno za to, da država funkcionira... pa gremo po principu "tko jači taj tlači" 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.