Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem opazil en zanimiv pojav. Ker se bli?a tehni?ni, sem spet opral na?ega minibusa in o?istil tudi stekla od znotraj. In zdaj lu?i precej bolje svetijo.

 

Zna biti, da je voda kam pri?la, pa bolje prevaja elektriko.

 

Ali pa je kaj drugega na stvari, kar mi ni poznano, pa da vpliva na bolj?o svetilnost.

 

Kakorkoli, zdaj se pono?i veliko la?je vozi...

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

A prej se ti je kaj zatikal menjalnik? Si imel kaj te?av?

 

 

Napisano

Menjal motorno olje in olje v menjalniku redline mtl 75w80 gl 4. Sedaj se prestavlja brez zatikanja, kot puter. :-)

Kje si pa dobil redline?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja...danes je dobila novo rumeno VINJETO..zoom zoom lp

Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Napisano

Zasavju?

Mi je od roke...

Celje mi je mimogrede...

Kako si pa zadovoljen z njihovimi uslugami?PS. Zasledil sem da si iz Posavja...
Napisano

Bila na poobla??enem servisu selmar Celje...vpoklic zaradi spro?ilcev airbegov.

So rekli, da so jih zamenjali... Upam, da so jih res...

Ja, letnik 04...

Tudi moja vpoklic... tudi letnik 2004.Pa pravijo, da ne v pokli?ejo starih vozil. Jaz je ne vozim na uradni servis ?e deset let. Pohvalno, Mazda. :)

 

 

Napisano

Bil drugi? pri njih... Tudi prvi? vpoklic...menjava amortizerjev na zadnjih vratah na petvratni mazdi6 letnik 08...

Imam privat mehanika, ki mu zaupam...tako da ne morem dati ocene...

Napisano

Ce bi za prvo generacijo dobil tak vpoklic bi se sel tako pa sem ga dobil za drugo generacijo in ni sans da ga peljem. Pri prvi generaciji se samo sovoznikov predal odstrani in pride do sprozilca. Pri drugi generaciji ti mora pa celo armaturko z radijem vred podreti da pride do njega. Glede na to kako so (ne) sposobni sem samo rekel hvala lepa.

Napisano

Prizgala se rdeca kontrolna lucka za zavoro (rocna).

1. Rocna ni bla zategnjena

2. Zavorno olje polno

3. Novi diski/pliscice

 

In gruntam kaj je zdaj problem, preberem navodila, ce je kaj takega... Nc

Ko pomislim, da je kaj hudega z zavorami, vidim slucajno odsev zadnjih luci in zavorne luci ne delajo, niti ena. Pol takoj do varovalk in tista za zavorne luci je bla unicena... Tko da reseno za par centov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je problem ?e preve? bremza?: Ne diski pa? pa varovalka za ?toplu?i se pregreje in potem crkne :lol: . 

 

Pri moji najdra?ji avtu sta isto?asno crknili obe ?arnici za zavorne lu?i. Nisem ?el gledat varovalk samo ?arnice sem menjal. Podobno se je zgodilo pri moji mazdi da sta to?no isto?asno crknili obe ?arnici H1 v glavnih ?arometih.

Zanimivo,si me spomnil na primer ko sem menjal na M3 pred 10 leti prednjo ?arnico in ko sem jo menjal in poizkusiv ?e vredu sveti je crknila ?e na drugi srtrani. No takrat sem mislil,no kaka slu?ajnost in sre?a,da bom ?e menjal drugo ko imam ravno umazane roke. Sedaj pa ?itam,da je to mogo?e tudi danes pri Mazdi,sva?ta!
Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Napisano

Zarnice se ponavadi vedno menja v parih. Zarnica ima zivljensko dobo xy ur in ker obe zarnice gorita vedno istocasno je velika vrjetnost, da bo se druga hitro crknila. Ni pa nujno.

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

Napisano

Se razume da je tako,ampak imam izku?nje da ponavadi po kakih 5-10k kilometrih,tu je pa bilo v isti sekundi! Sedaj imam pa takoLED.

... ki bodo crknile tudi isto?asno. Samo, da bo ?tala takrat...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.