Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je scania napisal:

Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na  20000km ne izidejo.

20220630_094751.jpg

Wtf? Pri takih km da je tako noter. Ne morem verjet. Še en razlog več, da bi kdaj imel Mazdo dizel :(

pred 2 minutama je FuManchu napisal:

 :(

lockquote widget

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja, malce hudo je tole. Zdej, ali niso bili intervali servisa pravi, al je imel mestno vožnjo bolj kot ne....Zanimivo, ker večini se takole mrežica ne zabije..

Napisano
50 minutes ago, scania said:

Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na  20000km ne izidejo.

20220630_094751.jpg

Odvisno od primera. Na moji šestki pri 130.000 km je bilo sito čisto, pa delam servise na 20.000.

Napisano

Hmh, slabo to zgleda ja, ali so bili intervali predolgi 20kkm+, ali pa podložke injektorjev🤔

Ker to zgleda da je olje čist skurjeno, zato se je olje zgostilo in vrglo v grudice. 

Glede na letnik avta to ne bi pričakoval. 🥴

  • Všeč 5
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Saj to je zanimivo ja. Nekaj ni bilo v redu s samim vzdrževanjem mogoče, kaj je to bilo, bo pa mogoče scania izvedel :)

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Na kolegovi mazdi 6 2019 184 dizel 145000km, opozorilo za nizek tlak in končni produkt zabito sito. Še en dokaz da se servisni intervali na  20000km ne izidejo.

20220630_094751.jpg

 

škoda, da svojga nism takle odpru takrat, ko smo ga menjal, na zuni ni zgledu nč kej lep, lučke pa res še ni blo

Napisano

Maksimalni interval je bil 2x 25000km ostalo pa 22000 -23000km relacije je imel avtoceste vecinoma (dela v Avstriji). Mi je pa malo prej javil da na treh injektorjih ni podložk. Vglavnem zdaj bo zrihtal in prodal, ceprav po moje je njegovo vzdrzevanje krivo 90%. 

Napisano

Heh, no evo, toliko o pravilnem vzdrževanju, prekoračeni intervali, nobene kontrole podložk 🙄

Podložke so verjetno zgorele, zato jih ni.

Tak motor, kljub dokaj malo kilometrom, je skoraj ziher bolj obrabljen kot motor z 500kkm ki je bil ustrezno vzdrževan. 

Škoda da niste poslali vzorca rabljenega olja na analizo v lab, pomoje je obraba materiala ogromna, ker olje ni več dobro opravljalo svojega dela. 

Kje pa je bil servisiran?? 

Privat ali pooblaščen? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Heh, no evo, toliko o pravilnem vzdrževanju, prekoračeni intervali, nobene kontrole podložk 🙄

Podložke so verjetno zgorele, zato jih ni.

Tak motor, kljub dokaj malo kilometrom, je skoraj ziher bolj obrabljen kot motor z 500kkm ki je bil ustrezno vzdrževan. 

Škoda da niste poslali vzorca rabljenega olja na analizo v lab, pomoje je obraba materiala ogromna, ker olje ni več dobro opravljalo svojega dela. 

Kje pa je bil servisiran?? 

Privat ali pooblaščen? 

Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila.

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Maksimalni interval je bil 2x 25000km ostalo pa 22000 -23000km relacije je imel avtoceste vecinoma (dela v Avstriji). Mi je pa malo prej javil da na treh injektorjih ni podložk. Vglavnem zdaj bo zrihtal in prodal, ceprav po moje je njegovo vzdrzevanje krivo 90%. 

je privarčeval par 100€ na tistih 10l+ olja, ker je imel daljše intervale :), sedaj bo imel pa par k € stroškov.....(kako že pravijo preventiva je boljša kot kurativa), velikokrat je bilo že rečeno (vsaj jaz ne razumem) ljudi, ki ne delajo intervalov na krajši rok (recimo na 15k namesto 20k), ker tistih 100€ na leto, ker jih mogoče s tem prišparajo, ne najdem računice za to....(enako kot razni nebulozni izgovori, nisem imel časa, pozabil sem, itd....hehe).

Napisano
pred 25 minutami je sportman333 napisal:

je privarčeval par 100€ na tistih 10l+ olja, ker je imel daljše intervale :), sedaj bo imel pa par k € stroškov.....(kako že pravijo preventiva je boljša kot kurativa), velikokrat je bilo že rečeno (vsaj jaz ne razumem) ljudi, ki ne delajo intervalov na krajši rok (recimo na 15k namesto 20k), ker tistih 100€ na leto, ker jih mogoče s tem prišparajo, ne najdem računice za to....(enako kot razni nebulozni izgovori, nisem imel časa, pozabil sem, itd....hehe).

Nekatere nic ne izuci, morajo po tezji poti spoznat. Skoda avta 😕

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila.

 

Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav. 

Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj.
Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita.
Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo.

Napisano
pred 14 minutami je Aless napisal:

 

Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav. 

Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔

 

 

Pri tem avtu je problem v lastniku, zal

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Pri tem avtu je problem v lastniku, zal

Ja in novodobni dizli so na to občutljivi, ker imam kolega ki ga je isto bolil k....za avto in servise, ampak je vozil še staro preverjeno dizel varianto od toyote 2.2.d 130ks, let.2007....je oddelal 150k km na 180k km podlage brez da bi se kaj sekiral za avto/servise, itd...z dandanašnjim dizlom tega zagotovo ne moreš....

Napisano
pred 36 minutami je scania napisal:

Pri tem avtu je problem v lastniku, zal

Ne samo pri tem lastniku...

Napisano
pred 17 minutami je sportman333 napisal:

Ja in novodobni dizli so na to občutljivi, ker imam kolega ki ga je isto bolil k....za avto in servise, ampak je vozil še staro preverjeno dizel varianto od toyote 2.2.d 130ks, let.2007....je oddelal 150k km na 180k km podlage brez da bi se kaj sekiral za avto/servise, itd...z dandanašnjim dizlom tega zagotovo ne moreš....

Res je. Pri starih dizlih si lahko delal tudi 20Kkm servise ali pa še več. Občutek imaš, da ne more crknit nič. 🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila.

Kateri P. servis je servisiral.... 🤔

Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj.
Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita.
Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo.

 

Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez. 

Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah. 

Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄

Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor. 

Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.