Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 29. 1. 2023 ob 12:02 je Jest napisal:

Ko menjas zimske za letne ali obratno, ne bi smelo nic piskat... ce so vse enakomerno napolnjene ... tudi ce so enakomerno prevec ali premalo napolnjene... Sistem se sam kalibrira, ce imas TPMS ventilcke... ce pa meri preko ABS senzorjev, moras pa vedno, ko menjas ali ko preverjas in pumpas, sistem resetirati z gumbom ... Tako je pri Mazdah... 

 

 

Smo toliko debatirali o teh senzorjih za nadzor tlaka, da se mi je v nedeljo zvecer oglasil... sem preveril vizualno in ni bilo videti, da bi katera guma bila bolj prazna... Potem sem sel na crpalko in preveril tlak in je bila pri sprednji desni gumi za ene 0,3 bara nizji tlak ... Napumpam... in pozabim... Vceraj se je zgodba ponovila... Je manjkalo ene 0,2 bara ... Sem sel sedajle do vulkanizerja, da preveri in je nasel zebljicek v gumi :D ...

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Torej, na ABS senzor je tudi kar dosti občutljiva zadeva.

 

 

CX-5 ima spet TPMS... sestica je imela na ABS senzor ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aja, no meni je nekaj časa nazaj na podoben način se oglasilo 2x, ko sem drugič šel preverit tlak in dejansko izenačil povsod je bilo ok. Lahko da je bil glitch, lahko pa da je bil krivec 0.1 bara razlike :D

Napisano
pred 19 minutami je Jest napisal:

 

 

Smo toliko debatirali o teh senzorjih za nadzor tlaka, da se mi je v nedeljo zvecer oglasil... sem preveril vizualno in ni bilo videti, da bi katera guma bila bolj prazna... Potem sem sel na crpalko in preveril tlak in je bila pri sprednji desni gumi za ene 0,3 bara nizji tlak ... Napumpam... in pozabim... Vceraj se je zgodba ponovila... Je manjkalo ene 0,2 bara ... Sem sel sedajle do vulkanizerja, da preveri in je nasel zebljicek v gumi :D ...

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

To je to.... 👍

Pridejo prav ti senzorji, niso kar tako kot eni mislijo..... 👍

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

On ima merjenje preko abs senzorja in ne preko tpms ventilcka... 

Kot sem ze napisal… CX-5 ima spet vgrajene TPMS senzorje… prejsnja sestica je imela preko ABS senzorjev… Tudi hcerina trojka, ki je letnik 2018 (nekaj mesecev mlajsa od moje CX-5) ima tudi preko ABS senzorjev…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Aja? Zanimivo. To pa nisem vedel, da so sli nazaj na ventilcke. Jaz sem recimo eno leto nazaj isto povozil zebelj in je sistem javil sele, ko je bil v gumi tlak 1.5 bara... Saj noben ne pravi, da je ta sistem krneki...

Napisano

@Jest Kok barov si pa mel notri, ko ti je zapiskalo... mislim, na kolk pumpaš? Tolk, da vidimo, kje je ta threshold, ko senzor javi napako. Zadnji podatek, ki sem ga imel je bil 1,8 -1,9 bara.

 

 

33112_1.png

Napisano

Tri gume so bile na 2,5 bara, cetrta pa malo cez 2 bara… Potem sem jih napolnil na 2,8 … in cez dva dni je bila prednja desna na 2,5 ko je spet zapiskalo…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
A nima dizel drugačne čeljusti ker je težji? No idea.
 
Ugl vprašaj

Moja cx-5 ima večje diske kot navadna 6


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Kot ste opazili se zadnje dni ogromno ukvarjam z mazdo, hja počitnice imam in pač... Vglavnem danes sem razkužil klimo in to RAZKUŽIL tako kot se razkuži. Zmeraj do zdaj sem odstranil kabinski filter zagnal klimo in ventilator pa šprical razkužilo v odprtino ampak to je držalo par dni pa spet enako, danes sem se pa zadevi posvetil (počitnice pa to :D ). Odstranil sem bočno sredinsko oblogo na sovoznikovi strani in poiskal drenažno cev, jo odklopil in vstavil tisto dolgo cev ki jo dobiš zraven razkužila pa našprical, ven je tekla svinarija brutalna, vglavnem zadevo poštimal tako kot mora bit, zdaj bo pa mir. Ob priliki bom še enkrat razdrl da slikam pa nalimam tu na forumu, če bo komu prav prišlo.

Že razmišljam kaj bom jutri na mazdi delal  :D :D 

Popravljeno od scania
  • Všeč 7
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je SpEkTr napisal:

Sam kam pa tole teče nekje po sredini konzole?

Na desni strani pride cev ven iz kondenzatorja/uparjalnika, vmes je gumijasta črna cev, ki je nataknjena nekoliko nižje nazaj na isti strani konzole in potem gre notri v konzolo in navzdol ven, kjer voda kaplja ven pod avto ... sistem (podoben pri različnih Mazdah) je prikazan v videu:

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

Si jih poizkušal loviti?:D 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Pokuril 3/4 tanka goriva.

 

Sem se čez pol Slovenije preganjal z dvema Meganoma R.S.

 

Prišel domov, ugasnil avto in zagledal dvomestno cifro pri povprečni porabi. 😃

 

Kar fejst dan je bil.

Samo, da ne bo kakšno presenečenje prišlo  po pošti? 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Si jih poizkušal loviti?:D 

Ja, seveda, na polno sploh ne pobegneta toliko, kot bi pričakoval.

 

Niso tile atmosferski dinozavri še za v smeti.

 

Pa sem prepričan, da nista imela nič manjše porabe od mene. 😃

Napisano
pred 29 minutami je SpEkTr napisal:

A je kdo pri španu kdaj popravljal alu feltne mogoče Oz barval?

A si poškodoval kakšno? 

 

 

Napisano

Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.



ea418cb19fe909b21c482908374b61ad.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.