Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj. :lol:

 

Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).

Napisano
pred 17 minutami je NevLado napisal:

Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj. :lol:

 

Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).

In koliko časa je zdržala. Ker meni je tudi včeraj prvič napisala Key Battery Low. 😃

Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

In koliko časa je zdržala. Ker meni je tudi včeraj prvič napisala Key Battery Low. 😃

november 2022

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

1 leto te je opozarjal, da je baterija v ključu prazna?! 😃

Aja ne...opozarjat me je začel kakšne 14 dni nazaj

 

Nazadnje sem jo menjal 8 november 2022, včeraj je pa 28 november 2023

 

Tako da 1 leto 

Napisano

Meni je na 3ki držala cca leto in pol na cx30 sem jo pa kak mesec nazaj menjal. To pomeni,da je bila dobri dve leti od nakupa novega avta.....👍😉

Napisano
pred 17 minutami je Bini napisal:

Meni je na 3ki držala cca leto in pol na cx30 sem jo pa kak mesec nazaj menjal. To pomeni,da je bila dobri dve leti od nakupa novega avta.....👍😉


Ko se pa bolj malo vozis ;) … vecino km verjetno naredis s sluzbenim avtom :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Covid projekt done

 

vzelo mi je uro, ker sem bolj počasne sorte haha - vmes mi je šrauf padel za klimo, mater me je spotilo, jebeš vse lekadole. Priporočam da nastavite pod konzolo eno krpo, da če vam pade vam na krpo in ne v globine avtomobila.

 

Evo mazda je up to date z zadnjimi trendi

 

 

IMG_5446.jpeg

Napisano
dne 28. 11. 2023 ob 21:08 je NevLado napisal:

Evo jaz sem pa zamenjal baterijo v ključu. Javlja kar nekaj časa že in sem rekel da bom potestiral koliko časa drži. No včeraj mi je pa zjutraj med vožnjo začela piskat da key not found. Je zmrzu ključ od mraza zgleda, ker ga odlagam v sredinsko konzolo, avto imam pa zunaj. :lol:

 

Sem imel sedaj Varte, zdaj sem pa vzel Duracella, ker sem kupil duo pack in so imele novejši datum proizvodnje (08/2023).

Ti dam en nasvet za naslednjič...ti ga ni treba upostevati če nočeš...pač zastonj nasvet.

Najboljše gumbne baterije so litijeve Renata!...za njimi Panasonic,Sony,Maxell,pol pa dolgo,dolgo nič...

A pri Renata pazi-vzami samo če so "Swiss made", k čajnizi...saj veš...tudi za quartz-ure ipd.. pr urarju bodo najdražje lih Renata...z razlogom.

Jaz za večino kupujem Panasonic,za tisto k je pa res važno,da dolgo drži-samo Renata.

Napisano
pred 30 minutami je Hixxy napisal:

Covid projekt done

 

vzelo mi je uro, ker sem bolj počasne sorte haha - vmes mi je šrauf padel za klimo, mater me je spotilo, jebeš vse lekadole. Priporočam da nastavite pod konzolo eno krpo, da če vam pade vam na krpo in ne v globine avtomobila.

 

Evo mazda je up to date z zadnjimi trendi

 

 

IMG_5446.jpeg

Too, lepa !

pred 19 minutami je skritikrt napisal:

Ti dam en nasvet za naslednjič...ti ga ni treba upostevati če nočeš...pač zastonj nasvet.

Najboljše gumbne baterije so litijeve Renata!...za njimi Panasonic,Sony,Maxell,pol pa dolgo,dolgo nič...

A pri Renata pazi-vzami samo če so "Swiss made", k čajnizi...saj veš...tudi za quartz-ure ipd.. pr urarju bodo najdražje lih Renata...z razlogom.

Jaz za večino kupujem Panasonic,za tisto k je pa res važno,da dolgo drži-samo Renata.

https://www.bigbang.si/gumbna-baterija-cr-2025-litijeva-renata-cr2025-165-mah-3-v-1-kos-izdelek-430540/

 

Zanimivo, da je cenejša kot marsikatera komercialna.. kaj pa je fora teh baterij, da so toliko bolj kvalitetne?

 

Skrbi me, da jih redko kdo kupi, in so star letnik izdelave.

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Too, lepa !

https://www.bigbang.si/gumbna-baterija-cr-2025-litijeva-renata-cr2025-165-mah-3-v-1-kos-izdelek-430540/

 

Zanimivo, da je cenejša kot marsikatera komercialna.. kaj pa je fora teh baterij, da so toliko bolj kvalitetne?

 

Skrbi me, da jih redko kdo kupi, in so star letnik izdelave.

To so kitajske...zapomni si-nič ni zastonj...take baterije so takoj 6€+ ena....ne se pustiti ujeti v past "privlačne" cene..."ko je prelepo,da bi bilo res,je prelepo,da bi bilo res"...to moraš skoz imeti na mislih...razen če se zavedaš tega,in vzameš v računico,da boš menjaval "po tekočem traku".

Tudi npr. Original Panasonic ne boš dobil za manj kot 3-5€...odvisno kak pack je...

Npr. poglej na amazon in napiši "Renata CR2032 Swiss Made"

Boš prec videl 3-4€ kom + par €ptt.

 

Te švicarske v bistvu niso nič posebnega,samo narejene so tako kot je treba...litij je drag,in če malo pogoljufaš tu,in malo tam...pa dobiš poceni baterijo...

Kot pri tortah ipd...lahko je lepa,pa za bruhati...lahko pa je "nikakršna za pogledati...in dobra za prste polizati.😋

Napisano
WWW.AMAZON.DE

 Evo 1pack/2kom 6,69€ z našim ddv in poštnino...če daš pa not 10 pakov/20kom. pa je točno 40€

 

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B098FCM51S/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ABGP8Q3PA87OB&th=1

 

6kom 20,5€ na koncu v košarici z free ptt in našim ddv...v bistvu dražje k Renata.

 

https://www.amazon.de/-/en/Maxell-CR2032-Batteries-Lithium-Battery/dp/B081548RQ4/ref=sr_1_1?crid=21LLYJM15KYZP&keywords=Maxell+CR2032&qid=1703020874&sprefix=maxell+cr2032%2Caps%2C119&sr=8-1

 

Tudi še malce cenejše Maxell-ke 10kom 8,77€ z vsem skupaj-niso slabe👍

Napisano

Bil na servisu, kjer so izvedli en vpoklic in eno servisno akcijo ...

 

 image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po 2 mesecih neuporabe cx3 sem da poskusil zagnati. Nič... baterija kaput. No z busterjem je bp štartal in pustil sem ga uro laufati...

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano
pred 5 urami je Slivka napisal:

Kako ti uspe, da dva meseca ne uporabljaš avta? 

 

Še moj FuksWagen ne stoji toliko časa...

Žal bolezen mame...

Napisano

Tole je še od zadnjič, ko sem zamenjal gume.

 

Pri vsaki menjavi očistim in na novo podmažem vodila čeljusti, da le-te lepo stekajo.

 

410486314-1455371385018184-6382974799888

 

403404044-728858265971131-60177675857068

 

Žlajfi tako spredaj kot zadaj so proti koncu. Komplet Zimmerman/Ate čaka na pomlad:

 

IMG-4139.jpg

 

Danes smo se pa en mal našminkal:

 

IMG-4137.jpg

 

IMG-4135.jpg

 

IMG-4138.jpg

 

🖤🙂

Napisano
dne 23. 12. 2023 ob 16:37 je AmpeR napisal:

Po 2 mesecih neuporabe cx3 sem da poskusil zagnati. Nič... baterija kaput. No z busterjem je bp štartal in pustil sem ga uro laufati...

Ej na mestu če lavfaš ni ok za motor, ker ni ustrezno podmazan. Predlagam eno furo po ac in nazaj, ko ga štartaš z boosterjem

Napisano
dne 24. 12. 2023 ob 18:41 je godlike napisal:

Mislim, da ni problem podmazovanje ampak neenakomerno razstezanje.

Povej več prosim

 

Napisano (urejeno)

Podmazuje se, ker dela oljna črpalka in olje kroži po sistemu. To da se ne maže prav, ne more držat.

 

Na mestu se blok segreva, menjalnik pa ne. Tako da bi rekel da trpi po speljanju menjalnik drugač pa semeringi okoli sklopke....

Popravljeno od godlike
Napisano

Pravkar zamenjal baterijo v ključu. Že ena dva tedna avto opozarja na slabo baterijo v ključu, pa ne bi rad na novega leta dan ugotovil, da ne odklene. 😃

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pravkar zamenjal baterijo v ključu. Že ena dva tedna avto opozarja na slabo baterijo v ključu, pa ne bi rad na novega leta dan ugotovil, da ne odklene. 😃


 

Drugace lahko odklenes tudi, ce je baterija prazna… pa tudi vzges lahko…

 

V ohisju je “skrit” fizicni kljuc… za zagon pa prislonis daljinca k START gumbu in ga pritisnes, ko zelis zalaufati motor..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.