Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Pravkar je Janez007 napisal:

 

V takem primeru bi bilo verjetno smiselno narediti optiko.

Ni optika, na zimskih gumah, ki sem jih kupil jeseni, gre avto po sredini kot po tračnicah!!! Problem je v enem paru teh gum, sumim da v teh tastarih 99%.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Servis na 09 letniku diesel. Moje original olje in 45€ ostale stvari z delom. 22 000 km od zadnjega servisa oktobra. 

Vidim, da sem dobro kupil ta avto. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Shrek napisal:

Servis na 09 letniku diesel. Moje original olje in 45€ ostale stvari z delom. 22 000 km od zadnjega servisa oktobra. 

Vidim, da sem dobro kupil ta avto. 

Si pač rojen pod pravo zvezdo......😊😉😂

IMG_20220503_151749.jpg

IMG_20220503_151749~2.jpg

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A kdo tole ve, kako je bilo prei predzadnji verziji šestice (2017 letnik), a je bila revolution top oprema s strešnim oknom ali ne? Lih berem en forum, kjer se je nekdo pritoževal, da mu zavarovalnica noče plačati stekla, češ da ni zajeto v polici. 

Pa sem šel za hec gledat mojo polico, in piše revolution top sd belo usnje. In gledam, ali se iz tega vidi, ali avto ima šibedah ali ne? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

A kdo tole ve, kako je bilo prei predzadnji verziji šestice (2017 letnik), a je bila revolution top oprema s strešnim oknom ali ne? Lih berem en forum, kjer se je nekdo pritoževal, da mu zavarovalnica noče plačati stekla, češ da ni zajeto v polici. 

Pa sem šel za hec gledat mojo polico, in piše revolution top sd belo usnje. In gledam, ali se iz tega vidi, ali avto ima šibedah ali ne? 

Verjetno bi blo treba dopisat pod dodatno opremo... pri meni je revolution top sd črno usnje avt.... kaj pomeni sd?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je NevLado napisal:

Verjetno bi blo treba dopisat pod dodatno opremo... pri meni je revolution top sd črno usnje avt.... kaj pomeni sd?

 

lih ta SD bi naj pomenu strešno okno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SD = Schiebe Dach = strešno okno 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Novim dogodivščinam naproti. Servis opravljen, tokrat na Interclassu, bremze so poštimane,...V bistvu preveč picajzlam, glede na to, da sem v 1 letu naredil 10.000 kilometrov z avtom :)

Ampak občutek je pa dober :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, pa pol flaške zlatkota sem zlil v mašinco, v kestl pa dodal 20ml megasel + :)

 

Ma da dewa 😄

 

Pa tankal sem še po dražji ceni...to ni kar tako!

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

Aja, pa pol flaške zlatkota sem zlil v mašinco, v kestl pa dodal 20ml megasel + :)

 

Ma da dewa 😄

 

Pa tankal sem še po dražji ceni...to ni kar tako!

Kup bencinarja.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je SpEkTr napisal:

Aja, pa pol flaške zlatkota sem zlil v mašinco, v kestl pa dodal 20ml megasel + :)

 

Ma da dewa 😄

 

Pa tankal sem še po dražji ceni...to ni kar tako!

 

Jaz to nalivam že nekaj let, samo nalil ga nisem še nikoli. Pravzaprav ga še niti kupil nisem...

 

A je zadeva res tako čudodelna, kot jo hvalijo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal na mazdi nič. Ma mojem pa 3. servis. Za nadomesno vozilo sem dobil neko malo Kio 1.0. Turbo mlinček 73kw. In kot zanimivost je ta nova kia imela še dodatno pedalbox. 1.sem to preizkusil in meni kar všeč. Malo gasa in mlinček kar potegne. Občutek kot, da bi vozil nekaj na krivuljo. No, od 100km/h naprej pa rabi za pospeševanje kar neki časa....  Druga zadeva, ki me je zelo presenetila je avto.pilot. Klik na tipko volana in avto na AC drži smer na voznem pasu odlično cca. 1 min. Potem po vzočnem signalu pa se deaktivira. Kul zadeva.

 

Kako imajo nove mazde ta sistem držanja voznega pasu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je SpEkTr napisal:

Kam pa ostali vozit novejše Mazde na kontrolo plina v klimi? Gre za novi plin, ki je precej drag. Ali pač pustite da dela kolikor časa pač bo?

Pred nekaj leti mi je dober avtoelektričar rekel, da z japonci praktično ni težav s puščanjem plina, razen če so bili karabolirani.

Pri Hondi sem dal plin prvič preveriti po 8-ih letih oz. 160.000 prevoženih km. Ni ga bilo več 100%, ampak še dovolj za delovanje - plin se je posrkal iz sistema, prečistil in spustil nazaj v sistem. Podobno sem storil z Opel Corso prvo preverbo pri 10 letih starosti in 70.000 prevoženih km.

 

Pri Mazdah (starih 3-5 let), ki jih imam v zadnjih letih, se s klimami (plinom) še nisem ukvarjal, razen letnega menjanja kabinskih filtrov (to naredim junija, po upadu velikih koncentracij cvetnega prahu) in razkuževanja uparjalnikov. V uparjalniku vozil, ki se redko uporabljajo, se rade zaredijo bakterije, kar se je zgodilo pri enem avtu med korono.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

JAz sem tud skoraj 10 let imel original plin notri. Zamenjal so ga šele, ko je odletel kompresor klime.

To pa je povezano - kompresor lahko zariba zaradi premalo plina. Če se ne motim je plinu primešano tudi olje za mazanje kompresorja. Torej je verjetno priporočljivo na nekaj let preveriti količino in kakovost plina (vsebnost olja in vlage), ga prečistiti in dodati.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

To pa je povezano - kompresor lahko zariba zaradi premalo plina. Če se ne motim je plinu primešano tudi olje za mazanje kompresorja. Torej je verjetno priporočljivo na nekaj let preveriti količino in kakovost plina (vsebnost olja in vlage), ga prečistiti in dodati.

Stara ljudska modrost pravi, da kompresor klime vsebuje olje zato, da podmazuje tist ležaj kjer se gor vrti pogon za jermen.

 

Zdej pa mal ljudske kmečke pameti - če je klima redno v uporabi, se to olje skos maže okoli ležajev in gredi. Če klime ne uporabljaš dolgo dolgo časa pa začne plin spuščat tam pri pogonu in woila, plina zmanjka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.