Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 56 minutami je Shrek napisal:

Čisto mimogrede... 

A se ti zdi varno tak kolesa vozit?

Zabremzaš, zapelješ iz ceste pa te kolo poškoduje ali bog ne daj ubije...

Kolesa so speta skupaj,pedalo je zapolcano za rob- dno prtljažnika,gume so naslonjene za naslon sedeža i mislim,da je varno pri zaviranju in normalni vožnji brez prevračanja avtomobila.....👍

Hvala za skrb😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Mogoče pa res dam in bi se potem lahko obrno na streho a kaj ko nimam sank tak ko 6tka.....😂🤣👍

 

Ouč boli... v živo rano me drezaš 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.

CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)

6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)

Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...

Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.

Lp 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

CX-30 je zadnji FL, kot je napisal... sestica je pa 2019 ... torej tudi zadnji FL, kolikor vem ...

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi v 2 letih(?) so pri vrhunski cx-30 izboljšali izolacijo napram mazdi 6  za majn oz 1db ? 😅🤦‍♂️

Glede na menjanja ostalih forumašev sem pričakovel veliko več.
 

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je TiEn napisal:

Se pravi v 2 letih(?) so pri vrhunski cx-30 izboljšali izolacijo napram mazdi 6  za majn oz 1db ? 😅🤦‍♂️

Glede na menjanja ostalih forumašev sem pričakovel veliko več.
 

Kot sem napisal, te meritve veljajo izključno za pogoje, ki sem jih opisal. Je pa vožnja pri tej hitrosti z obema udobna, tudi kar se tiče hrupa.

Ja, tudi 6-tka je zadnji FL.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Carot napisal:

Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.

CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)

6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)

Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...

Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.

Lp 

 

dne 21. 7. 2022 ob 17:10 je NevLado napisal:

Pejte mal comparisone gledat, da so iste glasnosti in za 6ko in cx-30 :D 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nazadne je špegal po forumu 8 ur nazaj :).

 

prestavil e-ročno na service mode, dal podrejal (pobrusil) zadnje diske (ker so še original) in zamenjal zadnje ploščice (TRW)

Popravljeno od TBA
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.