Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Nevem kateri flush je bil uporabljen, vem samo da je stranka doma vlila flush v olje, do servisa mu je že gorela lučka kr je bilo sito zadelano. Je pa to edini primer ki ga poznam zato bolj sumim na kaksno napako v barvanju ali cisto naklucje in se je samo casovno poklapalo.

Kilometrov sem pa res nabil v tem enem mesecu ja, saj zdaj se bo pa umirilo malo 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
pred 3 minutami je Alex napisal:

Enako. Bolj, kot je neka nova tehnologija vmes, bolj imam občutek, da se stvar lahko bolj  kvari in povzroča več težav. Tak primer je tudi pri dizlih.Imam občutek, da na starih dizel  Mazdinih motorjih brez dpf filtra lahko skoraj pozabiš na menjavo olja, vzdrževanja (hec)😊 pa bo laufalo brez problemov.  Te skayactiv dizel ( + nove benzinske) motorje pa moraš gladiti in crtati kot nedonošenčke. Pa še potem ti lahko povzročajo preglavice. 🤔

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

Uf, kr spomni se kolk tezav so mel mazdini motorji pri 6ki prve generacije. Se najbolj hvalezen motor je bil pri drugi generaciji 2.2D

V bistvu, če si zamenjal pravočasno bakrene podložke,(jaz sem jih prvi v Sloveniji), 

ni bilo z mašinami  nekih večjih problemov. Dokler pa niso ugotovili, da je to potrebno zamenjati, so res mašine ribale na veliko. 

  • Všeč 3
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je kacnje napisal:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Ne drži. Kdor hoče svojemu dizel  motorju dobro, bo to naredil sam, če mu tega nočejo narediti na servisu. Na servisu ti niti verige preventivno ne zamenjajo!!!

Verjetno več zaslužijo z menjavo komplet motorja (ali generalnim popravilom) kot z menjavo štirih bakrenih podložk za par deset €. 

To je moje mnenje. 

Nisem strojnik ali mehanik in zato raje vprašam.
Eden (od dveh) je omenil, da se bi prižgala lučka, če bi prišlo do "puščanja".
Glede verige pa mi je bilo rečeno, da se bo naslednjič splačalo zamenjati verigo oljne črpalke. Je to to?
Omenjali ste še oljno sito. Se to menja hkrati z verigo oljne črpalke?
Sicer bom vprašal še kolega, ki mi sicer servisira rakete.
Aja, mogoče smo malo zašli.

pred 37 minutami je Deeyan napisal:

 

Mi je zal, da nism mojih sliku, bi se na lastne oci prepricu a je treba al ne 🙂

Kateri letnik pa imaš?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je kacnje napisal:

Vidim 😉
Imam namen to urediti, samo preverjam, ker sem nov pri Mazdah.
Po naravi za avto skrbim in marsikaj (smiselnega) zamenjam tudi preventivno. Torej tudi, če proizvajalec tega nima predpisanega - prejšnji teden recimo olje v avtomatskem menjalniku.
Pa tudi sicer imam rad, da v avtu res vse funkcionira in ni niti škripanja. Za razliko od kakšnega kolega, ki ima hišo in okolico urejeno v nulo, avta pa se loti, ko pride do konkretne težave. Vsako tele ima svoje veselje.
Torej - če naredimo povzetek - pri dizlih svetujete menjavo podložk, sita in verige oljne črpalke?

 

Pa scistit sesalni kolektor z loputo vred, EGR ventil, pa map senzor, ki ga mores pa itak odstranit, ce cistis kolektor, da ga ne poskodujes

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bossek napisal:

Sedaj sem ze 2 krat dobil obvestilo "Low Batter Risk. Start Vehicle to Charge 12V Battery". Ni neki novega, saj je pogost "problem" vsaj kar po forumih opazam. Je pa zanimivo, da do tega dokaj hitro pride. Recimo pucas avto in v cca. 20 minutah to dobis. Ta teden sem imel vecinoma kratke voznje (2km) in se je pojavilo. Saj pol naredis malo dalso voznjo (10 min+) in je ok.

 

Je pa veliko jih imelo problem, ko je bil lockdown in se 2-3 tedne niso vozili in jim potem avto ni vzgal.

 

 

image.jpeg.f6f1867332fe297066ff29bf042eaaf9.jpeg

image.png

To sporočilo se tudi meni večkrat pojavlja. Par minut čistiš avto in opozorilo je tu. Naj bi bil pogost pojav pri 2021 letniku. Imam sedaj 8.000 km in avto je tudi enkrat en teden stal pa ni bilo nobenih problemov. Je pa začelo pokat levo spredaj v podvozju. Se zgodi redko npr. pri malo pogreznjenem železniškem prehodu. Pa črički se veselo množijo, sedaj poka nekje spodaj v b stebričku. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, kacnje said:

Glede teh podložk sem vprašal na servisu. Pa sta mi dva (vprašal čisto neodvisno) mojstra odgovorila, da to od letnika 2015 naprej ni več težava. In da tega preventivno ne bi menjali.
Glede na to, da se mi je zdelo, da kar poznajo zadevo (in bi kvečjemu zaslužili), sem odgovor vzel na znanje.
Ali torej drži, da teh podložk ni treba več menjati "na zalogo"? Govorim za dizle 2.2, 175 konjičkov.

Meni so isto na uradnem servisu priporočili menjavo podložk na 65000km, kolikor sem jih imel takrat. Mislim, menjal bi jih tako ali tako na mojo zahtevo.  Res pa je, da sedaj podložke niso več bakrene.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej je ok tema. Skyactive motor je, podložke so pa tudi v motorju :)  Ne vidim težave. Ma podložke na uradnem servisu ne vem če so 10 eur, dela pa tudi ni veliko, mora pa biti previdno opravljeno.

 

Sito pa ja, načeloma preverijo pritisk olja, pa če je v redu, se načeloma tega ne dela. Lahko se pa pač sname karter in očisti / zamenja sito. Jaz pri vseh treh mazdah sito še nikoli nisem imel zabito. Najbrž zaradi redne menjave olja. Lahko pa daš to sčekirat, da boš miren.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Sej je ok tema. Skyactive motor je, podložke so pa tudi v motorju :)  Ne vidim težave.

 

 

 

Sporocila so bila premaknjena iz teme CX-30 v tole temo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je kacnje napisal:

Ste me prepričali, da zamenjam te podložke. Menda res niso več bakrene, pa tudi malo bolj so zategnjene sedaj - kolikor sem razumel pogovore po tujih forumih. Mogoče sta to razloga, da sedaj na servisih tega ne "priporočajo več".
Koliko pa je stroškov s temi podložkami (same so menda poceni, koliko pa je dela)?
Kaj pa strošek menjave oljnega sita? Se pri tem verjetno olje zamenja? To sprašujem zato, ker sem ravno po servisu, pa verjetno tudi ni preveč smiselno.

 

podložke čist odvisno v kakem stanju so, če so zelo slabe je velka vrjetnost, da je šobo umazanija zapekla not in jo komi ven snameš (to se je pri men zgodil, ampak sm si zdej nabavu orodje za zbijat ven šobe), če pa gre lepo ven pa nimaš 1h kej delat.

 

Oljno sito sma pa skupi z mehanikom zamenjala, cedilo je 70€ za delo sm dal pa lih tu nekje (opis maš pa na prejšnji strani)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

@Sandi84Verjetno je sito oljne črpalke zabito ;)

Ne se z avtom vozit, če ne bo drago popravilo.

Na koliko so bili pa servisni intervali? 20.000km?

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Sandi84 napisal:

Danes se prizgalo 🤢🥵

20210918_085230.jpg

Uf... Kateri letnik je? Upam, da ni 2013? Tako sporočilo so imeli lastniki na motorjih, kjer so bile slabe odmične gredi. Kakor je že Aless napisal, niti metra več ne naredit s tem avtom. Poglejte res najprej oljno korito. Koliko km pa ima prevoženih? 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Sandi84 napisal:

Avto ima 166000km servisi so bili delani na 15000km, sem pa avto dal na vleko zdej pa cakat do ponedeljka za pregled na servisu. Je pa 2013letnik 2.2d skyactiv, sicer ko sem ugasnil avto in ga cez kakih 5min samo prizgal ni bilo vec nobene opozorilne lucke. 

Uf.. To so prav tej problematični motorji. Pa še servisi delani šele na 15000 km. Kot sem že napisal, najprej preglejte sito, če ni zabito že do konca. Vsekakor ne prižgati avta, ker lahko gre k vragu še turbina, ker ne prihaja olje do nje. Upam, da ne bo potrebno zamenjati odmičnih. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.