Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je zamex23 napisal:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Dobrodošel med nami in srečno vožnjo ....  :bravo: Zaenkrat ga ne teraj preveč in počakaj  vsaj do 2kkm,da se uteče motor in menjalnik 👍

Ta barva ji super paše......👌

Napisano

Lepa Mazdurina 👍😁😉😉veliko km...😁zoom zoom 😉

Napisano
14 hours ago, zamex23 said:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Čestitke in pozdravljen med mazdaše!

Napisano

Hvala. Ja super avto, mogoče malo preveč drseč volan ali je pa še to za to ker je bol novo. Prav tako senzorji na vratih za odklepanje ne delajo najbolše sedaj ko je dež. Glede ostalih stvari pa nimam pripomb zaenkrat. Garaža pa upam, da drugo leto nova bližje vhoda hiše 😁

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo treba je bilo spet napolnit rezervar na cx30. Poraba se je malo dvignila iz 6.0 na 6.2,verjetno zaradi hladnejšega vremena ali pa več kratkih voženj 🤔 .Tokrat sem za probo tankal 100tko,da vidim,če bo kakšna razlika v porabi ali moči.....🙈

Jaz sem že s to porabo zadovoljen tako,da pičimo dalje in se veselimo......:zoom-zoom:

Napisano

Eno vprašanje za lastnike CX30, posebej motorja skyactive G; ali se vam motor na delovno temperaturo segreje v doglednem času - po par km, ali pa ostaja v "modrem" območju tudi več 10km?

Napisano (urejeno)

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Točno tako je pri meni in je bilo tudi na g120....😊👍

Napisano
20 minutes ago, Janez007 said:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Napisano
pred 14 minutami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 Tako delovanje ni OK, predlagam obisk servisa.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
31 minutes ago, Carot said:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.

Napisano
pred 7 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Zagotovo nekaj ni vredu,ker pri meni je ugasnila modra lučka pozimi sigurno po 3do4km,poleti pa po 1km.🤔

Napisano
pred 13 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

Napisano
pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

:prstgor:možno.

Napisano (urejeno)

Ko je govora o termostatih. Pri meni 4 dan lastništva, pripeljem avto pred hišo da se ogreje zjutraj. Avto še ni imel 200km. Uglavnem pridem iz hiše, avto se mi je zdel ko da malo buhti od mašine zunaj, zunanja temperatura pa tudi -4C. Uglavnem se vsedem v avto, napaka na motorju, takoj na servis. Avto ponovno zaženem, nič se ni slišal da bi blo narobe, na temperaturo sploh nisem bil pozoren. Uglavnem v pol ure mi avto vrnejo s servisa, "zaštekal" digitalni termostat. Ne vem ali se je odštekal sam ko sem ponovno prižgal avto, ker drugač bi blo vrjetno kej fuč ali pa je bilo dovolj hladno. Uglavnem škode ni bilo.  Na servisu so sicer rekl, da ni blo razloga, da ne bi delal in da če še enkrat zataji, bojo pač menjal. Upam da je še kje kak senzor, da zasilno izklopi avto, če presežeš temperaturo? Če kdo kaj ve?

Sedaj ima avto za sabo slabe 1000km, napaka se mi še ni ponovila in upam, da tako ostane. Drugače pa meni se mašina ogreje zelo hitro, zdej ko sem bol pozoren na te zadeve. Nekje slabe 5 minut po regionalkih sm že na 100C. Povprečna poraba 400km regionalk, 400km avtoceste, trenutno 8.1L/100km...mogoče malo razočaran, trenutno še pazim, da ga ne teram, tako da ne vem kako vam rata s 6.5 povprečnimi, sploh stopite kej na gas ko speljujete? 
Bom pa rekel, da avto za to kar ga rabim jaz kar je za službo in kdaj malo naokoli super zadeva, saj do 100ke kar vleče. Tudi na avtocesti dokler je ravnina, 160-170kmh zelo tiha kabina, stabilna vožnja. Ko pa pride do hriba pa se konča. Avto zelo podhranjen na tem področju, mogoče celo malo več kot sem pričakoval, je pa res da nism glih šaltu v nižjo ker nisem hotel pridit nad 4000 obratov. Mi je pa jasno, zakaj je nekdo prodajal cx5 pred časom, s 120konji, ker to za na avtocesto ni. :D 

Danes mi je sicer bilo malo žal da nimam 4x4 ko mi je zametalo cesto do hiše, ampak v tretjem poskusu je vseeno šlo, za to kar mamo mi zime ga kaj dosti ne bom pogrešal.

Popravljeno od zamex23
Napisano

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔

Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.