Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 15 minutami je NevLado napisal:

Kdaj si boš dal dopovedat, da tvoj dizel ni bil stit motor kot skyactiv-d, ki imajo pri visokih km ob pomanjkljivem vzdrževanju težave? :D 

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Jaz sem imel 5 cilinderski 2.4l dizel,..to je vleklo uff

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Organiziram oz. koordiniram zimsko službo za MNZ objekte in je kar konkreten projekt tole danes.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

končno prava zima....kot kaže Brnik najnižja temperatira -16

image.png

pred 1 minuto je Bini napisal:

Še pada..... 😲

IMG_20240120_072904.jpg

to VW narobe kaže :)

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene tarif za dobavo električne energije po Rednem ceniku električne energije za gospodinjske odjemalce znašajo za VT: 0,16290 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,19874 €/kWh (cena z 22% DDV), MT: 0,14490 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,17678 €/kWh (cena z 22% DDV) in ET: 0,15390 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,18776 €/kWh (cena z 22% DDV), in sicer od 1. 1. 2024 do preklica/spremembe.

 

Sedaj je bila moja cena:

- VT 0,118 brez DDV (+38%)

- MT 0,082 brez DDV (+76 %)

 

MT se je tako podražala za skoraj 2x. 

Povejte, kam se splača prestavit? Nimam električnega avta, niti toplotne črpalke, niti sončnice na strehi (so mi zavrnili). Ne rabim nobenega paketa ali drugega natega, samo nižje tarife VT, MT, ali pa ET.

Ampak takole sem šel računat po stari porabi, pa bi bilo 60-80 eur več, če ostanem na gen-i.

Popravljeno od Jaka32
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

A je v garanciji? Najbrž ni edini poblaščeni serviser.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

 

Ce je v garanciji majo 40dni od prijave napake. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem imel pa res smolo, nabasal na zastoj na štarjerski avtocesti, verjetno kmalu po zdrsu kamionov.

 

Epilog: vožnja LJ-MB je trajala 6 ur in 40 minut.

 

Po tem, ko smo obtičali v zastoju, so prvi policisti prišli po cca. 2 urah, vojska po 3h 15 min in vlačilec za kamione po cca. 4 urah.

  • Začuden 2
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Sej jih voz :D

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

LOL.

 

Bil sem z Mazdo ... Je bil pa v istem zastoju znanec s Teslo Y Performance. In ni na večerji nič pojamral glede mraza ali baterije. Itak ima toplotno črpalko, torej pri stanju v koloni porablja 1 kWh, kar je manjši strošek od dizlov in bencinarjev. Pa še kWh v bateriji ima tak EV več kot ima povprečen osebni avtomobil velik rezervoar za gorivo, torej bi ob predpostavki, da so vsi šli na pot s polnim "tankom", tisti v EV pozneje začeli zmrzovati. In ja, vozniki EV gremo/gredo na daljše poti vedno s polno baterijo.

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.