Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz ga bom tudi pred zimo zamenjal, bom tokrat dal enega 80 oz 85ah, čeprav sem gledal cene so kar poskočile

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Jaz ga bom tudi pred zimo zamenjal, bom tokrat dal enega 80 oz 85ah, čeprav sem gledal cene so kar poskočile

14 dni nazaj menjal 95Ah ,redna cena 200€ 🙈, z rabatom preko kolega ki ima delavnico 123€. 

 

Napisano
pred 4 minutami je TiEn napisal:

Ne potrebujem 95ah za tega dizelčka sploh,.. pa še AGM oz EFB al karkol je že ni

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zdej sm mel 70ah tolk let nobenega problema, pri škodi dizel je imel sosed prvo vgradnjo 65ah,.. in ja drži to kar si rekel

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Eni pretiravajo pa dajejo neke močne baterije noter. Nič ni bolš samo dražji je.

 

Jaz imam že drugo toplo in sem zadovoljen zelo. Pa tud ugodno sem jo dobil. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem pred dvemi meseci na BTjki menjal akumulator. BTjka je letnik 2009 in ta je bil še 'prva vgradnja'. Me je pa kar pošteno olupilo. Za BTjko se priporoča zagonski tok 900A... Zadeva ima pa spodobnih 25 kg...

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

Prej bo crknil poleti kot pozimi. Tako so meni govorili in ekola, res je bilo sredi poletja. Naj ti izmerijo ob naslednjem servisu.

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Za normalne dizle (brez kakih bedarij, kot so start/stop) ti je 80ah vrh glave. Bolj je važna zagonska moč pri dizlu.

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 5 urami je Martin Cufer napisal:

Ja lej,notri je bil tak,pa tudi s strani Mazde je priporočen take kapacitete.

Od viška ne boli glava,razen od.... 😉

Preveč žveplanega vina:D

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Napisano

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Na 6-ki zamenjani sprednji diski + ploščice (textar pro), bakrene  podložke in tesnila injektorjev. 

Na sliki podložke se lepo vidi, kje je sikalo ven (svetlo območje). 

Tudi tesnila okoli injektorjev niso več prav tesnila zato smo jih kar zamenjali. 

Ne obstajajo od  konkurence (original mazda  so 4kosi 80€😬

 

IMG_20220927_154249__01.jpg

 

IMG_20220927_154259__01.jpg

In za koliko časa je sedaj mir? 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je SpEkTr napisal:

A to si jih zdej prvič menjal al kako? Koliko km imaš?

Ja, prvič. Imam pa 71000 km. 

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

In za koliko časa je sedaj mir? 

Kakih 60-70 Kkm. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 24 minutami je FuManchu napisal:

Te podložke in tesnila od injektorjev imam v mislih.

Ja, po moje  vsakih 70-80 tisoč. 

Mogoče tesnila niti ne, podložke pa vsekakor. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ja, po moje  vsakih 70-80 tisoč. 

Mogoče tesnila niti ne, podložke pa vsekakor. 

Mazdina hiba ali? Nisem slišal, da bi še kje to menjal na 70Kkm.

N7rRRL1.jpg

Napisano

To prav Alex, jaz jih pa pri prejšnji v skoraj 300kkm nisem menjal niti 1x.

33112_1.png

Napisano

Ne vem, jaz se s tem nisem obremenjeval, sem pa vprašal na servisu pa so mi takrat rekli, da je to bil problem v prvi generaciji Mazde 6 CD.

33112_1.png

Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

Ne vem, jaz se s tem nisem obremenjeval, sem pa vprašal na servisu pa so mi takrat rekli, da je to bil problem v prvi generaciji Mazde 6 CD.

O, boš zamenjal boš. 😉Ali pa tudi ne. Kakor želiš. Verjetno ne veš natančno, čemu služijo in kaj se zgodi, če se izrabijo. 🤗

 

 

Napisano

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
Pravkar je Slivka napisal:

Ma daj, @Alex, koliko imaš pa ti težav z avtom, je pa nekaj neverjetnega! Jaz sem jih na naši petki menjal pri 280.000 km pa še to samo zato, ker so me tu na forumu nekateri strašili s tem. Jure (mehanik v BTCju) pa mi je rekel, da ni bilo potrebe, ker so bile še čisto v redu.

 

Resnično mislim, da ga ni na svetu avta, s katerim bi ti bil zadovoljen...

Jaz to delam iz preventive, ne kurative. 😉 V bistvu, da mazdi ne bi bilo dolgčas, jo vsake toliko malo popedenam. Pa da imamo tukaj na forumu za pisati neumnosti. Da ne govorimo samo o generatorjih in lopatah. 😉

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.